cebeer - Czw 11 Sie, 2011 Temat postu: Mała moc Clio Sport RagnottiMały,duży problem dla znawców. Powiedzcie od czego zacząć szukać usterki, max moc na silniku to 160KM i 188Nm. Pierwsze co zrobiłem to wymiana czujnika położenia wału, Słowak co kupiłem od niego Clio twierdzi że na bank ma miec 186kM, auto stało pół roku. Świece,kable, filtr powietrza w porządku. Samochód ma wg Słowaka zgrany program na kompa "program jest od Zengo motorsport podobny jak Renault motorsport.. Jest ešte jeden program do tej ECU siemens sirius 32 - GR.N tamne viecej kM ale NM jest vecej"
W samochodzie sportowy kat i wydech z nierdzewki,
Hamownie mam w miarę dostępną, więc rzućcie jakieś propozycje gdzie znaleźć utraconą nadzieje (czyt. moc)
Clio 2.0 Ragnotti wersja Zengo Motorsport przebieg 8000km. (wszystkie oesowo-wyścigowych)
Załączam wydruk z hamowni.
Uploaded with ImageShack.usM - Czw 11 Sie, 2011 porada eksperta: przywitaj sie w odpowiednim temacieAnonymous - Czw 11 Sie, 2011 podpowiedź dla eksperta: ze zdjęciami siostry!106 - Czw 11 Sie, 2011 kompresje w silniku sprawdz... 5 minut roboty i bedziesz juz duzo wiecej wiedzial.
ps
po akcesoria rajdowe zapraszam do micka
ps2
po remap do geko
ps3
po olej do vlodarskiego106 - Czw 11 Sie, 2011
M napisał/a:
porada eksperta: przywitaj sie w odpowiednim temacie
goscil juz u nas jakis czas temu... chrzest w 'tu sie witamy' ma juz za soba anjas - Czw 11 Sie, 2011 moim zdaniem coś się zje.bałoEmerytRs2 - Czw 11 Sie, 2011 +1
lubisz to su...ko
nie będę gdybał. ale za mała prędkość końcowa, program po odcięciu tego nie widać.
do wymiany masz zapłon cały jezeli nie jest nowy !!, pomierzenie sond lambda, nie piszesz czy to na seryjnym dolocie itd, zawór akustyczny jest? kwestię ustawienie rozrządu pomijam.106 - Czw 11 Sie, 2011
EmerytRs2 napisał/a:
+1
lubisz to su...ko
nie będę gdybał. ale za mała prędkość końcowa, program po odcięciu tego nie widać.
do wymiany masz zapłon cały jezeli nie jest nowy !!, pomierzenie sond lambda, nie piszesz czy to na seryjnym dolocie itd, zawór akustyczny jest? kwestię ustawienie rozrządu pomijam.
wroze ci ekspercka przyszlosc na tym forum.... cebeer - Czw 11 Sie, 2011 Witałęm sie już wcześniej (nick ten sam) wystarczy przejrzeć, część z Was już znam,( i mi sporo pomogło)
Ostatnio nie jeżdżę i byłem nie aktywny (czyt. wywalony z forum) właśnie z racji kupienia tego vozidla, nie było kasy na starty, to i fora i komp poszedł w odstawke.
hmm dolot jest seryjny, wkładka k&N, auto to eNka,pcs - Czw 11 Sie, 2011 Zeby nie te mody to wynik w sumie jak fabrycznie ...
Bardzo malo NM w calym zakresie, bo to 188 w piku tylko jest .... A czuc ze kiepsko jedzie i cos go muli? moze hamownia zle skalibrowana
Zaplon sprawdzic jak ktos slusznie zauwazyl (swiece, kable, cewka) i ja jeszcze bym sprawdzil czy wydech sie nie zatkal np. katalizato sie posypal.
A to prawdziwy Slowak byl czy raczej romskiego pochodzenia?cebeer - Czw 11 Sie, 2011 Zengo Motorsport Hungary. kupiony ze Słowacji od Mistrza Słowacji klasie 2000 w wyścigach górskich, Vlado Hudy, miał drugie clio takie z najkrótszą skrzynią i mocą ok 215 KM, oczywiście żadnych wydruków nie widziałem, ale auto ważyło 935 kg z stalową klatką RT (ważącą 69kg)Stf - Czw 11 Sie, 2011 pokaż foty auta bo tak to z fusów wróżenie...pum - Czw 11 Sie, 2011 a co Stf ze zdjęcia fury z boku stwierdzisz czemu mocy nie ma? Stf - Czw 11 Sie, 2011 przecie trzeba wiedzieć czy kubły dobre czy moc w nich nie ucieka bokiempum - Czw 11 Sie, 2011 Racja!