Techniczne - panewki ACL Race
Greg - Wto 30 Sie, 2011 Temat postu: panewki ACL Race Czy takie panewki mają jakikolwiek sens? Tzn czy warto płacić za nie jakieś 3x tyle co za seryjne (ok. 300zł za główne i coś koło tego za korbowodowe)?
Pytanie czysto teoretyczne, bo ostatnio rozmawiałem z kilkoma osobami i zdania są bardzo podzielone.
rasta - Wto 30 Sie, 2011
Panewka jak panewka, każda potrafi się obrócić
Wszystko zależy od tego czy dany silnik ma tendencję, jak problem nie występuje to chyba szkoda sobie dupę zawracać.
Vlodarsky - Wto 30 Sie, 2011
A czym się różnią od fabrycznych oryginalnych ?
rasta - Wto 30 Sie, 2011
Ceną
Vlodarsky - Wto 30 Sie, 2011
dlatego pytam Raściak bo seryjne robią w seryjnych samochodach np 300 000km -400 000km , a jak samochód jest z klatko na ulice to już czeba montować szportowe. To jest właśnie ciekawe
rasta - Wto 30 Sie, 2011
Uważam, ze puki zdrowe to nie ma co ruszać, ja u siebie mam seryjne, a silnik kupiłem na śmietniku
Greg - Wto 30 Sie, 2011
Nie, nie, nie chodzi o to że mają być "sportowe" dla zasady. Właśnie ciekawi mnie czy jest jakaś różnica i nie chodzi mi o to czy się obróci, czy nie. Słyszałem, że te ACL mają jakąś powłokę która zmniejsza opory, są ogólnie mocniejsze przy wysokich rpm. Ale właśnie nie wiem czy to pic na wodę czy nie.
Czy w TU5 jest tendencja do zgonów panewek w wysilonych silnikach?
106 - Wto 30 Sie, 2011
Greg napisał/a: | Czy w TU5 jest tendencja do zgonów panewek w wysilonych silnikach? |
nie ma.
pP - Wto 30 Sie, 2011
Greg napisał/a: | Czy takie panewki mają jakikolwiek sens? |
nie ma sensu
Miniac - Wto 30 Sie, 2011
ACL Race kupuje się w przypadku, gdy seryjne panewki są dużo droższe.
Odnośnie panewek to temat rzeka... Nie można zrobić błędu kupując oryginały producenta, można za to nieźle wtopić kupując aluminiowe hipol/nipon/tdc za 30pln.
|
|
|