Poszukujący - Wto 24 Sty, 2012 Temat postu: Astra G OPCHej, coś się zaczynam przymierzać do kupna takiego auta. Zgodnie z tym, co mam napisane pod swoim jakże oryginalnym nickiem, obecnie też śmigam Asterką i lubię te auta za prostotę i niezawodność.
Z dorwaniem dobrej OPC na pewno jest spory problem. Obecnie na otomoto jest ich kilka, czy kojarzycie może któreś (w końcu nie wyprodukowali ich tak wiele)?
Ewentualnie, co sądzicie o szerzej dostępnej wersji Sportive? Jak to się ma do OPC? To tylko kwestia mniejszej ilości koni i braku homologacji?
I tak w ogóle, jak te auta skręcają? Może i mam Astrę, ale to zupełnie cywilna, wysoko zawieszona i raczej miękka, standardowa wersja. Nie jest szczególnie "sportowa" .
Ewentualnie macie może jakieś inne propozycje wdzięcznych i fajnie jeżdżących aut w takiej kategorii cenowej? Od razu mówię, że nie chcę 106 i Saxo, bo miałem nieszczęście widzieć crashtesty tych aut .
Od razu proszę o wybaczenie za ten stek bzdur napisany przez wymagającego nie wiadomo czego studencika . Mam nadzieję, że się nie obrazicie .Bart - Wto 24 Sty, 2012 ziom, otwierasz puszkę pandory michool_vt - Wto 24 Sty, 2012 ładuj do swojej astry c20xe, zmień zawias, hamulce i moze cos z tego bedzie, a i wiele sie przy tym nauczysz Franek - Wto 24 Sty, 2012
Bart napisał/a:
ziom, otwierasz puszkę pandory
Miałem dokładnie to samo napisać.
Konrad - Wto 24 Sty, 2012 Na tym forum tylko yaris ts , mimo że na papierze nie zachwyca...
Ja bym szukał clio sport skoro nie chcesz sraxio pum - Wto 24 Sty, 2012
michool_vt napisał/a:
zmień zawias
koniecznie, ale to koniecznie STARY BILSTEIN... on robi robotęrasta - Wto 24 Sty, 2012 Kup Focusa Janusz - Wto 24 Sty, 2012 tak, 2.0 3d trend w kolorze czarnym Asolutnie nic, ale to NIC innego nie nadaje się do upalania rasta - Wto 24 Sty, 2012 Wyjąłeś mi to z ust Janusz - Wto 24 Sty, 2012
Cytat:
Wyjąłeś mi to z ust
jakoś tak śmiesznie brzmi ten zwrot no name - Wto 24 Sty, 2012
Janusz napisał/a:
w kolorze czarnym
silver, tylko silver KarQ - Wto 24 Sty, 2012
Janusz napisał/a:
Cytat:
Wyjąłeś mi to z ust
jakoś tak śmiesznie brzmi ten zwrot
Dlaczego, tak się mówi roj - Wto 24 Sty, 2012
Poszukujący napisał/a:
Zgodnie z tym, co mam napisane pod swoim jakże oryginalnym nickiem
nick jak z ogłoszeń towarzyskich/serwisów randkowych czy coś
Poszukujący napisał/a:
I tak w ogóle, jak te auta skręcają?
mam pełną wiedzę w tym temacie, więc akurat masz szczęście, że trafiłeś na mnie.
widziałem na własne oczy. te auta skręcają w lewo w Żelazną a potem w prawo w Prostą (teraz tam jest zamknięte przy rondzie onz więc chyba bez sensu kupować taką furę dopóki nie skończą metra budować).
poproszę pomuk,
witamy na hh no name - Wto 24 Sty, 2012 Poszukujący, poczekaj na Keneta to Ci odpowie na kilka pytań
Ja jak już pisałem mam takie OPC ale jeszcze nią nie skręcałem więc
ciężko mi coś powiedzieć.
Silnik budzi się powyżej 4 tys i wtedy to jakoś się odpychaCHRZANEK - Wto 24 Sty, 2012 Jechałem pare razy OPC (cywilem i rajdowką) i jak dla mnie świetny samochód, może silnikowo nie podchodzi do Clio (o CTR'ach nie wspominając), ale pod względem prowadzenia się oraz hamowania dla mnie jeden z wzorców wśród samochodów typu HH.
Jeżeli chodzi o różnice miedzy 2,0 136KM, a OPC to jest ich znacznie wiecej niz znaczek na klapie, "zenon" i "tuningowane lusterka".
Generalnie żeby wycisnąć 170 kucy ze zwykłej dwulitrówki będziesz musiał wpakować więcej niż róznica w zakupie, a itak nadal nie masz genialnych hamulcy, świetnego zawieszenia i foteli recaro które są mega.
A wersja sportive ma ze sportem tyle wspólnego że ma schowek na trampki pod fotelem kierowcy.
O jakim sporcie wogóle mówimy jak 2litrowy samochód z trudem schodzi poniżej 10s w sprincie do 100kmh ???
Generalnie jak bym miał około 20K pln to szukałbym OPC.