To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Jakiej pojemności lekki akumulator?

Greg - Pią 30 Wrz, 2011
Temat postu: Jakiej pojemności lekki akumulator?
Mam w tej chwili aku 52Ah 470A, chciałem kupić może lekki akumulator i dać go na tył. Pytanie jaka pojemność będzie odpowiednia żeby nie było żadnych problemów z odpalaniem (również zimą) - auto ma wysoką kompresję więc pewnie ciężej niż w oryginale.

Jakieś doświadczenia? :)

Pomuki będą! :P

rasta - Pią 30 Wrz, 2011

ja ze swojej strony polecam to co mam obecnie, na razie zero problemów.
Bart - Pią 30 Wrz, 2011

z druciarskiego doświadczenia - samochód zapali na dowolnym sprawnym akumulatorze, nawet w zimie. Zdarzało mi się odpalać 3 litrowe diesle od akumulatorów 40Ah :]
Sibu - Pią 30 Wrz, 2011

Byle był dobry kabel i na pewno nie będzie problemów z odpalaniem. 2 samochody "LPG only" ;D jakimi jeździłem miały aku z tyłu i odpalały bez problemów.

Nic o kosztach nie jest napisane więc jak ma być lekki to może akumulator żelowy ? ponoć mogą być słabsze od tych zwykłych i dają radę.

no name - Pią 30 Wrz, 2011

Sibu napisał/a:
to może akumulator żelowy ?

Tylko chyba przy żelowym nie można dopuścić by się rozładował
bo pózniej lipa z takim

faldzip - Pią 30 Wrz, 2011

Jesli sie nie myle to rasta ma taki:
http://sklepcaraudio.pl/p...tic_SPV-20.html
tam wszystko jest napisane co i jak

Greg - Pią 30 Wrz, 2011

Będzie żelowy oczywiście.

Rasta, masz 20Ah?

Kabel będzie grubaśny - vide inny mój wątek :P chyba 25mm2 o ile dobrze pamiętam.

faldzip - Pią 30 Wrz, 2011

http://forum.hothatch.org...ghlight=#437080
Michał - Pią 30 Wrz, 2011

rasta napisał/a:
prblemuw.



rasciak, to jest żart rozumiem ...

Greg - Pią 30 Wrz, 2011

faldzip napisał/a:
http://forum.hothatch.org...ghlight=#437080

O. Czyli Rasty ma 20Ah. eM ma 18Ah, czyli te okolice powinny być dobre. :)

Fajnie bo taki aku kosztuje bardzo dobry pieniądz. :D

Greg - Sob 01 Paź, 2011

Jedna kwestia mi się przypomniała, nie wiem czy jest istotna, bo niezbyt znam się na elektryce. Mam większe kółko na alternatorze, co rzecz jasna go zwalnia. Czy w tej sytuacji będzie on wolniej doładowywał aku, więc przydałby się większy akumulator? ?|
Miniac - Sob 01 Paź, 2011

Ktoś przebije karbonową Braille? :>

3kg/11Ah xD



btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła :)

Greg - Sob 01 Paź, 2011

Miniac napisał/a:
Ktoś przebije karbonową Braille? :>

3kg/11Ah xD

Obrazek

btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła :)

Ile za taki? 1000zł? :devil:

Przebijam - żelowy 12Ah, 3,2kg można kupić za ~70zł. :hhe:

Tomcat - Sob 01 Paź, 2011

Greg napisał/a:
Miniac napisał/a:
Ktoś przebije karbonową Braille? :>

3kg/11Ah xD

Obrazek

btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła :)

Ile za taki? 1000zł? :devil:

Przebijam - żelowy 12Ah, 3,2kg można kupić za ~70zł. :hhe:


To dawaj namiary, bo zaraz pół forum wygryzie paznokcie w oczekiwaniu :rotfl:

wasq - Nie 02 Paź, 2011

a jak te male aku z odpalaniem w zimie ??

ja mam zelowke ale taka nie związaną z motoryzacja i przy mrozach (-10) mam juz problem z odpaleniem auta :(



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group