To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - CTR - czy ktos zna?

Przem_106 - Śro 01 Cze, 2011
Temat postu: CTR - czy ktos zna?
Czy jest ktos u Nas z wiedzą nt. CTR-ow? Chodzi o ten konkretny egzemplaz

http://otomoto.pl/honda-civic-typer-C18980371.html

Auta szuka moj bliski kolega i to prosba z jego strony. Gdyby ktos cos wiedział, znał to auto itp, będziemy wdzięczni.

pP - Śro 01 Cze, 2011

nieuzytkowany w kraju a tablice z polska..
coś dla mnie cena mega niska

EmerytRs2 - Śro 01 Cze, 2011

ale cena xD :>
Bart - Śro 01 Cze, 2011

opis to typowy handlarski bełkot...

zobacz ile kosztują w Niemczech takie CTRy: http://suchen.mobile.de/f...PowerAsArray=KW


tego ktoś musiał przywieźć, zarejestrować i na tym zarobić - kupił go za 50% ceny rynkowej w Niemczech, pewnie w ramach odszkodowań wojennych.

antoś - Śro 01 Cze, 2011

każdy element w innym odcieniu i tylny zderzak chyba ze sportowej 1,4. ;D
Bonczek - Śro 01 Cze, 2011

Elementy mix przedlifta i polifta. Za tą cenę musiał być dobrym śmietnikiem.
Przem_106 - Śro 01 Cze, 2011

Wielkie dzięki. Wszystkie spostrzerzenia zostaną przekazane. Ani ja, ani kolega nie mielismy do czynienia z CTR. A w ocenie tego egz. liczą się w szczegolnosci takie uwagi jak Bonczka i antosia. Ja nie wiem co było przed, a co po lifcie.
antoś - Śro 01 Cze, 2011

Za 30 kilka tysięcy można coś znaleźć.

Za około 35 tys. miałbym może naprawdę ekstra CTRa z PL salonu, igła, nie upalany, nic nie stuka nic nie puka, letki tuning.

2002 rok, około 110 tys. przebiegu. Modyfikacje w SSG i strojenie w EcuPerformance na 253 konie (wydech, kolektor DC, dolot Injen, kolektor dolotowy z czegoś tam większego, wałki BC2, sprężynki, talerzyki). Szpera i takie tam. Świetnie lata, a cena normalna jak za takie auto.

;D

Maciusiowy - Czw 02 Cze, 2011

antoś napisał/a:
każdy element w innym odcieniu i tylny zderzak chyba ze sportowej 1,4.


to akurat standard w CTR, bo honda ma słabe lakiery...u mnie było to samo...wszystkie plastikowe elementy w innym odcieniu niż metalowe...

ogólnie jednak wygląda to słabo, zwlaszcza tylne dziursko pod dwupycie...jest chyba 4x większe niż powinno :lol2:
poza tym tylne światła poliftowe do przedliftowej budy...

...a w tle piękna wiosna :]

Walle - Czw 02 Cze, 2011

elementy stalowe malowane przez roboty, a plastiki przez człowieka
Red - Czw 02 Cze, 2011

antoś napisał/a:
Za 30 kilka tysięcy można coś znaleźć.

Za około 35 tys. miałbym może naprawdę ekstra CTRa z PL salonu, igła, nie upalany, nic nie stuka nic nie puka, letki tuning.

2002 rok, około 110 tys. przebiegu. Modyfikacje w SSG i strojenie w EcuPerformance na 253 konie (wydech, kolektor DC, dolot Injen, kolektor dolotowy z czegoś tam większego, wałki BC2, sprężynki, talerzyki). Szpera i takie tam. Świetnie lata, a cena normalna jak za takie auto.

;D
Jesteś pewien ?
Srebrny?
Bo identyczne auto z takimi samymi modyfikacjami poszło jakoś w lutym z Wawy do znajomego do Gdyni ;)

Fakt faktem, że był to jeden z najtańszych wtedy CTR EP3 na allegro, ale auto godne polecenia.

Ciężko jest ocenić jaki CTR jest ok, bardzo dobrze trzymają cenę, nawet te z początków produkcji.
Może jednak Subaraka zamiast CTR ? :P
WRX 02-03 kupisz w ok stanie za ~35kzł.

iQ - Czw 02 Cze, 2011

Red kupic jest latwo, utrzymac juz nie ;)
zefir - Czw 02 Cze, 2011

Antoś pisze o CTR z Łodzi, którego ja miałem brać, ale niestety nie sprzedałem swojej :(
kosmita - Czw 02 Cze, 2011

WRX to sraka, w tej kasie lepiej iść w foke RS
Walle - Czw 02 Cze, 2011

każdy kto kupuje WRX stara się go przerobić/upodobnic do STI, więc rejczel bzdura. Foka RS trzyma dobrze poziom cenowy, ale Type R jest fajniejszy IMHO.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group