Techniczne - Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.
kubas - Nie 31 Lip, 2011 Temat postu: Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.Jako że hamulce z tyłu po zamontowaniu tarcz zdecydowanie za mocno będą hamowały chciałbym założyć regulowany korektor z kabiny. I tutaj mam pare wątpliwości.
Seryjnie układ hamulcowy jest X, z pompy wychodzą 4 przewody.
Wymyśliłem sobie taki układ:
Czarny prostoką to pompa, czerwony to regulowany z kabiny korektor.
Ma to jakiś sens?qbica - Nie 31 Lip, 2011 jak najbardziej można też po prostu zaślepić jedno wyjście z pompy i puścić jeden przewód do tyłu do korektora (ja tak mam właśnie), albo zamontować pompe z dwoma wyjściami i przód puścić przez trójnik, do tyłu jeden przewód i trójnik za korektorem kubas - Nie 31 Lip, 2011
qbica napisał/a:
jak najbardziej można też po prostu zaślepić jedno wyjście z pompy i puścić jeden przewód do tyłu do korektora (ja tak mam właśnie), albo zamontować pompe z dwoma wyjściami i przód puścić przez trójnik, do tyłu jeden przewód i trójnik za korektorem
Git, właśnie nie chce mi się zmieniać już pompy bo mam większą od 406. Zaślepiać też nie chce bo to będzie jeszcze bardziej widoczne na przeglądzie, choć jak się trafi ktoś kto to zobaczy to raczej też nie puści na przeglądzie. Ok to kupuje dwa trójniki i jazda kubas - Nie 31 Lip, 2011 Dobra to jeszcze pytanie brać taki:
http://www.inter-rally.pl...-hamulcowy.html
czy:
http://www.re5pect.pl/ind...ct&prod_id=8321
?qbus - Nie 31 Lip, 2011 Wajcha jest lepsza, szybki rzut oka i już wiemy jak w danym momencie mamy korektor ustawiony, przy pokrętle trzeba testować.106 - Nie 31 Lip, 2011 sam nie mam ale wybral bym chyba tez z dzwignia... bez patrzenia wiesz zawsze
jak masz ustawiony, moza chyba latwiej operowac nim w czasie jazdy.
pamietam ze kiedys w 206tce gosc nie mogl dojsc do ladu z hamulcami okazalo
sie ze mial skrecony korektor... przy dwigni chyba szybciej by na to wpadl.
compbrake ma tez pokretlowe w swoich wysokich modelach ale montuje sie
je na desce w zasiegu wzroku. ziom teraz zalozyl taki do 306.zefir - Nie 31 Lip, 2011 bierz z dzwignia ja przerabialem u siebie pokretlo i prawie bym sie zabil na torze, bo de facto ciezko stwierdzic na szybko jak jest ustawiony, po za tym pokretlo szybciej sie luzujeqbica - Nie 31 Lip, 2011 ja mam pokretło i jestem niezbyt zadowolony jest chyba z 20 obrotów a juz po 6-7 jest brzytwa na tyl. Pierwszy przejazd na ostatnim supersprincie mialem odkrecone 4 obroty i miotalo nami jak szatan Przem_106 - Nie 31 Lip, 2011 Kubas, zamiast korektora rób swap silnika http://allegro.pl/205-gti...1740414571.html
A wracajac do tematu, jestem również na etapie wyboru korektora i przerabianiu układu. Z tego co się dowiedziałem, dźwignia jest lepsza niż pokrętło, ale u mnie muszę się liczyć z homologacją.kubas - Nie 31 Lip, 2011
przem po tobie ostatnim bym się tego spodziewał hehe Swap już prawie się robi... Ale na TU a nie na XU
Teraz jestem na etapie remontu tylnej belki + stabilizator 24mm w belce + przeróbka na tarcze
Dobra to biorę z dźwignia.
Btw. układu hamulcowego znalazłem fajny sklep, mają dużo łączników, trójników itd.
http://www.przewody-hamulcowe.pl/106 - Nie 31 Lip, 2011 ja juz czekam na tego swapa chyba bardziej niz kubas
przemek ale u ciebie to chyba dwuobwodowy korektor bedzie musial byc...Przem_106 - Nie 31 Lip, 2011 W "N" Tak, w "A" nie faldzip - Pon 01 Sie, 2011
Przem_106 napisał/a:
A wracajac do tematu, jestem również na etapie wyboru korektora i przerabianiu układu. Z tego co się dowiedziałem, dźwignia jest lepsza niż pokrętło, ale u mnie muszę się liczyć z homologacją.
To czekam na relacje i foto jak skonczysz, bo z checia bym sie dowiedzial jak to zrobic, bo tez mnie po glowie chodzi. A ten korektor na belce mnie wqrwia bo wyszlo mi, ze mam zwalony i mi inaczej ustawia te kola z tylu a przestawic go to trzeba reke z kluczem w 158 miejscach wygiac.qbica - Pon 01 Sie, 2011 faldzip, mialeś go strasznie do środka przenosić i co? ja mam uklad taki jak kiedys na club106 opisywałem i jak na razie nikt mnie się nie czepiał na bk o korektor faldzip - Pon 01 Sie, 2011
qbica napisał/a:
faldzip, mialeś go strasznie do środka przenosić i co?
i dupa, bo w zal J pisza, ze regulator sily hamowania musi pozostac na swoim seryjnym miejscu albo ja czegos nie rozumiem