Techniczne - Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)
Greg - Wto 26 Lip, 2011 Temat postu: Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)Heloszka ;]
Z racji, że:
a/ nudziło mi się,
b/ wywalałem graty z wnętrza,
c/ miałem pod ręk± dokładn± wagę...
...to zważyłem dla potomnych i innych ciekawskich, ile waż± graty wnętrza w 106 S16.
Czę¶ć pomiarów jest z dokładno¶ci± go 1g bo na to pozwalała waga, ale ogarnia max 2kg więc cięższe rzeczy zważyłem mniej dokładn±.
To jeszcze nie wszystko, będę uzupełniał tabelkę a na koniec wrzucę jaki¶ pliczek Excela albo udostępnię Google Docs.
Na chwilę obecn± ubyło ok. 33kg.
NBL - Wto 26 Lip, 2011 Szacunek za pomysł i wykonanie, teraz już wiem jak zyskac trochę mocy Tomcat - Wto 26 Lip, 2011 Duzo wazy jeszcze wykladzina i wygluszenia na scianie grodziowej, o porownaniu kubel vs. seria fotel juz nawet nie mowie... Kilka rzeczy jest tez do wyrzucenia z pod deski Greg - Wto 26 Lip, 2011 Do przodu będę zmierzał - mam już wywalony kawałek wygłuszenia spod nóg jednego z pasażerów z tyłu Ale póki co nie chce mi się znów wyjmować i wkładać foteli bo to upierdliwe jak cholera i jeszcze nie mam kubłów. A na ¶cianie grodziowej od strony silnika nie mam już wygłuszeń, od ¶rodka pewnie jakie¶ s±.
Co można wywalić spod deski? Trzeba zdj±ć cał± czy można jako¶ kombinować?
Seryjny fotel jak go miałem w rękach nie wydawał mi się jaki¶ mega ciężki w porównaniu np. do Bimarco, chyba że porównujesz do jakiego¶ karbonowego stołka. Ale oczywi¶cie zważę i fotele. Przem_106 - Wto 26 Lip, 2011 Między grodzi±, a desk± jest najcięzsze wygłuszenie. Jak sci±gniesz deskę, a nie jest to trudne, to wyjmiesz to w całosci. Zdziwisz się jakie to cięzkie. Kombinowac mozna po kawałku, ale ja nie polecam. Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.Greg - Wto 26 Lip, 2011 OK, dzięki Przem Pewnie przy okazji to zrobię, jak mi Tomcat zdradzi co w desce można wywalić GeKo - Wto 26 Lip, 2011
Cytat:
Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.
Czy deska się odkręca tak jak w AXie? od strony maski?
Przem ma rację to ¶cierwo to najcięższy kawałek z wygłszeń.CHRZANEK - Wto 26 Lip, 2011 W ramach walki z nadwag± można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę ¶rodkow± (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).
Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jaki¶ tam jest.
I chyba finito.
A zapomniałem. Na tunelu ¶rodkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz ja¶ków to oczywi¶cie sama w sobie jest też nie potrzebna
Jaki masz akumulator ?M - Wto 26 Lip, 2011 ile waży kilogram ¶ledzi?Greg - Wto 26 Lip, 2011
CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwag± można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę ¶rodkow± (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).
Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jaki¶ tam jest.
I chyba finito.
A zapomniałem. Na tunelu ¶rodkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz ja¶ków to oczywi¶cie sama w sobie jest też nie potrzebna
Jaki masz akumulator ?
Dzięki Chrzaniu. Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dzi¶ wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka.
Aku mam jaki¶ w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenie¶ć na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywi¶cie jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmie¶ci...? Jak go umocować?budzik - Wto 26 Lip, 2011
Greg napisał/a:
Aku mam jaki¶ w miarę seryjny chyba
Aku masz zwykł± Varte Loko - Wto 26 Lip, 2011
Greg napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwag± można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę ¶rodkow± (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).
Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jaki¶ tam jest.
I chyba finito.
A zapomniałem. Na tunelu ¶rodkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz ja¶ków to oczywi¶cie sama w sobie jest też nie potrzebna
Jaki masz akumulator ?
Dzięki Chrzaniu. Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dzi¶ wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka.
Aku mam jaki¶ w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenie¶ć na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywi¶cie jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmie¶ci...? Jak go umocować?
Aku najlepiej za fotelem pasażera, no i powinno się go wsadzić w specjalny pojemnik, jak sprzedaj± go firmy "motorsportowe" to kosztuje miliony, ale takie same pojemniki można dostać w sklepach zeglarskich albo na allergo w kategori łódki i s± tanie.rasta - Wto 26 Lip, 2011 Lekki aku to wcale nie duży wydatek, i wcale nie musi być sportowy, zelówka od CA też się nada, ja u siebie samym aku urwałem ok 7 kilo
CHRZANEK - Wto 26 Lip, 2011 hehehehe jaki mały
A jak jest w silne mrozy ?
Daje rade ?EmerytRs2 - Wto 26 Lip, 2011 ciekawe co sie bardziej opłaca i jakie sa rozkłady mas,