Kuner - Czw 20 Sty, 2011 Temat postu: Czy XSi miało katalizator?Generalnie problem mój polega na tym że chciał bym się dowiedzieć czy moje XSi z 92 roku miało fabrycznie katalizator. Wydech który jest tam aktualnie jest połatany z 82687 części i nie ma w nim kata, a ja potrzebuję zbudować nowy z regulaminem rajdowego debiutu, w którym jasno jest napisane że jesli auto posiadało fabrycznego kata to musi go mieć a jeśli nie to nie. Ktoś coś wie w tym temacie?Barejka - Czw 20 Sty, 2011 Kuner, moj 92 mialBonczek - Czw 20 Sty, 2011 Powinien już mieć, wtedy był już wymagany.GeKo - Czw 20 Sty, 2011 Kuner, Dziwna rzecz z tym Katem w regulamnie, ale podparłbym się tutaj homologacją. Pytanie która wersja miałą homo, może jedna może druga a może obie. Chyba że chcesz jeździć w klasie niehomologowanej.Anonymous - Czw 20 Sty, 2011 Były wersje z katem i bez, podaj vin to Ci sprawdze czy Twój miałKuner - Czw 20 Sty, 2011
Bonczek napisał/a:
wtedy był już wymagany.
a nie od '93?
GeKo napisał/a:
podparłbym się tutaj homologacją
Mam jakąś dziwną homo bo jedynie jest wygląd kolektora i nic poza tym
GeKo napisał/a:
Chyba że chcesz jeździć w klasie niehomologowanej.
Chce bo chociażby przełożenie skrzyni będę miał niehomologowane i innych parę bajerów
A jak czas będzie pójść do RPP to chyba wsiądę w Astrę ze względu na klasę, albo w RWD ze względu na sentyment.
AndreXSi napisał/a:
Były wersje z katem i bez, podaj vin to Ci sprawdze czy Twój miał
Już Ci wysyłam VINa na PRIVa Bonczek - Czw 20 Sty, 2011
Kuner napisał/a:
Bonczek napisał/a:
wtedy był już wymagany.
a nie od '93?
Z tego co się uczyłem to Euro 1 weszło jakoś w połowie 92 roku i obcięło normy emisji o połowę w stosunku do Euro 0 (koniec 89, początek 90 roki) i od wtedy już na pewno wszystko nowe musiało mieć kata, bo każdy silnik benzynowy emitował ponadnormatywne ilości tlenków azotu, dwutlenku węgla i węglowodorów, więc automatycznie nie mógł być homologowany gdyby wyjechał w niezmienionej konstrukcji Kuner - Pią 21 Sty, 2011 AndreXSi sprawdził vin i podobno na 99% nie było w moim katalizatora.Anonymous - Pią 21 Sty, 2011 Generalnie jeśli w VINie jest oznaczenie K6B to jest wersja bez kata, jeśli KFZ to z katem.Bart - Pią 21 Sty, 2011 Nie czytałem całego tematu, ale moim zdaniem jeśli w VINie jest oznaczenie K6B to jest to wersja bez kata, jeśli KFZ to z katem.Kuner - Pią 21 Sty, 2011 iQ - Pią 21 Sty, 2011
Bart napisał/a:
Nie czytałem całego tematu, ale moim zdaniem jeśli w VINie jest oznaczenie K6B to jest to wersja bez kata, jeśli KFZ to z katem.
Lepiej sie pochwal kto ci to powiedzial dzisiaj wysylajac sms´a... Konrad - Pią 21 Sty, 2011
iQ napisał/a:
Bart napisał/a:
Nie czytałem całego tematu, ale moim zdaniem jeśli w VINie jest oznaczenie K6B to jest to wersja bez kata, jeśli KFZ to z katem.
Lepiej sie pochwal kto ci to powiedzial dzisiaj wysylajac sms´a...
To Ty się przyznaj, kto Ci to przysłał pocztą gołębiową ... iQ - Pią 21 Sty, 2011
konradone napisał/a:
iQ napisał/a:
Bart napisał/a:
Nie czytałem całego tematu, ale moim zdaniem jeśli w VINie jest oznaczenie K6B to jest to wersja bez kata, jeśli KFZ to z katem.
Lepiej sie pochwal kto ci to powiedzial dzisiaj wysylajac sms´a...
To Ty się przyznaj, kto Ci to przysłał pocztą gołębiową ...
Twoj golab w drodze do Laponii zamarzl, Bart mi przyslal esa z info. Przykro mi...Bart - Pią 21 Sty, 2011 temat gładko przeszedł w ekspercką dysputę