Techniczne - Serwo hamulców
Pinioczet - Sob 18 Gru, 2010 Temat postu: Serwo hamulców Witam,
Kiedyś czytałem,że kierowcy rajdowi odłączają wspomaganie hamulców, aby lepiej czuć hamulec.Chciałbym spróbować zrobić to w moim Saxo.Jak odłączyć serwo hamulców w Saxo Vts?
Pozdrawiam Przemek
106 - Sob 18 Gru, 2010
wypnij glowny przewod cisnieniowy idacy z kolektora ssacego do serwa.
u mnie serwo jest wypiete.. z duzym hamulcem jest bardzo dobrze.
Pinioczet - Sob 18 Gru, 2010
Ok, dzięki, ale jak wypnę to rozumiem,że muszę zaślepić?
106 - Sob 18 Gru, 2010
serwa nie trzeba... kolektor tak. zobacz tez co bedzie z wolnymi obrotami.
Bonczek - Sob 18 Gru, 2010
106, i wtedy serwo totalnie nie działa?
106 - Sob 18 Gru, 2010
totalnie... ale trzeba sie przyzwyczaic.
w seryjnym hamulcu nie wiem czy to cos da.. ale mozna sprawdzic
Bonczek - Sob 18 Gru, 2010
Pytałem pod kątem CRX`a dzięki
qbus - Sob 18 Gru, 2010
w hondzie patent sprawdza sie znakomicie nawet na seryjnym hamulcu, trzeba sie przyzwyczaic i jezdzi sie calkiem sprawnie... w 106/saxo ponoc juz niekoniecznie ale nie mialem okazji jezdzic w tych samochodach bez serwa wiec nie wiem.
Bonczek - Sob 18 Gru, 2010
Pinioczet trzepnij po pomuku
Anonymous - Sob 18 Gru, 2010
Możesz też zrobić tak - wąż podciśnienia rozcinasz na pół i montujesz najprostszy zawór - np taki i wtedy możesz sobie włączać/wyłączać serwo w zależności od zapotrzebowania
misiek86electro - Sob 18 Gru, 2010
I 106 hamuje teraz dwoma nogami
|
|
|