CHRZANEK - Nie 20 Lut, 2011 Temat postu: [RSMP] RSMP 2011No to pierwszym rajdzie sezonu obecnie panujący Mistrz Kajto na prowadzeniu
"W punktacji RSMP prowadzi Kajetanowicz (39) przed Bębenkiem (37), Sołowowem (31), Staniszewskim (23), Kucharem (20), Stecem (18), Chwistem (11), Chuchałą (9), Dulem (5), Pawlińskim (3) i Chmielewskim (2)" - źródło Autoklub.plWrobel - Nie 20 Lut, 2011
o co chodzi? Kuner - Nie 20 Lut, 2011 tak oznaczone były sejfti cary CHRZANEK - Nie 20 Lut, 2011 Może organizator nie przewidział naklejek K1 albo szachownicy martin.h - Nie 20 Lut, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Może organizator nie przewidział naklejek K1 albo szachownicy
Od zeszłego sezonu już nie ma załóg K i szachownicy Jaco - Nie 20 Lut, 2011 Z tego co pamiętam to na Cieszynce też tak było... tzn nie było K tylko kolejne numery..Jaco - Nie 20 Lut, 2011
GeKo napisał/a:
martin.h napisał/a:
ciekawe czy takie Evo 5 będzie konkurencyjne w stosunku do eNek i S2000
Nie będzie.
Już parę lat temu się mówiło że obecne Nki są jak pierwsze WRC a EVO V było używane w 1997r.
A jednak było, ciekawe jak to będzie wyglądało na asfalcie..martin.h - Nie 20 Lut, 2011 Oglądając filmiki, jest to raczej taka bieda A-grupa, aczkolwiek mogę się mylić, czekam na specyfikację tej fury, bo gdyby była to fura jaką mieli okazję jeździć Makinen i Burns to byłoby znacznie lepiej. Czekamy na asfalty.Wrobel - Nie 20 Lut, 2011
martin.h napisał/a:
Od zeszłego sezonu już nie ma załóg K i szachownicy
i czemu to ma sluzyc?
K i szachy bylo czytelne i odrazu wiadomo o co chodzi a tego nie moge zakumac speed555 - Nie 20 Lut, 2011 jeżdżą K i szachownice ale ukryte:P zrobili tak po to aby kibice nie wychodzili na trase po przejezdzie ostatniego "numerowanego" zawodnika. kumpel jechał sejem na cieszynce jako niby K i mial tez numer nadany.GeKo - Pon 21 Lut, 2011
Jaco napisał/a:
A jednak było, ciekawe jak to będzie wyglądało na asfalcie..
Gdzie było?, spójrz na tabele wyników
Pomijam 2min. kary.Jaco - Pon 21 Lut, 2011
GeKo napisał/a:
Jaco napisał/a:
A jednak było, ciekawe jak to będzie wyglądało na asfalcie..
Gdzie było?, spójrz na tabele wyników
Pomijam 2min. kary.
Moim zdaniem jest konkurencyjne, i opieram się na wynikach... Choć tak naprawdę w tych warunkach ciężko jednoznacznie to określić.106 - Pon 21 Lut, 2011 wg mnie tez na +
pare razy ulal stanika ktory raz ze IX jechal a dwa to chyba jest lepszym
szutrowo / sniegowym kierowca niz kuchar.
teraz tylko czekac co bedzie na elmocie.CHRZANEK - Pon 21 Lut, 2011 Wydawało mi się że to Agrupa jest, a wg regulaminu to jednak musiała być eNka.
A-grupy, WRC, KitCary itp to klasa OPEN nieklasyfikowana w generalce...
"4.3.5. Samochody grupy HR będą podzielone na klasy w zależności od pojemności skokowej silnika, jak następuje:
●●klasa HR 9 do 750 cm3
●●klasa HR 10 powyżej 750 cm3 i do 1300 cm3
●●klasa HR 11 powyżej 1300 cm3 i do 1600 cm3
●●klasa HR 12 powyżej 1600 cm3 i do 2000 cm3
●●klasa HR 13 powyżej 2000 cm3 (bez ograniczenia pojemności)
●●klasa HR P (klasa historyczna przejściowa) – regulamin techniczny dla tej klasy stanowi załącznik nr 11 niniejszego regulaminu.
Regulamin Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski - 2011
Główna Komisja Sportu Samochodowego 7
RSMP
4.3.6. Samochody grupy „Open” – samochody zgodne z aktualną lub utraconą homologacją FIA lub ASN oraz zgodne z przepisami Załącznika J.
●●samochody GT
●●samochody Kit Car o pojemności silnika ponad 1600 cm3
●●samochody N4+ (max. średnica wewnętrzna wlotu powietrza do sprężarki wynosi 34 mm)
●●samochody klasy A-8 (powyżej 2000 cm3) w tym WRC
●●samochody CNG (samochody wyposażone w instalację gazową Compressed Natural Gas)
●●samochody S2000-Rally: 1.6 T engine WRC kit (WRC 2011)
●●samochody RGT Cars."
Szczerze mówiąc faktycznie nie wiem jaki sens budować eNke na poziomie technologicznym sprzed 10lat która ma konkurować z S2000 i współczesnymi eNkami.qbus - Pon 21 Lut, 2011 eNka z sekwencją? słabo raczej