To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Ford Focus ST170

Kuner - Sob 12 Lis, 2011
Temat postu: Ford Focus ST170
Jak to coś?
Powiedzmy że może będę miało okazję zanabyć drogą kupna taką foczke, lekko zniszczoną technicznie, ale do wyprowadzenia.

Miał ktoś styczność z czymś takim? Jak to się ma jako rajdówka na tle konkurencji w clio czy 206rc? Może ktoś widział i moze podesłać skany homologacji tego czegoś?

Jak to gratami typu przełożenia główne itp?
Ile z masy można zejść?
ile to realnie pluje na hamowni?

O awaryjności, osiągach i dostępności zwykłych gratów do tego coś tam wiem bo serwisuje to auto od jakiegoś czasu...

W skrócie warto na rajdówke to brac w atrakcyjnej cenie czy szukać clio/206 także w atrakcyjnej cenie (bo nie atrakcyjnych nie kupuje :) )?

Z góry dzięki za odpowiedź.

kosmita - Sob 12 Lis, 2011
Temat postu: Re: Ford Focus ST170
Kuner napisał/a:
Jak to coś?
Powiedzmy że może będę miało okazję zanabyć drogą kupna taką foczke, lekko zniszczoną technicznie, ale do wyprowadzenia.

Miał ktoś styczność z czymś takim? Jak to się ma jako rajdówka na tle konkurencji w clio czy 206rc? Może ktoś widział i moze podesłać skany homologacji tego czegoś?

Jak to gratami typu przełożenia główne itp?
Ile z masy można zejść?
ile to realnie pluje na hamowni?

O awaryjności, osiągach i dostępności zwykłych gratów do tego coś tam wiem bo serwisuje to auto od jakiegoś czasu...

W skrócie warto na rajdówke to brac w atrakcyjnej cenie czy szukać clio/206 także w atrakcyjnej cenie (bo nie atrakcyjnych nie kupuje :) )?

Z góry dzięki za odpowiedź.


O przydatności rajdowej nic nie wiem, ile można zejść z masy najlepiej powiedzą Ci rasta i pum.
W ST170 jest skrzynia, do której podobno ciężko o części, a do tego jest niby strasznie długa. Do MTX75 na pewno w UK można dorwać jakieś sensowne przełożeni, ale pewnie homologacja nie pozwala na podmianę skrzyni.

no name - Sob 12 Lis, 2011

Nie jezdzi, na hamowni wypluwa przeważnie 158 - 163 kunie,
systemy trzeba bezpiecznikiem wyłączać, więcej opisze Rasta

Kuner - Sob 12 Lis, 2011

Skrzynia mega długa. Dwójke odcina przy 110, trójke przy 160, stąd pytanie o przełożenie, ale jakoś znaleźć nic nie mogę.


Ciekawi mnie jak ta homologacja ST bo dziwi mnie że nigdy nie widziałem w RPP takiej foczki. Wszystkie to były 2.0 zetec. :/

no name - Sob 12 Lis, 2011

Kuner napisał/a:
Ciekawi mnie jak ta homologacja ST bo dziwi mnie że nigdy nie widziałem w RPP takiej foczki. Wszystkie to były 2.0 zetec.

Mnie to raczej nie dziwi ze względu na cene wyjściową st a 2.0

GeKo - Sob 12 Lis, 2011

Homologacja opiera się głównie o Focusa WRC
W Niemczech był puchar Focusa miały po 190KM, co nie znaczy ze zastosowane elementy były z zgodne z homologacją.
W PL jeździł tym Szumowski.

Kuner - Sob 12 Lis, 2011

Szumowski jeździł zwykłym 2.0.
Aż do niego albo do Ochockiego który wypożyczał od Szumowskiego zadzwonie czemu tak itp. Tam jakaś jazda z homologacją była i zrezygnowali z ST, ale o ile się nie mylę to chodziło o A7, a ciekawe jak się ma ona do N3 do której wolał bym przygotować auto.

GeKo - Sob 12 Lis, 2011

Nie wiem czy w ogóle jest homologowane w N.
Dziwi mnie że próbujesz zbudować cały czas coś do czego nie ma wiedzy i części.

Kuner - Sob 12 Lis, 2011

GeKo napisał/a:
Dziwi mnie że próbujesz zbudować cały czas coś do czego nie ma wiedzy i części.

Nie próbuje a rozmyślam.
I powiedz sam - ile można patrzeć na clio, 106, saxo, CTR, astre? Błeee....

rasta - Sob 12 Lis, 2011

ST170 nie ma homologacji, jako dupowuz fajna fura, do dłubania odpada. ESP nie da się odłączyć...

Cytat:
Dziwi mnie że próbujesz zbudować cały czas coś do czego nie ma wiedzy i części.


Wiedza i części jest od Huja, ten furacz był w USA, na ebay wszystko kupisz w śmiesznej kasie

pum - Sob 12 Lis, 2011

tylko jak chcesz mieć fokę 2.0 w N'ce to samochód nie przyspiesza, nie hamuje itd.
GeKo - Sob 12 Lis, 2011

Kuner napisał/a:
I powiedz sam - ile można patrzeć na clio, 106, saxo, CTR, astre? Błeee....


Nie wzięło się to znikąd :)
Krótko mówiąc z gówna bata nie ukręcisz :D Co innego jak to ma być do pojeżdżawek to wtedy hulaj dusza piekła nie ma.

rasta napisał/a:
Wiedza i części jest od zły czlowiek, ten furacz był w USA, na ebay wszystko kupisz w śmiesznej kasie

A co z tych części ma homologację? zakładam że nic, skoro jak sam napisałeś sam model nie ma homologacji ;) .

kosmita - Sob 12 Lis, 2011

rasta napisał/a:
ESP nie da się odłączyć...

serio ? We wszystkich fordach jakimi jeździłem nie było problemu z ESP, bo nawet z włączonym pozwala na lekkie boki.

Vlodarsky - Sob 12 Lis, 2011

GeKo napisał/a:
A co z tych części ma homologację? zakładam że nic, skoro jak sam napisałeś sam model nie ma homologacji ;) .


homo wystawia ibej !

Kuner - Nie 13 Lis, 2011

Cytat:
ST170 nie ma homologacji

Najsmutniejsza wiadomość :-s



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group