To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - warsztat elektromechaniczny

M - Wto 06 Mar, 2012
Temat postu: warsztat elektromechaniczny
:)
Możecie coś polecić w WAW?
BMW przestało ładować dzisiaj zupełnie - jakoś dojechałem do pracy ale z pracy to już chyba pojedziemy na lawecie bo akumulatorek się pali na stałe.
Ale w sumie się zastanawiam, chyba lepiej nowy założyć niż babrać to co jest.

Kamill - Wto 06 Mar, 2012
Temat postu: Re: warsztat elektromechaniczny
M napisał/a:
:)
Możecie coś polecić w WAW?
BMW przestało ładować dzisiaj zupełnie - jakoś dojechałem do pracy ale z pracy to już chyba pojedziemy na lawecie bo akumulatorek się pali na stałe.
Ale w sumie się zastanawiam, chyba lepiej nowy założyć niż babrać to co jest.

Nie znam sie, ale mogly pojsc szczotki (groszowa sprawa), regulator napiecie, ale wtedy nie wiem czy by ci wyświetlił błąd (regulator mozna kupic nowy i wymienić). Oprocz tego nie spotkałem sie z innymi awariami elektrycznymi alternatora.
Jak nie znajdziesz nikogo to ewentualnie koło mnie na ochocie jest jakiś elektryk którego sąsiedzi polecali, nigdy tam nie byłem, a mieści się w okolicach budynku grójecka 210 trzeba wjechać głębiej polną dróżką, albo dopytać.
Nie pal świateł nawiewów i radia to może jakoś dojedziesz :)

M - Wto 06 Mar, 2012

Teraz byłem sprawdzić i nawet się kontrolka nie zapaliła. Poczytałem o objawach generalnie i to jest jakas masakra ile jest możliwości tam zj.ebania się różnych rzeczy :lol2:
Kamill - Wto 06 Mar, 2012

M napisał/a:
Teraz byłem sprawdzić i nawet się kontrolka nie zapaliła. Poczytałem o objawach generalnie i to jest jakas masakra ile jest możliwości tam zj.ebania się różnych rzeczy :lol2:

Jak masz multimetr, to sprawdz napięcie ładowania, najbardziej wiarygodne bedzie jak przyłożysz do tego dużego bezpiecznika pod maska jako + i do budy -, przy akumulatorze jak masz w bagażniku będzie już spadek powyżej 0.5V, ale dalej coś pokaże. Minimalnie powinno być powyżej 13,5V, a najlepiej powyżej 14V.
W trakcie pomiarów mozesz zapalic swiatła+długie+halogeny i co tam jeszcze duzo pradu pobiera itp powinien byc chwilowy spadek po czym powinno wrocic do normy

M - Wto 06 Mar, 2012

Tak zrobię, dzięki.
nox - Wto 06 Mar, 2012

Brat tam serwisował bete i był zadowolony ludzie z forum bmw tez polecają .

Auto Classic Service

Adam Kunc

19 Kwietnia 63, Raszyn - Rybie

+48 603 975 574

anjas - Wto 06 Mar, 2012

nox napisał/a:
19 Kwietnia 63, Raszyn - Rybie


ponieważ to prawie centrum wawy to ceny mogą być z kosmosu ;)

M - Wto 06 Mar, 2012

To jest chyba ten serwis co PiTT polecał :)
Muszę bmkę tam oddać na wiele spraw :D Dycha pęknie jak nic :D

Rasputin - Wto 06 Mar, 2012

Jakby co na Zoliborzu moge polecić Auto Volt na ul.Przasnyska 2a przy Powązkowskiej.
Bardzo dobry,polecany na wielu forach,ja do niego zawsze jeżdzę.
Warsztat ma otwarty od 7 do 16 i najlepiej przyjechać ok 6.50 by mieć pewność że Cię przyjmie tego samego dnia.

no name - Wto 06 Mar, 2012

M, powinieneś mieć około 14.7 powyżej 3 tys obrotów,
tak jest idealnie

kaziu1985pn - Wto 06 Mar, 2012

no name, z tego co wiem to ponad 14,5v jest już niebezpieczne do akumulatora :D
koma600 - Wto 06 Mar, 2012

jedz do kunca najlepszy spec od bmw
M - Wto 06 Mar, 2012

Gdzie co jak?
no name - Wto 06 Mar, 2012

kaziu1985pn napisał/a:
z tego co wiem to ponad 14,5v jest już niebezpieczne do akumulatora

to też zależy od producenta akumulatora,
ale nie zawsze powyżej 14.4 aku jest przeładowywane ;)

kaziu1985pn - Wto 06 Mar, 2012

dokładnie to zalecane napięcie od 13,8 do 14,4 V a
Cytat:
za wysokie napięcie ładowania (pow. 14,4V) w samochodzie skutkuje rozsypywaniem się płyt



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group