To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Marek23 kupuje auto

Marek23 - Nie 08 Sty, 2012
Temat postu: Marek23 kupuje auto
Panowie,moze tutaj dalsze dywagacje.

Naprawdę temat traktuje na poważnie. Interesuję mnie suche konkrety, emocje, wizerunek,itd to sprawa drugorzędna.

Pierwsze pytanie z mojej strony. Jak ten diesel 2.0 w Bmw E90. Ma jakieś wady fabryczne.
Czy przy 150 tys cos się wyciera, naciąga,itd? Zastanawiam się nad czyms takim. Z drugiej strony troche mnie zastanawia Volvo V50,aczkolwiek nie lubie tej marki. 2.4d jakie ma spalanie tak naprawdę?

Jest jakiś fajny oszczędny benzyniak,który nie jest mega zamulaczem? TSI się boję,bo większość ma problemy, nawet ten 1.4 tsi 122 kuce ma jakieś coś tam. A 1.2 tsi 105 koni to chyba słaby jest i tu już 1.9tdi 105 kuca bedzie szybszy,a przy tym oszczędniejszy przy dynamicznej jeździe.

Bonczek - Nie 08 Sty, 2012

Octavia 1.2 + 4 osoby + bagaże - trasa Wwa-Berlin i z powrotem - 6,8l/100km, ale nie dało się niczego wyprzedzić, po prostu jak wpadłeś za jakiegoś zamulacza to musiałeś tam zostać - totalnie zjebany pomysł z tym downsizing`iem.

Problemy 1.4 to problemy z hydraulicznym napinaczem rozrządu, z opinii klientów do dziś nie rozwiązane.

1.9TDI to motor z każdej strony prześwietlony, mega tanie części, niska awaryjność.

Ja kolejny raz polecę Civic`a UFO (8gen) z 2.2 ctdi ;)

EDIT: A co do tych drugorzędnych rzeczy to 2,4 ma fajny jak na diesla dźwięk :jupi: z kolei 2.0 w E90 chyba tylko wącha paliwo, zamiast go przepalać - doświadczyłem bardzo niskiego spalania ;)

EmerytRs2 - Nie 08 Sty, 2012

żal dusko sciska.....
przepraszam

Bart - Nie 08 Sty, 2012

1. V50 to focus. Lepiej kupić forda bo jest 2 razy tańszy.
2. Fajny benzynowy napęd to fiatowskie 1.4t.

Bonczek - Nie 08 Sty, 2012

Ad.1
Bart zawieszeniowo i hamulcowo tak, ale motorownie te same?

Marek23 - Nie 08 Sty, 2012

Bonczek napisał/a:
Ja kolejny raz polecę Civic`a UFO (8gen) z 2.2 ctdi ;)

Tez mi chodzi po glowie, posprawdzam po ile to chodzi.
Bonczek napisał/a:
z kolei 2.0 w E90 chyba tylko wącha paliwo, zamiast go przepalać - doświadczyłem bardzo niskiego spalania ;)

Otóż to, pytanie jak z awaryjnością?
Cytat:
żal dusko sciska.....
przepraszam

?
Cytat:
1. V50 to focus. Lepiej kupić forda bo jest 2 razy tańszy.

Do foki nie wsiadam, mam uprzedzenie wizerunkowe i nie wygram z tym.
Bart napisał/a:
Fajny benzynowy napęd to fiatowskie 1.4t.

Pytanie jak pali? Bo jak ma palic podobnie jak gti to nara. No i w jakiej fajnej budzie tpo mozna znaleźć?

Ogólnie sorry,za bałagan,ale w sumie to nie mam konkretnego segmentu na celowniku.

kp - Nie 08 Sty, 2012

E90 ma znajomy, a raczej jego żona. Do wożenia dzieci i na zakupy, nie chlodzi turbiny nigdy itp.
ponad 150tys i nic tylko paliwo i przeglady, kupiony w salonie.
Polecam.

Bart - Nie 08 Sty, 2012

Bonczek napisał/a:
Ad.1
Bart zawieszeniowo i hamulcowo tak, ale motorownie te same?


w dużej mierze tak.

Marek23 napisał/a:

Bart napisał/a:
Fajny benzynowy napęd to fiatowskie 1.4t.

Pytanie jak pali? Bo jak ma palic podobnie jak gti to nara. No i w jakiej fajnej budzie tpo mozna znaleźć?


Abarthy, alfy MiTo i Giulietta, nowa Delta, Bravo.
Palą całkiem znośnie jak na benzynowych stoparedziesiąt doładowanych koni.


PS. Temat z dupy, i tak do niczego konstruktywnego nie dojdziemy, ale pianę można bić ;D

Marek23 - Nie 08 Sty, 2012

A czy do takiego fajniejszego diesla mozna lac zwykla gnojówe czy tez to lepsze paliwo? Jakieś doświadczenia. Wiem,że do tdi 170 pd zalecano lepszą gnojówkę...
EmerytRs2 - Nie 08 Sty, 2012

Marek23 napisał/a:


Tez mi chodzi po glowie, posprawdzam po ile to chodzi.


w cjhoooyu drogo..
mój brat pracował w hondzie...
jak dla mnie .... n ic szczególnrgo...
honda w D o ja pierdolee. ....

Marek23 - Nie 08 Sty, 2012

Mi ufo stylistycznie nie lezy,ale fajnie sie odpycha. Kurde, jakbym nie musiał mieszkania ogarnąć to bym poszedł grubo,a tak musze oszczędnie dziadować. Ale nie chcę tego robić w stylu kapelusz i 110 na autostradzie.
GeKo - Nie 08 Sty, 2012

Volvo V50 2.0D bez fapów i innych gówien dbających o środowisko.
130k przelotu
- 40tys turbo na gwarancji
- 110tys wspoma (elektryczna)
- 120tys alternator
- 125tys przednie amorki
Obecnie końcowy tłumik kończy żywot. Dla porównania corolla E12 1.6 benzyna do 120tys nie zaliczyla żadnej awarii ani zużycia oprócz żarówek i tarcz z klockami.

Trasa Bytom-Praga- Bytom 5 osob Przez Kudowę czyli trochę jazdy po górach i po jednopasmowych drogach.
średnia na dwupasach 110-120 5,5 z kompa rzeczywiste 5,8.
miasto 8,5 zimą.
Obecnie średnia z jakiś 3tys 6,5.

Vlodek twierdzi że to udana konstrukcja silnika PSA
Komfort fajny, hamulce słabe, lewa działa, odpiąć ESP się nie da.
Co ciekawe na zewnątrz w porównaniu do takiego bravo 1.6D to kulturka pracy super, w środku o dziwo mniej klekota słychać w Bravo.
Do bujaki i tras polecam.

Marek23 - Nie 08 Sty, 2012

Prawda jest taka,że jakbym wiedział,że Megi RS (kanciata, po wirusie na 270) pali przy 140 nie więcej niż 9 i się nie psuje, to bym się nie zastanawiał. Kurde, kupno auta to cięzka sprawa. Czuję,że skończe w tym 1.9 tdi 105 xD
EmerytRs2 - Nie 08 Sty, 2012

ale honda w D to jests choy wąsaty,... drogi w choy..
porażka, zrezzta te new style jest po choooyou.... do auta jest nie podobne.
lubisz to??

dla mnie to honda si skończyła....
megane nowe RS t o jest straał w 10.Fordy nakurwiaja od 14 lat na grubo ...

Yarko - Nie 08 Sty, 2012

Marek23 napisał/a:
Prawda jest taka,że jakbym wiedział,że Megi RS (kanciata, po wirusie na 270) pali przy 140 nie więcej niż 9 i się nie psuje, to bym się nie zastanawiał. Kurde, kupno auta to cięzka sprawa. Czuję,że skończe w tym 1.9 tdi 105 xD


u mnie przy krótkich odcinkach po mieście ( 3-4km ) oraz czasami dłuższe z butem i bez, średnie wynosi 13,5, sądzę że przy 140 w trasie spokojnie można osiągnąć 8,5l



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group