pum - Pon 06 Cze, 2011 Temat postu: WST LAP RACEPrzekleje z stronki team-jhm
Cytat:
Rusza rejestracja na III rundę. Już dziś będzie do pobrania formularz zgłoszeniowy. III runda bedzie rozgrywana nową formułą. Czas będziemy mierzyć Lap Timerami. A co przez to idzie będzie można więcej pojeździć. Również wszyscy nie będą musieli być na godzinę 9.00.
Przewidywany plan imprezy:
9.00 otwarcie bram
9.00 – 11.30 BT
9.40 i 11.00 Odprawa zawodników
10.10 start zawodów
10.10 – 10.45 I przejazd Grupa I
10.55 – 11.30 I przejazd grupa II
11.40 – 12.05 I przejazd Grupa III
12.15- 12.50 I przejazd grupa IV
13.00- 13 . 35 II przejazd eliminacyjny Grupa I
13.45 – 14.30 II Przejazd Grupa II
14.40 – 15.25 II przejazd Grupa III
15.35- 16.20 II przejazd grupa IV
16.35 wyniki
16.45 rozdanie pucharów
17.15 I wyścig Real Race
17.40 drugi wyścig Real Race
18.10 Rozdanie Pucharów za wyścig I i II Real Race.
Grupa liczy 15 samochodów i może składać się z kilku klas.
Opłata 15 złoltych wstęp
Start 1 termin 250 zlotych
II termin 280 zlotych
III termin brama 330 zlotych.
Członkowie 170
Limit samochodów 60.
Jeszcze nasza mała prośba.
Rejestrujcie się również na naszej nowej stronie. Strona jest cały czas w testach i bardzo pomoże nam to ja udoskonalić
Osobiście mam mieszane uczucia, ale zobaczymy. Pojawi się problem czystych okrążeń, oraz braku czasu na "przemyślenie".Rasputin - Pon 06 Cze, 2011 Eee...jak jest Lap Timer to tankuje Fieste i w droge rasta - Wto 07 Cze, 2011 Obaczymy w praniu, ale widzę że będzie sporo czekania, chyba, że będzie można startować w dwóch grupach. Bo jeśli nie to potem ponad 2 godziny przestoju w boksach....dEF - Wto 07 Cze, 2011 A jaka jest ta 'nowa strona' ? pum - Wto 07 Cze, 2011 ona nie funkcjonuje (w sensie testują sobie ale nic z niej nie wynika) ale tajni agenci donoszą że wst.net.pl pum - Wto 14 Cze, 2011 są już zapisyYarko - Wto 14 Cze, 2011 dzisiaj lub jutro wysyłam zgłoszenie, ciekawe jak wypadnie ta nowa formuła... generalnie pomysł jest bardzo dobry, ale czy będą w stanie udźwignąć to organizacyjnie ?Marek23 - Wto 14 Cze, 2011 Yarko, to mi sie podoba, jest jeżdzone widze. Wogóle to widać,że stolica bardziej wyścigowa jest, południe rajdowe.Janusz - Wto 14 Cze, 2011
Marek23 napisał/a:
Wogóle to widać,że stolica bardziej wyścigowa jest, południe rajdowe.
_________________
to akurat jest oczywiste ze względu na lokacje, w stolicy nie ma fajnych dróg za to jest całkiem blisko na tory/ lotniska
na południu nie ma żadnych torów ani lotnisk na których byłoby mozna sensownie poupalac, z kolei jest od groma fajnych dróg...Yarko - Wto 14 Cze, 2011 trzeba trenować
gdyby nie ta Ułęż to tak na prawdę nie wiem gdzie moglibyśmy pojechać...
NMNP to wyryp, Radom kartingowa popierdółka, na Modlinie rzeźbią port lotniczy, Kielce daleko, Poznań jeszcze dalej...Janusz - Wto 14 Cze, 2011
Yarko napisał/a:
gdyby nie ta Ułęż to tak na prawdę nie wiem gdzie moglibyśmy pojechać...
NMNP to wyryp, Radom kartingowa popierdółka, na Modlinie rzeźbią port lotniczy, Kielce daleko, Poznań jeszcze dalej...
tak ale z południa... do kielce bliżej.... na ułez o matko boska jak daleko, na radom tez 2x dalej, na lublin 2x dalej, do poznania duuuzo dalej itp itd... macie tez jeszcze tor w słomczynie Yarko - Wto 14 Cze, 2011 macie jeszcze Tychy
kurde autentycznie jest bardzo słabo z upalaniem w PL, większość miejscówek to stare, zaniedbane obiekty czy lotniska, a ceny cały czas idą w górę... hehpP - Wto 14 Cze, 2011 jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co się ma
Rasputin - Wto 14 Cze, 2011
pP napisał/a:
jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co się ma
+1
Dla chcącego, zawsze znajdzie się miejsce by miło spedzić czas i podszkolić swoje umiejętności pum - Wto 14 Cze, 2011
Yarko napisał/a:
NMNP to wyryp
może i tak ale było tam zajebiście (padało) - jest sekcja przez las, kilka winkli gdzie wybija itd. na prawdę sporo się tam nauczyłem.
ogólnie telepie, ale idzie się ogniem i się niczym nie przejmujesz.