To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - Koniec ery Evo

speed555 - Śro 02 Mar, 2011
Temat postu: Koniec ery Evo
Gayu Eusegi, dyrektor produktowy Mitsubishi powiedział magazynowi Autocar, że firma zrywa z image'm producenta rajdowych replik i Lancer Evo X jest ostatnim w serii. Do 2015 roku Mitsubishi przedstawi osiem w pełni elektrycznych lub hybrydowych samochodów.

- Lancer Evolution X będzie ostatnim Evo - oświadczył Eusegi. - Nadal istnieje popyt na te samochody, ale musimy to zatrzymać. Kieruje nami obecnie technologia elektrycznych pojazdów. Chodzi o zmianę linii. Klienci łatwiej zrozumieją, z czym kojarzyć Mitsubishi, jeżeli nie będzie to już rynek inspirowany motorsportem. Być może świat się zmieni i któregoś dnia będziemy mieli rajdy elektrycznych pojazdów. Może wtedy wrócimy na ten rynek.

http://rajdy.autoklub.pl/news/koniec-ery-evo,34716

dzik - Śro 02 Mar, 2011

o_O

Japoncy traca jaja na tym rynku, jedynym wyjatkiem jest GT-R

Marek23 - Śro 02 Mar, 2011

Trzeba kupic E9 z usa i trzymac,bo juz nic lepszego sie nie zdarzy...
Konrad - Śro 02 Mar, 2011

o_O o_O
Co to ma być? Prima aprilis?

kosmita - Śro 02 Mar, 2011

Marek23 napisał/a:
Trzeba kupic E9 z usa i trzymac,bo juz nic lepszego sie nie zdarzy...

Jak to nie, a RS? ;D

Tomcat - Śro 02 Mar, 2011

Marek23 napisał/a:
Trzeba kupic E9 z usa i trzymac,bo juz nic lepszego sie nie zdarzy...


Mądrze prawisz synu... Sprzedam dom i kupię kilka takich. Kiedyś będę bogaty :P

Marek23 - Śro 02 Mar, 2011

kosmita napisał/a:

Jak to nie, a RS? ;D

Mi wystarczy zwykły e9 usa, bez aktywnego dyfra :]
Tomcat napisał/a:

Mądrze prawisz synu... Sprzedam dom i kupię kilka takich. Kiedyś będę bogaty :P

:rotfl:

kosmita - Śro 02 Mar, 2011

Cytat:
Mi wystarczy zwykły e9 usa, bez aktywnego dyfra :]

Aktywny jest spoko, dopóki się nie rozjebie :lol2:
Jak dla mnie evo EU (zwłaszcza kupione w PL) ma tą zaletę, że łatwiej trafić zdrową, zadbaną sztukę, a AYC zawsze można przerobić na pasywny albo wrzucić dyfer z RS'a

Marek23 - Śro 02 Mar, 2011

kosmita napisał/a:

Aktywny jest spoko, dopóki się nie rozjebie :lol2:
Jak dla mnie evo EU (zwłaszcza kupione w PL) ma tą zaletę, że łatwiej trafić zdrową, zadbaną sztukę, a AYC zawsze można przerobić na pasywny albo wrzucić dyfer z RS'a

Jak mam kiedys kupic to kupie raszpla, bo tak bede tym naku.rwial,ze sie szybko rozpadnie...

Stf - Śro 02 Mar, 2011

ehhhh....
laminat 1200kg, 2,3l na mivecu z pasywną dupą. 450@700 na ohlinsie z pectelem. trzeba będzie takiego kiedyś zbudować...

CHRZANEK - Śro 02 Mar, 2011

Wiadomość w mediach powoduje że wszyscy teraz mówią o... EVO.
A jak będzie naprawdę to czas pokaże.

Być może nie ma już ekonomicznego uzasadnienia produkowania takich samochodów...
Światem rządzi pieniądz (żonci pinionc - Oskar ver.)

Ja za bardzo w to nie wierze
Nie rezygnuje się z "brandu" który się rozwijało przez 16lat...

GeKo - Czw 03 Mar, 2011

Myślę że po części problem polega na tym że kończy się era aut grupy N, gdzie 2 zawodników walczyło ze sobą blisko 2 dekady.
PiTT - Czw 03 Mar, 2011

yebać EVO, liczy się M
:D

Anonymous - Czw 03 Mar, 2011

PiTT napisał/a:
liczy się M

5!

PiTT - Czw 03 Mar, 2011

żartowałem :D
chciałbym pojeździć 1 dzień evo żeby móc stwierdzić czy fura warta zainteresowania czy nie



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group