misiek86electro - Śro 22 Lut, 2012 Temat postu: Rozpoznanie rynkuWiem że spamu nie unikniemy ale chętnie sie dowiem co byście z listy preferowali i czemu...
Jeżeli nie ma opcji dla was w ankiecie wpiszcie swój typ.
Np.:
kia ceed sport bo ma ciekawsze wykończenie wnętrza niż astra 2.0T
chętnie usłysze (i pewnie nie tylko ja) za i przeciw kupna, eksplatacji itd
spróbuje to pozniej podsumować moze wyjdzie coś fajnego.
zwróćcie uwage że typy w ankiecie sa w podobnym przedziale cenowym...
nie wrzuciłem miśka evo9 i wrx sti....Walle - Śro 22 Lut, 2012 Audi S4misiek86electro - Śro 22 Lut, 2012
Walle napisał/a:
Audi S4
hmmm rozwiniesz czemu jaki rocznik jaka kasa?
chyba ze Ci sie nie chce to luz KarQ - Śro 22 Lut, 2012
misiek86electro napisał/a:
nie wrzóciłem
wrzucić czy wyżółcić
Leon Cupramisiek86electro - Śro 22 Lut, 2012
KarQ napisał/a:
misiek86electro napisał/a:
nie wrzóciłem
wrzucić czy wyżółcić
Leon Cupra
nie pyskuj
sorry za moj bład... wstydze sie
cupra rozumiem jedynka? bo to taki przedział cenowy. Moim i nie tylko moim zdaniem nie skreca myle sie?Anonymous - Śro 22 Lut, 2012 z powyższej listy stawiałbym na MINI R53... skręca, przyspiesza i hamuje względnie dobrze. Wykończenie środka jest OK, zależnie od wersji bardziej lub mniej wypaśne. Jak widać modyfikowalne auto i zadziwiająco pojemne w środku PGmaster - Śro 22 Lut, 2012 Golf, bo sam nim jezdzeKarQ - Śro 22 Lut, 2012
misiek86electro napisał/a:
nie pyskuj
sklej i wyjdź!
Taki jak Passangera, ładne V GTI 07r = 50k. Stawiam, że Cupra nie kosztuje wiele więcej.antoś - Czw 23 Lut, 2012 GTI jest fajne, o ile kupisz dobrą sztukę. A o taką bardzo ciężko. GeKo - Czw 23 Lut, 2012 Do bujaki na co dzień Golf albo Megane.
Golfa za DSG niskie spalanie jak na to co oferuje i nie rzucający się styl Za Golfem przemawia jeszcze dostęp do know-how w zakresie modów i bliskość comp sportu.
Megane za czysty performance, Oczywiście R26 oraz z tego co wyczytał Yarko za przyzwoitą jakość i brak poważnych i kosztownych awarii.Gaydek - Czw 23 Lut, 2012 Leon Cupra / Megane R26 / Golf V GTIMick - Czw 23 Lut, 2012 Generalnie to LEON CUPRA - jeździłem na Radomiu - nadaje się
Ale Marek23 będzie sprzedawał GOLFA wiec od niego bierz!!!Jakarti - Czw 23 Lut, 2012 nie mam nic do powiedzenia na temat tych:
RM2 RS 2.0T
Civic Type- R VII
Astra III 2.0
ale moge porownac GTI i Clio.
GTI jest PORZĄDNYM samochodem, ciut drozszym od Clio. jak zalezy Ci na objezdzaniu wszystkich na swiatłach i podgrzewanej dupie to wtedy GTI.
a jak chcesz codziennie wsiadac do furaka i cieszyć jape z dzwieku silnika i handlingu to zdecydowanie Clio.
gabarytowo są podobne, golf jest chyba ciut wiekszy. osiagi przed programem w GTI są ciut lepsze. ogromny plus to DSG
Pitt dopisze bo nie wiem ale ja do Clio leje od roku tylko 98, a do GTI przed ew. programem chyba 95 moze wejsc bez wywalania wczesniej czy pozniej bledow.was79 - Czw 23 Lut, 2012 Słusznie prawisz.
Dodam tylko od siebie, że przez chwile myślałem o GTI, ale znalezienie w Polsce pewnego egzemplarza to dłuuga i ciernista droga, no chyba, że startujesz z budżetem >60 albo lepiej >70 kzł. Za to klijaczy w przedziale 42-50 kzł, z polskiego aso i serwisowanych pojawia się trochę.
A poza tym:
Jakarti napisał/a:
a jak chcesz codziennie wsiadac do furaka i cieszyć jape z dzwieku silnika i handlingu to zdecydowanie Clio.
hell yeah!!Janusz - Czw 23 Lut, 2012
Walle napisał/a:
Audi S4
kompletnie to nie skręca! ale ie tak jak honda z eniby nie skręca, tylko naprawdę nie skręca, nadaje się tylko na autostrade i ewentualnie szybkie łuki.