anjas - Nie 27 Lut, 2011 Temat postu: a Ty jakie masz ET?Mam pytanko,
sprawa wyglada następująco: w samochodzie seryjne felgi mają ET 40. Kolega chce kupić nowy felunek, ale w nim przód ma ET 55 a tył ET 65.
Da radę takie cuś wsadzić w tą furę czy będzie źle?
Nie znam się na tym kompletnie a znajomy ma taki dylemat i chciałbym przyszpanować wiedzą Bart - Nie 27 Lut, 2011 będzie źle, zdecydowanie.
Nowe felgi pochowają się w nadkola, mogą nawet obcierać (zakładam, że szerokość "starych" i "nowych" felg jest identyczna).
Można dystansami to zniwelować, ale lepiej kupić felgi z dobrym ET.anjas - Nie 27 Lut, 2011 aha, czyli to większe ET oznacza, że felgi się bardziej schowają?Bart - Nie 27 Lut, 2011 tak jest, o odpowiednio 15 i 25mm (cały czas operujemy na felgach o tej samej szerokości).rasta - Nie 27 Lut, 2011 Czym większe ET tym bardziej felga schowana w nadkolu.PiTT - Nie 27 Lut, 2011 tak jak poprzednicy napisali... poproszę pomuka
ale już serio pisząc, absolutnie niech ich nie bierze, co innego jakby et było mniejsze o jakies 10-15mm to jeszcze nie ma tragedii
w odwrotnym przypadku koło wejdzie do środka i prawdopodobnie będzie o coś tarło, albo o zacisk albo wnętrze nadkola, w zależności oczywiście jak duże koło posiada i jaka gleba anjas - Nie 27 Lut, 2011 Dzięki kolega odpuścił. Nie będzie miał felg z S2000 Bart - Nie 27 Lut, 2011 też bym ich do poloneza nie montował Cassis - Nie 27 Lut, 2011 Ja mam takie ET
wasq - Pon 28 Lut, 2011
anjas napisał/a:
Dzięki kolega odpuścił. Nie będzie miał felg z S2000
16 cali z pierwszego wypustu sa pancerne
laska znajomego miala przygode przednia felga wbila sie w drzewo polamaly sie wahacze zwrotnice a felga idealna (sam sprawdzalem na wywazarce ogladalem i nie wierzylem )
a duze et mozna niwelowac dystansem w przypadku gdy auto ma szpilki trzeba albo je wymienic albo zrobic mocowanie w dystansie oprocz tego nawiercic dodatkowe mocowanie pod srubyCartoon - Czw 03 Mar, 2011 Podpinam się pod temat
Mocno rozważam zakup