speed555 - Śro 02 Mar, 2011 Temat postu: Koniec ery EvoGayu Eusegi, dyrektor produktowy Mitsubishi powiedział magazynowi Autocar, że firma zrywa z image'm producenta rajdowych replik i Lancer Evo X jest ostatnim w serii. Do 2015 roku Mitsubishi przedstawi osiem w pełni elektrycznych lub hybrydowych samochodów.
- Lancer Evolution X będzie ostatnim Evo - oświadczył Eusegi. - Nadal istnieje popyt na te samochody, ale musimy to zatrzymać. Kieruje nami obecnie technologia elektrycznych pojazdów. Chodzi o zmianę linii. Klienci łatwiej zrozumieją, z czym kojarzyć Mitsubishi, jeżeli nie będzie to już rynek inspirowany motorsportem. Być może świat się zmieni i któregoś dnia będziemy mieli rajdy elektrycznych pojazdów. Może wtedy wrócimy na ten rynek.
Japoncy traca jaja na tym rynku, jedynym wyjatkiem jest GT-RMarek23 - Śro 02 Mar, 2011 Trzeba kupic E9 z usa i trzymac,bo juz nic lepszego sie nie zdarzy...Konrad - Śro 02 Mar, 2011
Co to ma być? Prima aprilis?kosmita - Śro 02 Mar, 2011
Marek23 napisał/a:
Trzeba kupic E9 z usa i trzymac,bo juz nic lepszego sie nie zdarzy...
Jak to nie, a RS? Tomcat - Śro 02 Mar, 2011
Marek23 napisał/a:
Trzeba kupic E9 z usa i trzymac,bo juz nic lepszego sie nie zdarzy...
Mądrze prawisz synu... Sprzedam dom i kupię kilka takich. Kiedyś będę bogaty Marek23 - Śro 02 Mar, 2011
kosmita napisał/a:
Jak to nie, a RS?
Mi wystarczy zwykły e9 usa, bez aktywnego dyfra
Tomcat napisał/a:
Mądrze prawisz synu... Sprzedam dom i kupię kilka takich. Kiedyś będę bogaty
kosmita - Śro 02 Mar, 2011
Cytat:
Mi wystarczy zwykły e9 usa, bez aktywnego dyfra
Aktywny jest spoko, dopóki się nie rozjebie
Jak dla mnie evo EU (zwłaszcza kupione w PL) ma tą zaletę, że łatwiej trafić zdrową, zadbaną sztukę, a AYC zawsze można przerobić na pasywny albo wrzucić dyfer z RS'aMarek23 - Śro 02 Mar, 2011
kosmita napisał/a:
Aktywny jest spoko, dopóki się nie rozjebie
Jak dla mnie evo EU (zwłaszcza kupione w PL) ma tą zaletę, że łatwiej trafić zdrową, zadbaną sztukę, a AYC zawsze można przerobić na pasywny albo wrzucić dyfer z RS'a
Jak mam kiedys kupic to kupie raszpla, bo tak bede tym naku.rwial,ze sie szybko rozpadnie...Stf - Śro 02 Mar, 2011 ehhhh....
laminat 1200kg, 2,3l na mivecu z pasywną dupą. 450@700 na ohlinsie z pectelem. trzeba będzie takiego kiedyś zbudować...CHRZANEK - Śro 02 Mar, 2011 Wiadomość w mediach powoduje że wszyscy teraz mówią o... EVO.
A jak będzie naprawdę to czas pokaże.
Być może nie ma już ekonomicznego uzasadnienia produkowania takich samochodów...
Światem rządzi pieniądz (żonci pinionc - Oskar ver.)
Ja za bardzo w to nie wierze
Nie rezygnuje się z "brandu" który się rozwijało przez 16lat...GeKo - Czw 03 Mar, 2011 Myślę że po części problem polega na tym że kończy się era aut grupy N, gdzie 2 zawodników walczyło ze sobą blisko 2 dekady.PiTT - Czw 03 Mar, 2011 yebać EVO, liczy się M
Anonymous - Czw 03 Mar, 2011
PiTT napisał/a:
liczy się M
5!PiTT - Czw 03 Mar, 2011 żartowałem
chciałbym pojeździć 1 dzień evo żeby móc stwierdzić czy fura warta zainteresowania czy nie