To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełn± wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)

Greg - Wto 26 Lip, 2011
Temat postu: Ile waży wnętrze w 106? Sprawdzone. :)
Heloszka ;]

Z racji, że:
a/ nudziło mi się,
b/ wywalałem graty z wnętrza,
c/ miałem pod ręk± dokładn± wagę...

...to zważyłem dla potomnych i innych ciekawskich, ile waż± graty wnętrza w 106 S16.

Czę¶ć pomiarów jest z dokładno¶ci± go 1g bo na to pozwalała waga, ale ogarnia max 2kg więc cięższe rzeczy zważyłem mniej dokładn±.

To jeszcze nie wszystko, będę uzupełniał tabelkę a na koniec wrzucę jaki¶ pliczek Excela albo udostępnię Google Docs.

Na chwilę obecn± ubyło ok. 33kg.


NBL - Wto 26 Lip, 2011

Szacunek za pomysł i wykonanie, teraz już wiem jak zyskac trochę mocy :rotfl:
Tomcat - Wto 26 Lip, 2011

Duzo wazy jeszcze wykladzina i wygluszenia na scianie grodziowej, o porownaniu kubel vs. seria fotel juz nawet nie mowie... Kilka rzeczy jest tez do wyrzucenia z pod deski :devil:
Greg - Wto 26 Lip, 2011

Do przodu będę zmierzał - mam już wywalony kawałek wygłuszenia spod nóg jednego z pasażerów z tyłu :P Ale póki co nie chce mi się znów wyjmować i wkładać foteli bo to upierdliwe jak cholera i jeszcze nie mam kubłów. :) A na ¶cianie grodziowej od strony silnika nie mam już wygłuszeń, od ¶rodka pewnie jakie¶ s±.

Co można wywalić spod deski? Trzeba zdj±ć cał± czy można jako¶ kombinować?

Seryjny fotel jak go miałem w rękach nie wydawał mi się jaki¶ mega ciężki w porównaniu np. do Bimarco, chyba że porównujesz do jakiego¶ karbonowego stołka. :D Ale oczywi¶cie zważę i fotele. :)

Przem_106 - Wto 26 Lip, 2011

Między grodzi±, a desk± jest najcięzsze wygłuszenie. Jak sci±gniesz deskę, a nie jest to trudne, to wyjmiesz to w całosci. Zdziwisz się jakie to cięzkie. Kombinowac mozna po kawałku, ale ja nie polecam. Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.
Greg - Wto 26 Lip, 2011

OK, dzięki Przem :) Pewnie przy okazji to zrobię, jak mi Tomcat zdradzi co w desce można wywalić ;)
GeKo - Wto 26 Lip, 2011

Cytat:
Lepiej i łatwiej w całosci po zdjęciu deski.


Czy deska się odkręca tak jak w AXie? od strony maski?

Przem ma rację to ¶cierwo to najcięższy kawałek z wygłszeń.

CHRZANEK - Wto 26 Lip, 2011

W ramach walki z nadwag± można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę ¶rodkow± (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).

Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jaki¶ tam jest.

I chyba finito.

A zapomniałem. Na tunelu ¶rodkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz ja¶ków to oczywi¶cie sama w sobie jest też nie potrzebna :)

Jaki masz akumulator ?

M - Wto 26 Lip, 2011

ile waży kilogram ¶ledzi?
Greg - Wto 26 Lip, 2011

CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwag± można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę ¶rodkow± (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).

Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jaki¶ tam jest.

I chyba finito.

A zapomniałem. Na tunelu ¶rodkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz ja¶ków to oczywi¶cie sama w sobie jest też nie potrzebna :)

Jaki masz akumulator ?

Dzięki Chrzaniu. :) Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dzi¶ wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka. ;P

Aku mam jaki¶ w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenie¶ć na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywi¶cie jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmie¶ci...? Jak go umocować?

budzik - Wto 26 Lip, 2011

Greg napisał/a:
Aku mam jaki¶ w miarę seryjny chyba

Aku masz zwykł± Varte ;D

Loko - Wto 26 Lip, 2011

Greg napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
W ramach walki z nadwag± można wywalić schowek o ile jeszcze go masz, konsolę ¶rodkow± (w zasadzie to służy tylko do montażu przycisków elektrycznych szyb).

Samych szyb z elektrycznych na korbkę nie ma co zamieniać różnica w wadze nieduża, a jednak komfort użytkowania jaki¶ tam jest.

I chyba finito.

A zapomniałem. Na tunelu ¶rodkowym tuż przy samej grodzi jest centralka od airbagów - waży pare deko i jak nie masz ja¶ków to oczywi¶cie sama w sobie jest też nie potrzebna :)

Jaki masz akumulator ?

Dzięki Chrzaniu. :) Przy okazji zakładania foteli wyleci wszystko co jest dookoła, a deskę pewnie też będę zdejmował. Udało mi się dzi¶ wyszarpać tylko kawałek pianki zza schowka. ;P

Aku mam jaki¶ w miarę seryjny chyba, przynajmniej gabarytowo. Póki co nie będę wydawał kasy na mały/lekki/sportowy. Ten chcę przenie¶ć na tył - i tu pytanie, jak go dobrze zamocować i w którym miejscu najlepiej? Słyszałem że między osiami no i oczywi¶cie jak najniżej, najlepiej byłoby pewnie za fotelem pasażera na podłodze, ale czy się zmie¶ci...? Jak go umocować?


Aku najlepiej za fotelem pasażera, no i powinno się go wsadzić w specjalny pojemnik, jak sprzedaj± go firmy "motorsportowe" to kosztuje miliony, ale takie same pojemniki można dostać w sklepach zeglarskich albo na allergo w kategori łódki :rotfl: i s± tanie.

rasta - Wto 26 Lip, 2011

Lekki aku to wcale nie duży wydatek, i wcale nie musi być sportowy, zelówka od CA też się nada, ja u siebie samym aku urwałem ok 7 kilo :D


CHRZANEK - Wto 26 Lip, 2011

hehehehe jaki mały :D

A jak jest w silne mrozy ?
Daje rade ?

EmerytRs2 - Wto 26 Lip, 2011

ciekawe co sie bardziej opłaca i jakie sa rozkłady mas,


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group