zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera
W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.
Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią )
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ
Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacunzefir - Sob 02 Lip, 2011
CHRZANEK napisał/a:
zefir napisał/a:
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera
W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.
Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią )
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ
Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun
jak byłem na ALT - "Amatorska" Liga Torowa , to myślałem ze padne
dwa lub trzy auta na sekwencji plus hydraulika na pit stop masakra, koce na opony zaraz gdzies znajde fotki to wrzuce
moje fotki jakies bez szału ale obraz imprezy jest rasta - Sob 02 Lip, 2011 Na fotach jest srebrny CTR, o którym mówiłem, to jest dla mnie mistrz fura i w takie osiągi powinieneś celować. Ale wiadomo, najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.Bonczek - Sob 02 Lip, 2011
rasta napisał/a:
najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.
W końcu rasta - Sob 02 Lip, 2011 Ale bicie się o pudło w generalce daje ogromną adrenalinę Mucha - Sob 02 Lip, 2011 Rasta nie popuszcza,,, mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo rasta - Sob 02 Lip, 2011 Zależy w jakiej klasie. Bo na pewno nie w generalce.zefir - Sob 02 Lip, 2011
Mucha napisał/a:
Rasta nie popuszcza,,, mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo
Mussia musisz sie mocno zaktualizowac bizon - Sob 02 Lip, 2011 sorry za nieobecnosc, wydawalem fchooy hajcu
mialem na mysli crx-a chlopakow z GRT, b18 na 251hp. fakt, ze oni robili grubo, ten juz head package, to wysylka glowicy do japonii i czekasz, czekasz, czekasz... rachunki tez niewaskie
jesli chcesz pobic raste i reszte w generalce, to tylko seria K, ale wiadomo: "seria K razy dwa".
jak ci wystarczy mega predkie auto do bicia sie w swojej klasie i dawania fchooy frajdy z jazdy, ale bez siwych wlosow przy kazdym nacisnieciu gazu, to b18 styknie.106 - Sob 02 Lip, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ
Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun
on jest z hothecza gdzie kilkuletnie projekty to standard ;)Stf - Sob 02 Lip, 2011
Mucha napisał/a:
mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo
Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.CHRZANEK - Sob 02 Lip, 2011
Stf napisał/a:
dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto
Stf napisał/a:
dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
To może nie ma sensu się brandzlować i budować samochód za XXX.XXXpln tylko od razu kupić jakiegoś używanego KIT-CARA 2,0 N/A na sekwencji :
Można by jeszcze poszukać.
Może nie ma to 300KM ale dużo nie brakuje a myślę że pozwoliło by się pobić o prymat w FWD.Janusz - Sob 02 Lip, 2011
Stf napisał/a:
Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
_________________
kutwa rajdy jednak taniej wychodzą Yarko - Sob 02 Lip, 2011 dodam, że ARV miał jeszcze grubo zgrzebaną skrzynię
niestety, żeby móc rywalizować z tak genialnym samochodem jak lotus exige na kompressorze, trzeba mieć bardzo mocne auto
zresztą spójrzcie sami
10.2s do 200km/hMucha - Sob 02 Lip, 2011 Mucha pisal: Bieri K.