Podczas zlotu odbędą się wyścigi równoległe na 1/4 mili - profesjonalny pomiar czasu zapewnia Race America z najbardziej profesjonalnym drzewkiem startowym w Polsce, oraz specjalnie przygotowana próba zręcznościowa dla amatorów zakrętów.
Podział na klasy:
Seat-Racing: Diesel / Turbo (klasa tylko dla klubowiczów)
Klasy ogólnodostępna dla wszystkich:
MINI [M] – wszystkie pojazdy napędzane wolnossącymi silnikami benzynowymi o pojemności skokowej do 1599 cm3
DIESEL [D] – wszystkie pojazdy napędzane silnikami wysokoprężnymi
FWD [P] – pojazdy z napędem na przednią oś napędzane wolnossącymi silnikami benzynowymi o pojemności skokowej
powyżej 1600 cm3
FWD Turbo [T] – pojazdy z napędem na przednią oś napędzane silnikami benzynowymi z przynajmniej jednym doładowaniem
(turbo, kompresor, N2O)
RWD [P+] – pojazdy z napędem na tylną oś napędzane wolnossącymi silnikami benzynowymi do 6 cylindrów oraz wolnossącymi
silnikami Wankla
MAXI [X] (RWD Turbo/V8 + AWD) – pojazdy z napędem na tylną oś napędzane silnikami benzynowymi z przynajmniej jednym
doładowaniem (turbo, kompresor, N2O) oraz wolnossącymi silnikami benzynowymi powyżej 6 cyl. + wszystkie pojazdy z napędem na
obie osie napędzane silnikami benzynowymi.
OUTLAW [O] – pojazdy typowo wyczynowe, niedopuszczone do ruchu ulicznego lub nie spełniające warunków dopuszczenia do
żadnej z pozostałych klas. Przeróbki są nieograniczone. Konstrukcja pojazdu nie może stwarzać zagrożenia dla jego kierowcy i osób
postronnych.
Lista uczestników będzie aktualizowana raz dziennie przez Organizatorów.
Zapisy kończą sie 10 Lipca z uwagi na konieczność wcześniejszego przekazania danych władzom lotniska.
Zgłoszenie powinno zawierać:
- Imię i nazwisko (Nick z forum)
- Numer rejestracyjny pojazdu
- Markę i model samochodu
- Klasę, w której dany pojazd będzie startował
Koszt wjazdu samochodem na teren lotniska wynosi 75PLN, płatne przelewem na konto organizatora po wysłaniu zgłoszenia
(dane do przelewu podajemy poniżej). W kwocie tej zawarty jest bilet dla kierowcy oraz opłaty startowe za udział w wyścigach
na 1/4 mili i w próbie zręcznościowej. Pasażerowie nie ponoszą dodatkowej opłaty.
Wpisowe prosimy wpłacić na konto:
SEAT RACING
Bank: Inteligo
Numer: 50102055581111172555700034
W opisie przelewu / wpłaty proszę podać nick z forum oraz imię i nazwisko
Tytuł wpłaty: Lotnisko 2012
Plan zlotu:
21.07.2012
Część oficjalna:
9.00 - otwarcie lotniska dla uczestników,
9:30 - rozpoczęcie przejazdów na 1/4 mili - dowolna ilość przejazdów dla każdego uczesnika w określonym wymiarze czasu
14.30 - półfinały i finały wyścigów na 1/4 mili,
15.30 - próba zręcznościowa,
16.30 - rozdanie nagród i zakończenie imprezy na lotnisku,
17.30 - wyjazd z lotniska,
* Każdy uczestnik będzie mógł wykonać dowolną ilość przejazdów z którego zostanie wybrany jeden najlepszy- zawsze liczy się czas RT+ET.
UWAGA:
Każdy uczestnik zlotu zobowiązany jest do zapoznania się oraz przestrzegania regulaminu imprezy:
Więcej info na -> http://forum.seat-racing.pl/viewforum.php?f=43M - Czw 15 Mar, 2012 Toldi to jest trackday czy 1/4mili z opcją zręcznościówki?
Bo jeśli 1/4 to sie tutaj nie nadaje pum - Czw 15 Mar, 2012 oj to jest trakday z uproszczoną maksymalnie trasą M - Czw 15 Mar, 2012 Toldi - Czw 15 Mar, 2012 1/4 mili plus krotka zrecznosciowka...jesli nie pasuje , wywalcie... M - Czw 15 Mar, 2012
Toldi napisał/a:
1/4 mili plus krotka zrecznosciowka...jesli nie pasuje , wywalcie...
LuzKenet - Czw 15 Mar, 2012 Ja tam jadę no name - Czw 15 Mar, 2012 Ślepy jestem albo ceny nie ma
edit
ślepy jestem kp - Czw 15 Mar, 2012 Jak kto chce mogłby upalać "zrecznosciowke" od 9:30, to by była bardzo fajna i tania impreza.M - Czw 15 Mar, 2012 Czy jest mapa zrecznosciowki? Jak by bylo ok to wale jak w dym roj - Czw 15 Mar, 2012 taaa, tylko, że
Toldi napisał/a:
14.30 - półfinały i finały wyścigów na 1/4 mili,
15.30 - próba zręcznościowa,
16.30 - rozdanie nagród i zakończenie imprezy na lotnisku,
więc 75 za godzinę jazdy (jeśli ktoś chce tylko poupalać próbę) to trochę drogo, tym bardziej, że pewnie po 1 przejeździe będzie w godzinę jeśli się wszystkie seaty nie rozlecą wcześniej na 1/4 michool_vt - Czw 15 Mar, 2012 chyba musze wyciagnac cordobe z garazu
no name - Czw 15 Mar, 2012 Jak by więcej było na sprawnościowej to tez bym się wybrał,
przy okazji cienkiego sprawdzę na 1/4 M - Czw 15 Mar, 2012 Czy jest możliwość zmiany harmonogramu?Bonczek - Czw 15 Mar, 2012