Anonymous - Czw 07 Kwi, 2011 Temat postu: 1,3 rallyePanowie ile może być wart 1.3 rallye bezwypadkowe z przebiegiem 200k ?106 - Czw 07 Kwi, 2011 wg mnie za wiecej niz 6-7k ciezko bedzie sprzedac.
tak obstawiał ok 9-9,5 żeby się opłacało....106 - Czw 07 Kwi, 2011
martin.h napisał/a:
10k zł
przemek chyba mniej chcial za swoje i nie znalazl kupca....martin.h - Czw 07 Kwi, 2011 Marcel zadaj pytanie precyzyjniej, chcesz sprzedać czy kupić?
Bo jak kupić to 10k zł, a jak sprzedać to 5k zł martin.h - Czw 07 Kwi, 2011
106 napisał/a:
martin.h napisał/a:
10k zł
przemek chyba mniej chcial za swoje i nie znalazl kupca....
Gdybym był obecnie na etapie kupna rejlaka to brałbym go w ciemno.
Prawda jest taka, że na zachodzie zadbane sztuki chodzą w okolicach 3-4k Euro.Anonymous - Czw 07 Kwi, 2011 myślę nad zakupem do MBcars .... i zastanawiam się właśnie za ile bezpiecznie kupić Anonymous - Czw 07 Kwi, 2011 Z przebiegiem 200k nie więcej niż 5k - ten poszedł za 2,5k ?? - tyle piszą na club106 http://moto.allegro.pl/pe...52.html#galleryPrzem_106 - Czw 07 Kwi, 2011 Rallye 1.3 wychodzilo w latach 94-95 i są to stare egzemplarze. trzeba się liczyć z tym, że jak każde auto gti było jakoś tam upalane. Jak dla mnie jest to auto totalnie nie na handel, bo Polska, to wschód a nie zachód i nawet najbardziej zadbany egzemplarz nie znajdzie właściciela za godne pieniądze.Anonymous - Czw 07 Kwi, 2011 no właśnie wiem .... ale zawsze trafi się amator który doceni ale 5k nawet nie wchodzi w grę więc chyba odpuszcze ....Stf - Sob 09 Kwi, 2011 co jest takiego fajnego w upalanym przez 200tyś francuzie typu rallye? wytyrana pordzewiała buda? zarżniety silnik ? zajechana skrzynia ? wybity zawias ?
no chyba że odrestaurowany total z klatką i poskładany na nowo - wtedy to miałoby jakieś ręce i nogi...Bonczek - Sob 09 Kwi, 2011 I wtedy kosztowało by 3 albo 4 razy więcej. A w tym jest fajne to, że dokładnie to można z nim zrobić.Jakarti - Nie 10 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
fajnego w upalanym przez 200tyś francuzie typu rallye? wytyrana pordzewiała buda? zarżniety silnik
to ze mozna latwo przekrecic licznik na 60k Anonymous - Nie 10 Kwi, 2011
Stf napisał/a:
co jest takiego fajnego w upalanym przez 200tyś francuzie typu rallye? wytyrana pordzewiała buda? zarżniety silnik ? zajechana skrzynia ? wybity zawias ?
no chyba że odrestaurowany total z klatką i poskładany na nowo - wtedy to miałoby jakieś ręce i nogi...
to samo można powiedziec o wiekszosci Subaru, drune są twoje argumenty ziom