Techniczne - głowica pug 106 s16
Anonymous - Śro 04 Maj, 2011 Temat postu: głowica pug 106 s16 Orientujecie się na ile homologacja N/A-grupa puszcza splanowanie głowicy ?
kubas - Śro 04 Maj, 2011
można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1
Greg - Śro 04 Maj, 2011
Martin ma korby o długości 2,5cm nawet.
kubas - Śro 04 Maj, 2011
Greg napisał/a: | Martin ma korby o długości 2,5cm nawet. |
greg weź już skończ wąchać spaliny z wydechu w saxo
Anonymous - Śro 04 Maj, 2011
pilnikiem do drewna sie super planuje !
korek171 - Śro 04 Maj, 2011
Czesio napisał/a: | pilnikiem do drewna sie super planuje ! |
EE tam pierd.... Najlepiej kontófką
Bad-i - Śro 04 Maj, 2011 Temat postu: Re: głowica pug 106 s16
mortonrally napisał/a: | Orientujecie się na ile homologacja N/A-grupa puszcza splanowanie głowicy ? |
duuuuużo można, ja juz mam frezy w glowicy zeby walek wydechowy sie zmiescil
CHRZANEK - Śro 04 Maj, 2011
mortonrally napisał/a: | Orientujecie się na ile homologacja N/A-grupa puszcza splanowanie głowicy ? |
W eNce mało
W Agrupie duzo
martin.h - Śro 04 Maj, 2011
kubas napisał/a: | można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1 |
Minusem jest, że muszę lać 150 oktanowe paliwo
Jaco - Czw 05 Maj, 2011
martin.h napisał/a: | kubas napisał/a: | można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1 |
Minusem jest, że muszę lać 150 oktanowe paliwo |
Tak tak to prawda
faldzip - Czw 05 Maj, 2011
martin.h napisał/a: | kubas napisał/a: | można na luzaku o 4-5 cm zjechać głowicę, martin-h ma tak zrobioną i kompresja jest 35:1 |
Minusem jest, że muszę lać 150 oktanowe paliwo |
i to takie prawdziwie niemieckie z Bytomia, na innym, to nie skreca
Bart - Pią 06 Maj, 2011
to się chłopak dowiedział...
Anonymous - Sob 07 Maj, 2011
dobrze, że homologacje załatwiłem :):)
Bad-i - Sob 07 Maj, 2011
a wystarczyło zadzwonić do Adamanta
|
|
|