Przem_106 - Wto 24 Maj, 2011 Temat postu: Pucharowy Peugeot 206 XS 1.6 16VPoszukuje wszelkich informacji, namiarow na ludzi znających pucharowki od podszewki. Szczegolnie chodzi mi o silnik. Z tego co mam, to posiadam artykuły z Magazynu WRC oraz regulamin ostatniej edycji pucharu.
Zastanawiam się powaznie nad budową takiego auta w wersji szutrowej ewentualnie nad zakupem gotowca.speed555 - Wto 24 Maj, 2011 a po co Ci to?;p to nie jedzie a skrzynie to bedziesz co rajd zmieniał;p (jak dojedziesz i jej nie zarzniesz:)106 - Wto 24 Maj, 2011 służę pomca... w koncu startowalem w rajdowym pucharze peugeota 206 xs ;D
a powazniej to skarbnica wiedzy na pewno bedzie piotrek adamus... pytanie czy
bedzie sie chcial podzielic swoja wiedza ale takowa na pewno posiada.
auto w sumie tak popularne ze najprosciej po listach zgloszen wyszukac sobie
kogos kogo znasz i jest z twojej okolicy.
ja jechalem z jarkiem bakula - on jest z olsztyna.
hmmmm zeby na 206 xs zjadl tez mirek wlodarczyk...
sporo nazwisk mozna wymieniac.
speed555 - skrzynia taka jak w 106. w N2 przemek nie mial z nia problemu to
i w 206 pewnie da rade.ictus - Wto 24 Maj, 2011 skrzynia jak po kazdym rajdzie bedzie przechodzila rewizje i jak zmienisz biegi na taksowkarza to nie ma problemu
a tak wogole to po co sie ograniczac do specyfkacji pucharowej skoro takiego juz nie ma??
najlepsza inwestycja w 206 jest zakup skrzyni z volanta.... alez to idzie wtedykubas - Wto 24 Maj, 2011 Ile taka pucharówka miała km ?martin.h - Wto 24 Maj, 2011
kubas napisał/a:
Ile taka pucharówka miała km ?
130 KM.
Piotrek Adamus przejeździł na skrzyni cały sezon bez otwierania speed555 - Wto 24 Maj, 2011 130 bodajzeBarejka - Wto 24 Maj, 2011 bodajze 130kubas - Wto 24 Maj, 2011 A zawsze myślałem że tam moce pod 140km podchodziły.Yarko - Wto 24 Maj, 2011 .grzech - Wto 24 Maj, 2011 Przem, dlaczego wlasnie 206 xs ? z ciekawosci pytam, bo silnik ten sam, skrzynia ta sama, inny zawias i buda, ale czy to na szutrze robi az taką roznicę żeby pozbywac sie gotowej 106 i uczyć się budowy drugiej rajdówki od początku tez w N2 ? Wydaje mi się że te 206 ciągle jeszcze trzymają cene, to nie lepiej iśc np. w A7 (clio) ?Przem_106 - Wto 24 Maj, 2011 A więc po kolei.
Od 5-ciu lat przez moje ręce i nogi przewineło się 5 aut typu 106 rallye/s16 sxo vts.
W międzyczasie posiadałem przez 6 lat cywilne 206 1.6 8v.
Roznica w prowadzeniu jest ogromna. Wyniki rajdow szutrowych pokazały, ze auta z mocą ok. 140km wyposazone w szperę potrafią wiele i ja w to wierzę.
Uwazam, ze w kwocie 20tys mozna zbudowac takie auto w spec. szutrowej.
Oczywiscie Clio tez jest w kręgu moich zainteresowan, ale to niestety jeszcze nie ta połka cenowa jak dla mnie. Brak znajomosci tego auta zaowocuje zwiększeniem kosztow w przygotowaniu.
Uwazam, ze takie 206 gwarantuje najlepszy stosunek jakoc/koszty co w moim przypadku ma największe znaczenie.
Celem budowy/ zakupu gotowej rajdowki ma byc tylko i wyłącznie nauka szybkiego poruszania się po nawierzchniach luznych.
Dzięki Bartek za prawidłowe podejscie do sprawy. Z Adamusem kiedys rozmawiałem, Mimo ogromnej wiedzy jaką posiada nie jest na bierząco oraz mieszka za daleko.
Skoncentruje się na terenie Olsztyna, poza tym ostatnim profesorem od 206 jest Majek.
Zawęzając temat, chciałbym zapytac jaki mogłby byc koszt załozenia pucharowych Vts-owych wałkow do zdrowego silnika i co przy okazji takiej zmiany mozna/trzeba zrobic.jarek-malopolska - Wto 24 Maj, 2011 Przem jesli chcesz mam na dysku kompletna homologacje z Pucharu 206 w polsce, oraz kompletna homologacje francuskiego volanta Przem_106 - Wto 24 Maj, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
Przem jesli chcesz mam na dysku kompletna homologacje z Pucharu 206 w polsce, oraz kompletna homologacje francuskiego volanta
Piotrek Adamus przejeździł na skrzyni cały sezon bez otwierania
Tak jak "oficjalnie" 90% chłopaków jeżdzących w RPP wysyłających skrzynie na przeglądy do Peugot Polska z obowiązku. Non stop jedną i tą samą sztukę nie używaną