pit - Sob 26 Mar, 2011 Temat postu: clio sport III czy 207 RCBraciak chce zkupic pojazd, wybór stanął na tych dwóch.
Auto raczej na miasto, może na jakieś lotnisko ale bez szału w sporcie.
Generalnie nie wiem co mu doradzic, turbo czy n/a.
jakie wasze zdanie? jakieś doświadczenia?
dzieksCassis - Sob 26 Mar, 2011 Bardzo 'fachowe' porównanie.
anjas - Sob 26 Mar, 2011 ja może nie jestem obiektywny ale nawet chwili bym się nie zastanawiał i brał clio III.Cassis - Sob 26 Mar, 2011 W Krakowie z KRC jeden chłopak kupił sobie 207RC i był zawiedziony. Niby na papierze tak fajnie to wyglądało ale w rzeczywistości było o wiele marniej.kaziu1985pn - Sob 26 Mar, 2011 za ten samochód dla gospodyń domowych winien dostać po kubku Stf - Sob 26 Mar, 2011 ja bym brał chyba 207rc. jak wiadomo silnik jest mega. kilka prostych modów i sofcik i jest 230KM.Yarko - Sob 26 Mar, 2011 tylko niech braciak nie liczy że znajdzie jakiegoś sensownego sporta za mniej niż 50k, jeździ po Polsce kilka bardzo nieciekawych egzemplarzy min. jeden niebieski który po dzwonie nie miał przodu MoRToN - Sob 26 Mar, 2011 50k za clio ? Zaraz cie specjaliści wyśmieją, że za drogo.pit - Sob 26 Mar, 2011
Stf napisał/a:
ja bym brał chyba 207rc. jak wiadomo silnik jest mega. kilka prostych modów i sofcik i jest 230KM.
no jest to argument Stf - Sob 26 Mar, 2011 pali tyle co nic. turbo twinscroll wstaje przy 1500obr... generalnie nowoczesna jednostka ta co w mini s. za jakiś czas wsadzisz większe turbo. na 270-280km i masz mega sprawne auto.pit - Sob 26 Mar, 2011 ciekawe jak to skręca?
ale chyba traumy nima
http://www.youtube.com/watch?v=fFn29wt6pQ0anjas - Sob 26 Mar, 2011 silnik rzeczywiście jest na + 207, można coś pomodzić bo w clio to raczej nie za bardzo.
Ale mnie nie przekonuje wygląd, 207 RC wygląda praktycznie tak jak zwykłe 207. W przypadku Clio III jest zupełnie inaczej.
Choć w sumie najlepiej jak by brat przejechał się jednym i drugim i wziął to co mu najlepiej pod tyłkiem leży. W sumie to bardzo porównywalne samochody.Bart - Sob 26 Mar, 2011 samochodem z turbo się duużo przyjemniej jeździ na codzień pit - Sob 26 Mar, 2011 Ja osobiście jestem fanem n/a, ale clio jest w środku słbae a pozycja za kierą to już chyba legenda
Ale za to fun wiekszy n/a. I wygląda kozak!
Pug jest bardziej cywilizowany (jak zawsze) no i boosta podnieśc można Vlodarsky - Sob 26 Mar, 2011 Jak by mi w serwisie renault powiedzieli, że światła świecące pod zderzak to nie jest problem to biorę Peżo. Bede wolniejszy... trudno