Techniczne - Sruby oczkowe do pasow na gwint metryczny
Przem_106 - Sob 07 Sty, 2012 Temat postu: Sruby oczkowe do pasow na gwint metrycznyMam problem z zakotwiczeniem pasa biodrowego.
Tzn w progu seryjne pasy w RC są przykręcone srubą M10 z gwintem metrycznym.
Chciałbym wykoryzstac to seryjne mocowanie i wkręcic w nie srubę oczkową do zapięcia biodrowego pasa szelkowego.
Niestety wszystkie sruby oczkowe do pasow są na gwint calowy 7/16.
Czy wiecie skąd wziąc takie sruby rajdowe na gwint metryczny?
Na razie kupiłem sruby w zwykłym sklepie zelaznym http://www.sklep-grene.pl...oducts_id/14040
, ale są one jakiejs klasy c15e i nie wyglądają na rajdowe i mi się nie podobają
Czy jedynym rozwiązaniem jest wspawanie płytek z nakrętką calową w miejscu seryjnego mocowania? Nie chciałbym tego robic na razie.CHRZANEK - Pon 09 Sty, 2012 Myśle że na "rajdowe" nie ma co liczyć
Proponuje sklep fachowy ze śrubami (elementami metalowymi) i mozna poszukac jakichś jakościowych śrub oczkowych.Greg - Pon 09 Sty, 2012 Przerabiałem to w C2.
Generalnie to: nie ma bata.
Byłem w 902389038 sklepów, przeszukałem cały internet i nie znalazłem żadnej M10 z oczkiem o min. twardości 8.8. Kupiłem w hurtowni żeglarskiej, ale z małymi oczkami, ponoć mocniejsze niż przewiduje norma. Ale trochę za małe oczka.
Więc pozostaje płytka.no name - Sob 14 Kwi, 2012 Odświeżę troszeczkę
Czy płytka musi być wspawana w tunel / podłogę czy może być przykręcona ?
Gdzie najlepiej taką dostać / kupić by nikt się nie czepiał na bk ?siema - Sob 14 Kwi, 2012 Najpierw walisz dziurę przez tunel/podłogę, a później dajesz płytkę od spodu. Tak naprawdę nie musi być przyspawana ani przykręcona, bo będzie trzymała ją śruba.
Faktury na płytkę nikt żądał nie będzie, zatem gdzie nie kupisz będzie dobrze. Najlepiej u Micka no name - Sob 14 Kwi, 2012 Dzięki siema, pytam bo dziś na bk do kajtka
kolo się doczepił do mojego obecnego mocowania.
Na jutro mnie dopuścił ale muszę to poprawić przed kolejnym.bizon - Sob 14 Kwi, 2012 ja miedzy blache tunelu a plytke dalem silikon czy cos, juz nie pamietam, zeby sie nie odkrecila przypadkiem.no name - Sob 14 Kwi, 2012 Czyli od wnętrza widać tylko zamontowaną kotwę, tak ?bizon - Sob 14 Kwi, 2012
legenda:
od lewego gornego rogu:
oczko sruby
blacha tunelu
plytka
miedzy plytka a blacha dalem jakies klajster.
finito.
sorry za rysunek ale koncze 3 browar no name - Sob 14 Kwi, 2012 No właśnie tak, senkjubizon - Sob 14 Kwi, 2012 pomuk sie nalezy no name - Sob 14 Kwi, 2012 Dawaj do mojego tematu, siema równieżKenet - Sob 14 Kwi, 2012 Ja wspawałem te płytki, ponieważ poza tym, że masz ją ustaloną raz na zawsze na pozycji, to łatwiej odkręcać/dokręcać cokolwiek bo się nie obraca. A pasy raczej konkretnie się dokręca.siema - Nie 15 Kwi, 2012 Oczywiście najpewniej jest je przyspawać. Ja też tak miałem- bo jak i Kenet- chciałem mieć pewność, że nic się nie przesunie.Jaco - Nie 15 Kwi, 2012
CHRZANEK napisał/a:
Myśle że na "rajdowe" nie ma co liczyć
Proponuje sklep fachowy ze śrubami (elementami metalowymi) i mozna poszukac jakichś jakościowych śrub oczkowych.
Greg napisał/a:
Przerabiałem to w C2.
Generalnie to: nie ma bata.
Byłem w 902389038 sklepów, przeszukałem cały internet i nie znalazłem żadnej M10 z oczkiem o min. twardości 8.8. Kupiłem w hurtowni żeglarskiej, ale z małymi oczkami, ponoć mocniejsze niż przewiduje norma. Ale trochę za małe oczka.
Więc pozostaje płytka.
ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog Sabelta i makarony mają takie śruby z gwintem metrycznym