wasq - Wto 06 Wrz, 2011 Temat postu: Płyta pod silnikWitam panowie jakie grubosci dac pyte pod silnik ??
jaka grubosc z alu a jaka ze stali ??
dzieki za info pozdroEmerytRs2 - Wto 06 Wrz, 2011 alu 7 mm
akurat grubość to pikuś sposób montażu jest ważniejszy.
do clio?wasq - Wto 06 Wrz, 2011 tak do clio
pojawil sie gosc ktory potrzebuje modela do stworzenia plyty jak juz stworzy to bedzie mial wzornik i zacznie produkcje sa sznase ze beda dobre ceny w przyszlym tygodniu jak dobrze pojdzie sie z nim spotkam pogadac i wybadac co i jak qbica - Wto 06 Wrz, 2011 ja mam plyte alu o gr 5mm, z clio właśnie wasq - Wto 06 Wrz, 2011 to mow ile dales albo za ile mozna miec coby tamten gosciu z ta robota "po kosztach" nie poplynal za bardzo qbica - Śro 07 Wrz, 2011 kupilem ją w budowierajdowek.pl w dobrej cenie, ale nie dogiętą. Podobno miała być dla Jacka Płonki którego obslugiwali podczas startów cliówką, ale że w nowym sezonie pojawila sie nowa fura to płyta została Jaco wystawial tą plyte w gieldzie i z tego co pamietam za okolo 300zl. Myśle że koszt takiej płyty dogietej pod dane auto to jakies 400-500zl w zależności od grubości
czyli do rajdów powinna być grubsza, ja mam wersje light ale daje rade przetestowana na szutrze, przy niskim zawiasie Nath - Czw 08 Wrz, 2011 Wszystko zalezy w jakim celu Ci plyta potrzebna.
Jezeli chcesz jezdzic po szutrach i "napi..." to min. 8 mm
-- stop duraluminium PA6 lub PA7 - latwo naprawic urzadzeniem specjalistycznym - mlotek 15kg dawkujac odpowiednie sily robocze z przedramion. Moze po jakims czasie lekko korodowac (zalezy od stopu jakiego uzyjesz).
-- karbonowa - drozsza, chyba ze umiesz/mozesz sam sobie zrobic.. odpornosc podobno - taka sama jak wyzej w/w.. ale juz jej nie naprawisz tak latwo mloteczkiem, plus taki ze nie rdzewieje i jest lekka co znaczaco wplywa na prowadzenie sie auta..
Jak do KJSow itp.. to styknie 5mm-6mm aluminiowa ew. to co znajdziesz na skupie metali kolorowych. Nawet do KJSow jak chcesz jezdzic po plaskim sie przyda, poniewaz byle kamyk strzeli w miske i po zawodach.
Do clio z tego co mierzylem wymiary 100x80, by ladnie oslonila rowniez mechanizm zmiany biegow, ktory nieszczesnie jest dosyc nisko.Janusz - Czw 08 Wrz, 2011 Nie jaki użytkownik WURC ma fajna płytę pod silnik do clio z tego co mówił GEko jest fajnie pomyślana bo nie potrzeba dorabiać do niej mocowań (ja sie nie znam). Wiem natomiast ze ten użytkownik jest godny polecenia i na pewno zgodzi sie wypożyczyć płytę na wzięcie przymiarki. Ja tez byłby zainteresowany taka pytą po taniości jak cos słuze nr telefonu do pana WURCA Jaco - Czw 08 Wrz, 2011 W KLIO z punktami mocowania nie ma problemów bo jest kołyska, więc sprawa łatwa do ogarnięcia EmerytRs2 - Czw 08 Wrz, 2011 cos wiem o płycie wurca
i powiem tak, żeby była płyta dobrze zamocowana, trzeba wiercic dziury w sankach .
ta jest zrobiona tak by wchodziła juz na istniejące otwory , ale ma swoje minusyfaldzip - Pon 12 Wrz, 2011 Ja kupilem alu 100x80 PA11 i to kosztowalo ok 300zl. Wygiecie tego w 3 miejscach to bylo jakos malo - 20-40 zeta nie pamietam dokladnie.EmerytRs2 - Pon 12 Wrz, 2011 przydałaby sie też jakas lekka płyta z alu
taka symboliczna pod miskę, i wybierak WuRC - Pon 12 Wrz, 2011 W miarę możliwości czasowych mogę pożyczyć płytę na przymiarkę faldzip - Wto 17 Sty, 2012 Dla potomnosci:
Aluminium na plyte mozna kupic w Profmetkol w Warszawie na ul. Miedzianej 1B. Tam tez daja kontakt do zakladu slusarskiego, gdzie moga to przyciac i pogiac w finezyjne ksztalty.
Blache i ogolnie stal kupowalem ostatnio w Konsorcjum Stali w Zielonce kolo Warszawy. Przycinaja na wymiar (przynajmniej u mnie z 1m x 1m nie bylo problemu), a nie tak jak w innym miejscu gdzie mi powiedzieli, ze musze wziac 1.5m x 3m za 800zeta O_o. Ogolnie sprawa blachy 3mm ogarnieta u nich w 5 min.Bad-i - Wto 17 Sty, 2012 Panowie jakby ktos pytal, mam plyte do saxo/106 do sprzedania (solidna picza)