Michał - Sob 10 Wrz, 2011 Temat postu: Kliczko vs Majkktóry któemy latare wyplaci ostateczną ?
Gdzie mozna obejrzeć ?
Jakby co to warszawiaków do siebie na walke zapraszam.qbus - Sob 10 Wrz, 2011 w cyfrze i polsacie masz za 40 zł
w tv n masz na rtl'u, ma byc nie kodowane
myśle że pare latar poleci Michał - Sob 10 Wrz, 2011 nie mam w tym zjebanym upc rtlu ... grrrBart - Sob 10 Wrz, 2011
Michał napisał/a:
Kliczko vs Adamczyk
gdyby potencjalnie ci dwaj panowie się starli to obawiam się, że po jednym ciosie Kliczki Adamczyk skończyłby na intensywnej terapii
gestapowiec yeb.any!GeKo - Sob 10 Wrz, 2011 Boksu nie lubię, nie znam się na nim, ale nie trzeba być fachowcem żeby wiedzieć że Adamek będzie miał ciężko. Jak wytrzyma wszystkie rundy do końca to będzie już sukces.
Mimo to mam nadzieję że Kliczko źle spał, ma katar, potknie się i Adamek mu wypłaci Bart - Sob 10 Wrz, 2011
GeKo napisał/a:
Mimo to mam nadzieję że Kliczko źle spał, ma katar, potknie się i Adamek mu wypłaci
ejże, niech wygra lepszy
Jak polaczek będzie kiepski to niech dostanie zasłużony wpierdul, jak będzie lepszy to niech naklepie Kliczce. Poza tym jakoś nie jarają mnie sporty, gdzie dorośli ludzie się po mordach leją Marek23 - Sob 10 Wrz, 2011 Jako świeżo upieczony nacjonalista mam nadzieję,że ten faszystowski ukrainiec przegra.GeKo - Sob 10 Wrz, 2011
Bart napisał/a:
jakoś nie jarają mnie sporty, gdzie dorośli ludzie się po mordach leją
+1Jaco - Sob 10 Wrz, 2011 Ja też tam za boksem nie przepadam, bo to raczej mało interesujące, ale myślę, że tą walkę warto zobaczyć i mam nadzieję, choć to mało prawdopodobne , że Adamek wygra...
Ogólnie dobra opcja, żeby się napić ze znajomymi gdzieś w pubie martin.h - Sob 10 Wrz, 2011
Marek23 napisał/a:
Jako świeżo upieczony nacjonalista mam nadzieję,że ten faszystowski ukrainiec przegra.
A ja nie lubię Adamka, słyszałem kilka jego wypowiedzi i mam nadzieję że po walce trochę spokornieje