Anonymous - Śro 01 Cze, 2011 Temat postu: 106 v 306Witam,
Jak wygląda porównanie 106 s16 i 306 2.0 16v??
-jak porównanie osiągów?
-które auto lepiej nadaje sie na zabawkę i raz na miesiąc udział w rally sprincie?
-jak koszty utrzymania?
itd.
Czy zlikwidowano klasę do 1600 bo w ostatnich dniach dużo pojawiło sie rajdowek 106 s16 na hoga itp serwisach anjas - Śro 01 Cze, 2011 może tu coś znajdziesz:
306 jest ciezsze, wiec ma lepsze przyspieszenie lecac w przepasc
marcinstach napisał/a:
-które auto lepiej nadaje sie na zabawkę
oba auta sa za ciezkie na zabawki, mozna sobie np zmiazdzyc stope, bedac nieuwaznym
marcinstach napisał/a:
-jak koszty utrzymania?
w kazda rzecz mozna wrzucic dowolna ilosc kasy
a poza tym sluchaj anjasa Bad-i - Śro 01 Cze, 2011 Temat postu: Re: 106 v 306
marcinstach napisał/a:
Witam,
Jak wygląda porównanie 106 s16 i 306 2.0 16v??
-jak porównanie osiągów?
-które auto lepiej nadaje sie na zabawkę i raz na miesiąc udział w rally sprincie?
-jak koszty utrzymania?
itd.
Czy zlikwidowano klasę do 1600 bo w ostatnich dniach dużo pojawiło sie rajdowek 106 s16 na hoga itp serwisach
Hmm cięzkie porównanie. Na bank taka 306 będzie sie lepiej prowadziła. Nie wiem jak będzie z kosztami utrzymania. Tutaj musisz zapytać Vlodarskiego.
Ja osobiście wziałbym 106/saxo
Klasy 1600 nie zliwidowali, ale fakt faktem ze kilka osob teraz 106ki sprzedaje. Tak jak i ja swoją 106 - Śro 01 Cze, 2011 Temat postu: Re: 106 v 306
marcinstach napisał/a:
-które auto lepiej nadaje sie na zabawę
imho najlepsza bedzie calibra 2.0 8v na lpg... chodzi o ta 115KMBad-i - Śro 01 Cze, 2011 Temat postu: Re: 106 v 306
106 napisał/a:
marcinstach napisał/a:
-które auto lepiej nadaje sie na zabawę
imho najlepsza bedzie calibra 2.0 8v na lpg... chodzi o ta 115KM
ale tylko ta 4x4Anonymous - Śro 01 Cze, 2011 Temat postu: Re: 106 v 306
Bad-i napisał/a:
marcinstach napisał/a:
Witam,
Jak wygląda porównanie 106 s16 i 306 2.0 16v??
-jak porównanie osiągów?
-które auto lepiej nadaje sie na zabawkę i raz na miesiąc udział w rally sprincie?
-jak koszty utrzymania?
itd.
Czy zlikwidowano klasę do 1600 bo w ostatnich dniach dużo pojawiło sie rajdowek 106 s16 na hoga itp serwisach
Hmm cięzkie porównanie. Na bank taka 306 będzie sie lepiej prowadziła. Nie wiem jak będzie z kosztami utrzymania. Tutaj musisz zapytać Vlodarskiego.
Ja osobiście wziałbym 106/saxo
Klasy 1600 nie zliwidowali, ale fakt faktem ze kilka osob teraz 106ki sprzedaje. Tak jak i ja swoją
Masz moze jaki opis swojego auta,zdjęcia?? 106 lepiej mi sie widzi wizualnie nawet ale straszna susza nie ruszanych tuningami Anonymous - Śro 01 Cze, 2011 A jak wyglądają koszty utrzymania 106 s16? Nie ma problemu z dostępem części bo tak naprawdę mało tego jeździ u nas? Czy jakieś części typu elementy zawieszenia pasują od słabszych modeli?was79 - Śro 01 Cze, 2011 Badeuszowi milfy przynoszą w zębach części i to po stosunku!
Taki podobno dobry jest.anjas - Śro 01 Cze, 2011 marcinstach,
a przywitasz się z nami w odpowiednim temacie czy jeszcze nie zasłużyliśmy? Przem_106 - Śro 01 Cze, 2011
marcinstach napisał/a:
A jak wyglądają koszty utrzymania 106 s16? Nie ma problemu z dostępem części bo tak naprawdę mało tego jeździ u nas? Czy jakieś części typu elementy zawieszenia pasują od słabszych modeli?
Jestem koniem, niestety nie mogę ci pomoc Jaco - Śro 01 Cze, 2011
marcinstach napisał/a:
Czy jakieś części typu elementy zawieszenia pasują od słabszych modeli?
zapytaj na 106 club -tam będą wiedziec o co chodzi Walle - Śro 01 Cze, 2011 marcinstachwiesławryszardalojzyalfonsfryderyk o jakie części zamienne Ci chodzi? Przecież tam się nic nie psuje. Te modele były produkowane w Japonii, a nie tak jak inne Peżoty - w Wielkiej Brytanii.
Od słabszych modeli pasują klamki.PiTT - Śro 01 Cze, 2011
Walle napisał/a:
marcinstachwiesławryszardalojzyalfonsfryderyk o jakie części zamienne Ci chodzi? Przecież tam się nic nie psuje. Te modele były produkowane w Japonii, a nie tak jak inne Peżoty - w Wielkiej Brytanii.