Greg - Pią 30 Wrz, 2011 Temat postu: Jakiej pojemności lekki akumulator?Mam w tej chwili aku 52Ah 470A, chciałem kupić może lekki akumulator i dać go na tył. Pytanie jaka pojemność będzie odpowiednia żeby nie było żadnych problemów z odpalaniem (również zimą) - auto ma wysoką kompresję więc pewnie ciężej niż w oryginale.
Jakieś doświadczenia?
Pomuki będą! rasta - Pią 30 Wrz, 2011 ja ze swojej strony polecam to co mam obecnie, na razie zero problemów.Bart - Pią 30 Wrz, 2011 z druciarskiego doświadczenia - samochód zapali na dowolnym sprawnym akumulatorze, nawet w zimie. Zdarzało mi się odpalać 3 litrowe diesle od akumulatorów 40Ah Sibu - Pią 30 Wrz, 2011 Byle był dobry kabel i na pewno nie będzie problemów z odpalaniem. 2 samochody "LPG only" jakimi jeździłem miały aku z tyłu i odpalały bez problemów.
Nic o kosztach nie jest napisane więc jak ma być lekki to może akumulator żelowy ? ponoć mogą być słabsze od tych zwykłych i dają radę.no name - Pią 30 Wrz, 2011
Sibu napisał/a:
to może akumulator żelowy ?
Tylko chyba przy żelowym nie można dopuścić by się rozładował
bo pózniej lipa z takimfaldzip - Pią 30 Wrz, 2011 Jesli sie nie myle to rasta ma taki:
http://sklepcaraudio.pl/p...tic_SPV-20.html
tam wszystko jest napisane co i jakGreg - Pią 30 Wrz, 2011 Będzie żelowy oczywiście.
Rasta, masz 20Ah?
Kabel będzie grubaśny - vide inny mój wątek chyba 25mm2 o ile dobrze pamiętam.faldzip - Pią 30 Wrz, 2011 http://forum.hothatch.org...ghlight=#437080Michał - Pią 30 Wrz, 2011
rasta napisał/a:
prblemuw.
rasciak, to jest żart rozumiem ...Greg - Pią 30 Wrz, 2011
O. Czyli Rasty ma 20Ah. eM ma 18Ah, czyli te okolice powinny być dobre.
Fajnie bo taki aku kosztuje bardzo dobry pieniądz. Greg - Sob 01 Paź, 2011 Jedna kwestia mi się przypomniała, nie wiem czy jest istotna, bo niezbyt znam się na elektryce. Mam większe kółko na alternatorze, co rzecz jasna go zwalnia. Czy w tej sytuacji będzie on wolniej doładowywał aku, więc przydałby się większy akumulator? Miniac - Sob 01 Paź, 2011 Ktoś przebije karbonową Braille?
3kg/11Ah
btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła Greg - Sob 01 Paź, 2011
btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła
Ile za taki? 1000zł?
Przebijam - żelowy 12Ah, 3,2kg można kupić za ~70zł. Tomcat - Sob 01 Paź, 2011
btw. do tego by auto odpaliło ważny jest prąd rozruchowy (lub prąd zwarcia), a ten aku żelowe mają zdecydowanie większy od eliktrolitowych. Pojemność w Ah to jedynie temat na nie zgaszone światła
Ile za taki? 1000zł?
Przebijam - żelowy 12Ah, 3,2kg można kupić za ~70zł.
To dawaj namiary, bo zaraz pół forum wygryzie paznokcie w oczekiwaniu wasq - Nie 02 Paź, 2011 a jak te male aku z odpalaniem w zimie ??
ja mam zelowke ale taka nie związaną z motoryzacja i przy mrozach (-10) mam juz problem z odpaleniem auta