To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - "Amatorskie" ściganie

CHRZANEK - Sob 02 Lip, 2011

zefir napisał/a:
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera


W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.

Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią :D )

Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ

Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun

zefir - Sob 02 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
zefir napisał/a:
zreszta nie wiem czy po obecnym zaawansowanie "amatorki" torowej w polsce, gdzie właściwie granica miedzy semi-pro a amator sie zajebiscie zaciera


W Mistrzostwach Polski masz regulaminy które stanowią pewnego rodzaju ograniczenia.
W imprezach towarzyskich masz podział według pojemności i TURBO lub N/A i to właściwie tyle.

Ja czekam na chwile kiedy w autach do trackdayów ludzie będą montowali sekwencyjne skrzynie (o ile już tego nie robią :D )

Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ

Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun


jak byłem na ALT - "Amatorska" Liga Torowa , to myślałem ze padne :D

dwa lub trzy auta na sekwencji plus hydraulika na pit stop masakra, koce na opony :D zaraz gdzies znajde fotki to wrzuce ;)

https://picasaweb.google.com/piotrbaransky/AltMarzec

moje fotki jakies bez szału ale obraz imprezy jest :D

rasta - Sob 02 Lip, 2011

Na fotach jest srebrny CTR, o którym mówiłem, to jest dla mnie mistrz fura i w takie osiągi powinieneś celować. Ale wiadomo, najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.
Bonczek - Sob 02 Lip, 2011

rasta napisał/a:
najważniejszy jest, fun, nie ważne czym ważne, że się lata i daje to przyjemność.


W końcu :faja:

rasta - Sob 02 Lip, 2011

Ale bicie się o pudło w generalce daje ogromną adrenalinę :rotfl:
Mucha - Sob 02 Lip, 2011

Rasta nie popuszcza,,, mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo :faja:
rasta - Sob 02 Lip, 2011

Zależy w jakiej klasie. Bo na pewno nie w generalce.
zefir - Sob 02 Lip, 2011

Mucha napisał/a:
Rasta nie popuszcza,,, mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo :faja:


Mussia musisz sie mocno zaktualizowac :D

bizon - Sob 02 Lip, 2011

sorry za nieobecnosc, wydawalem fchooy hajcu :D

mialem na mysli crx-a chlopakow z GRT, b18 na 251hp. fakt, ze oni robili grubo, ten juz head package, to wysylka glowicy do japonii i czekasz, czekasz, czekasz... rachunki tez niewaskie :D

jesli chcesz pobic raste i reszte w generalce, to tylko seria K, ale wiadomo: "seria K razy dwa".

jak ci wystarczy mega predkie auto do bicia sie w swojej klasie i dawania fchooy frajdy z jazdy, ale bez siwych wlosow przy kazdym nacisnieciu gazu, to b18 styknie.

106 - Sob 02 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
Bonczku: Imponujesz mi seszcze jednym - CIERPLIWOŚCIĄ

Projekt budujesz już chyba ponad 2 lata i nie sprawiasz wrażenia poddenerwowanego tempem.
Za to szacun

on jest z hothecza gdzie kilkuletnie projekty to standard ;)

Stf - Sob 02 Lip, 2011

Mucha napisał/a:
mysle ze ten CRX z 230hp i ogarnientym kierownikiem bedzie walczyl o pudlo


Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.

CHRZANEK - Sob 02 Lip, 2011

Stf napisał/a:
dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto
Stf napisał/a:
dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.


To może nie ma sensu się brandzlować i budować samochód za XXX.XXXpln tylko od razu kupić jakiegoś używanego KIT-CARA 2,0 N/A na sekwencji :

SKODAVKA : http://www.rally24.com/ra...tcar-27370.html

SEACISZ : http://www.rally24.com/ra...-car-14912.html

Można by jeszcze poszukać.
Może nie ma to 300KM ale dużo nie brakuje a myślę że pozwoliło by się pobić o prymat w FWD.

Janusz - Sob 02 Lip, 2011

Stf napisał/a:
Arvid w zeszłym roku zrezygnował z crx'a. Setup miał full laminat + klatka + okolice właśnie tych 230KM... dostawał od sti na seryjnym turbo na r888... a co dopiero od Evek... dzisiaj już niestety żeby liczyć się w generalce trzeba mieć na prawdę szybkie auto - ja bym szedł w k20/k24 - i to sukcesywnie poprawiać, dochodząc za jakiś czas do 300KM n/a. wtedy to byłoby już bardzo prędkie auto.
_________________


xD xD xD xD xD xD kutwa rajdy jednak taniej wychodzą ;D

Yarko - Sob 02 Lip, 2011

dodam, że ARV miał jeszcze grubo zgrzebaną skrzynię :)

niestety, żeby móc rywalizować z tak genialnym samochodem jak lotus exige na kompressorze, trzeba mieć bardzo mocne auto

zresztą spójrzcie sami ;)



10.2s do 200km/h

Mucha - Sob 02 Lip, 2011

Mucha pisal: Bieri K.

no to bieri i nie marudzi :) K20 potem K24 itp, itd



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group