M - Wto 06 Mar, 2012 Temat postu: warsztat elektromechaniczny
Możecie coś polecić w WAW?
BMW przestało ładować dzisiaj zupełnie - jakoś dojechałem do pracy ale z pracy to już chyba pojedziemy na lawecie bo akumulatorek się pali na stałe.
Ale w sumie się zastanawiam, chyba lepiej nowy założyć niż babrać to co jest.Kamill - Wto 06 Mar, 2012 Temat postu: Re: warsztat elektromechaniczny
M napisał/a:
:)
Możecie coś polecić w WAW?
BMW przestało ładować dzisiaj zupełnie - jakoś dojechałem do pracy ale z pracy to już chyba pojedziemy na lawecie bo akumulatorek się pali na stałe.
Ale w sumie się zastanawiam, chyba lepiej nowy założyć niż babrać to co jest.
Nie znam sie, ale mogly pojsc szczotki (groszowa sprawa), regulator napiecie, ale wtedy nie wiem czy by ci wyświetlił błąd (regulator mozna kupic nowy i wymienić). Oprocz tego nie spotkałem sie z innymi awariami elektrycznymi alternatora.
Jak nie znajdziesz nikogo to ewentualnie koło mnie na ochocie jest jakiś elektryk którego sąsiedzi polecali, nigdy tam nie byłem, a mieści się w okolicach budynku grójecka 210 trzeba wjechać głębiej polną dróżką, albo dopytać.
Nie pal świateł nawiewów i radia to może jakoś dojedziesz M - Wto 06 Mar, 2012 Teraz byłem sprawdzić i nawet się kontrolka nie zapaliła. Poczytałem o objawach generalnie i to jest jakas masakra ile jest możliwości tam zj.ebania się różnych rzeczy Kamill - Wto 06 Mar, 2012
M napisał/a:
Teraz byłem sprawdzić i nawet się kontrolka nie zapaliła. Poczytałem o objawach generalnie i to jest jakas masakra ile jest możliwości tam zj.ebania się różnych rzeczy
Jak masz multimetr, to sprawdz napięcie ładowania, najbardziej wiarygodne bedzie jak przyłożysz do tego dużego bezpiecznika pod maska jako + i do budy -, przy akumulatorze jak masz w bagażniku będzie już spadek powyżej 0.5V, ale dalej coś pokaże. Minimalnie powinno być powyżej 13,5V, a najlepiej powyżej 14V.
W trakcie pomiarów mozesz zapalic swiatła+długie+halogeny i co tam jeszcze duzo pradu pobiera itp powinien byc chwilowy spadek po czym powinno wrocic do normyM - Wto 06 Mar, 2012 Tak zrobię, dzięki.nox - Wto 06 Mar, 2012 Brat tam serwisował bete i był zadowolony ludzie z forum bmw tez polecają .
Auto Classic Service
Adam Kunc
19 Kwietnia 63, Raszyn - Rybie
+48 603 975 574anjas - Wto 06 Mar, 2012
nox napisał/a:
19 Kwietnia 63, Raszyn - Rybie
ponieważ to prawie centrum wawy to ceny mogą być z kosmosu M - Wto 06 Mar, 2012 To jest chyba ten serwis co PiTT polecał
Muszę bmkę tam oddać na wiele spraw Dycha pęknie jak nic Rasputin - Wto 06 Mar, 2012 Jakby co na Zoliborzu moge polecić Auto Volt na ul.Przasnyska 2a przy Powązkowskiej.
Bardzo dobry,polecany na wielu forach,ja do niego zawsze jeżdzę.
Warsztat ma otwarty od 7 do 16 i najlepiej przyjechać ok 6.50 by mieć pewność że Cię przyjmie tego samego dnia.no name - Wto 06 Mar, 2012 M, powinieneś mieć około 14.7 powyżej 3 tys obrotów,
tak jest idealniekaziu1985pn - Wto 06 Mar, 2012 no name, z tego co wiem to ponad 14,5v jest już niebezpieczne do akumulatora koma600 - Wto 06 Mar, 2012 jedz do kunca najlepszy spec od bmwM - Wto 06 Mar, 2012 Gdzie co jak?no name - Wto 06 Mar, 2012
kaziu1985pn napisał/a:
z tego co wiem to ponad 14,5v jest już niebezpieczne do akumulatora
to też zależy od producenta akumulatora,
ale nie zawsze powyżej 14.4 aku jest przeładowywane kaziu1985pn - Wto 06 Mar, 2012 dokładnie to zalecane napięcie od 13,8 do 14,4 V a
Cytat:
za wysokie napięcie ładowania (pow. 14,4V) w samochodzie skutkuje rozsypywaniem się płyt