Walle - Śro 29 Lut, 2012 Temat postu: Kto się podejmie?Kolega z pracy ma cabrio 205 1.9, auto żłopie olej, sporo oleju i dymi na szaro. Potrzebuje remonciku prawdopodobnie. Kolega mieszka w Wawie, ale bywa na Mazurach i pod Poznaniem. W Wawie w jednym z warsztatów krzyknęli mu tyle, że się lekko przestraszył. Ktoś pomoże ogarnąć? Ile to może kosztować?
A może swap, tylko na co?Kuner - Śro 29 Lut, 2012 Temat postu: Re: Kto się podejmie?
Walle napisał/a:
Kolega z pracy ma cabrio 205 1.9, auto żłopie olej, sporo oleju i dymi na szaro. Potrzebuje remonciku prawdopodobnie. Kolega mieszka w Wawie, ale bywa na Mazurach i pod Poznaniem. W Wawie w jednym z warsztatów krzyknęli mu tyle, że się lekko przestraszył. Ktoś pomoże ogarnąć? Ile to może kosztować?
A może swap, tylko na co?
Robocizna bez szlifów czesci itp to ok 2000 zł. Nie warto kupic drugiego nie zabitego silnika?anjas - Śro 29 Lut, 2012
Kuner napisał/a:
Robocizna bez szlifów czesci itp to ok 2000 zł. Nie warto kupic drugiego nie zabitego silnika?
albo drugiego, nie zabitego cabrio?Walle - Śro 29 Lut, 2012 Temat postu: Re: Kto się podejmie?
Kuner napisał/a:
Walle napisał/a:
Kolega z pracy ma cabrio 205 1.9, auto żłopie olej, sporo oleju i dymi na szaro. Potrzebuje remonciku prawdopodobnie. Kolega mieszka w Wawie, ale bywa na Mazurach i pod Poznaniem. W Wawie w jednym z warsztatów krzyknęli mu tyle, że się lekko przestraszył. Ktoś pomoże ogarnąć? Ile to może kosztować?
A może swap, tylko na co?
Robocizna bez szlifów czesci itp to ok 2000 zł. Nie warto kupic drugiego nie zabitego silnika?
za samo cabrio zapłacił 2500 ale rozumiem. Drugi silnik... A znajdziesz zdrowy? Ile u Ciebie taki remont za całość-całość - robocizna + graty.
Anjas , ale powiem Ci, że to jest naprawdę fajne, klimatyczne auto! anjas - Śro 29 Lut, 2012
Walle napisał/a:
Anjas , ale powiem Ci, że to jest naprawdę fajne, klimatyczne auto!
dlatego za 2-3 tysie miałby takie drugie, inne części też mogą się przydać M - Śro 29 Lut, 2012
anjas napisał/a:
Walle napisał/a:
Anjas , ale powiem Ci, że to jest naprawdę fajne, klimatyczne auto!
dlatego za 2-3 tysie miałby takie drugie, inne części też mogą się przydać
I pewnie też by było zabite Walle - Śro 29 Lut, 2012 jaki tam silnik można jeszcze wrzucić? Co się zmieści? Coś z 405?Kuner - Śro 29 Lut, 2012
Walle napisał/a:
Ile u Ciebie taki remont za całość-całość - robocizna + graty.
za całość to pewnie z 4 do 5 tyś. Sama robocizna bez szlifów to jak pisałem 2000 zł. Do tego graty, szlify wiec wychodzi spora suma.
Niestety taniej mi się nie opłaca tego robić, a to wg mnie biorąc pod uwagę odpowiedzialność i tak dobra cena.
Walle napisał/a:
jaki tam silnik można jeszcze wrzucić? Co się zmieści? Coś z 405?
Nawet 2.0 S16 wchodzi... Ogólnie to wszystko wejdzie, kwestia ceny. Ja bym sprzedał paździeża, kupił drugiego mi - Śro 29 Lut, 2012 To jest CTI? Ja bym ratował... Silników wchodzi mnóstwo (405, 205, 309, BX, Polonez ), tym nie mniej znalezienie innego zdrowego nie będzie łatwe. Niech atakuje fora siakieś, bo na alegrze nie znajdzie niczego rozsądnego, może ktoś strzelił dzwona niedługo po zrobieniu remontu albo mu belka zdechła i nie chce remontować - dałoby się silnik pozyskać...kosmita - Śro 29 Lut, 2012
aż tak ładny nie jest, ale bardzo przyjemny samochód BNU - Śro 29 Lut, 2012 silnik od 106 S16 + Turbo, Barejka ogarnie
aczkolwiek widziałem gdzieś bardzo miły projekt z silnikiem 2.2 HDi ale to juz kupa kasy... kubas - Śro 29 Lut, 2012 Silnik lepiej wyremontować niż wsadzać kolejnego trupa Walle - Śro 29 Lut, 2012
kubas napisał/a:
Silnik lepiej wyremontować niż wsadzać kolejnego trupa
zawsze wiesz potem co masz, a nie za pół roku impreza zaczyna się od nowa....