To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - tykanie w lewym kole

Michał - Wto 15 Sie, 2006
Temat postu: tykanie w lewym kole
Halla!!
Wczoraj odebrałem fure z podjazdu bo stała tam jak byłem na urlopie. Zapalam, wszysctko ciezko chodzi, kiera, biegi, nawet pedały :D no ale nic, stała AŻ tydzien pod chmurką. Po chwili wszystko ustąpia . No nic, jade lansowym tępem bo nie chce pałować na zimym silniku i ruchomuch elementach jeszcze nie rozruszancyh. Przy skręcie kierownicą prawo słysze wyraźne TYK TYK TYK TYK ..... czestotliwosci tykania zmienia sie oczywiscie od prędkosci . Prostuje kiere , nic nie słychać :570: Tykanie jest dosyć głośne.
Pytanie standardowe , CO TO JEST.

Teraz tak, opony są nowe ( te toyo które pokazywałem wam na spocie ) . Jest jeden feler, pływa mi jedna z 4 srub na felgach ( mozna ją przykręcać do usranej smierci, chodz sie lekko trzyma )

Tyka przez tą srube ? moze cos poważniejszego ? Boje sie z tym jedzić bo to w koncu jest koło które unosi samochód.
Nie wiecie gdzie dostane taką srube ? dodam ze mam dystanse z przodu ( jak prawdziwy polski dres w calibrze )

Michał - Wto 15 Sie, 2006

sory za błedy, byłem za granicą tydzien i jezyka zapomniałem :D
Anonymous - Wto 15 Sie, 2006

według mnie to na 99% łożysko
saxorulez - Wto 15 Sie, 2006

wykręć srubę i przejedz powoli - jak nie tyka to ta śruba

ale jak napisał pan powyżej to łożysko..

jeśli tyka przy skrecie w lewo to prawe łożysko.. ejśli przy skręcie w prawo to lewe łożysko


hall!!
dajesz relacyjke z budda

Niemy - Wto 15 Sie, 2006

moim zdaniem moze to byc przegub...
Jakarti - Wto 15 Sie, 2006

przegub faktycznie mi sie posypal i bylo to glownie czuc na zakretach ale jesli na prostej nic nawet delikatnie nie drga (u mnie czasem drgalo) to chyba to nie to..

a jesli tyka.. to moze bombe Ci ktos podlozyl??

Niemy - Wto 15 Sie, 2006

jeli przegub jest zuzyty to zaczyna 'tykac' na zakretach-tak jak napisal Saxorulez zaleznie od zakretu-przeciwlegly przegub, na poczatku na prostej nic nie tyka
aby to zweryfikowac trzeba na max skrecic kola i gwaltowniej dodac gazu-jesli zaczyna mocno stukac, a przestaje w miare prostowania kol to na bank przegub

Michał - Wto 15 Sie, 2006

panowie , to nie przegub :D
to śruba.
Gdzie moge taka srube dokupić ?? dodam ze mam dystanse

Peter - Śro 16 Sie, 2006

jedziesz do kolesi z wulkanizacji.wykrecasz jedna srube i pokazujesz Panu ze taka chcesz :P i on Ci taka sprzeda :P
Grzesiek VTS - Śro 16 Sie, 2006

właśnie właśnie :P dobrze napisałeś Peter i po sprawie ;)
Anonymous - Śro 16 Sie, 2006

ale to z sruba jest cos nie halo czy gwint w dystansie/tarczy zjechany?
Michał - Śro 16 Sie, 2006

wlasnie tego nie wiem. Wykręce jedną śrube która jest dobra i zobacze czy sie wkręci w to miejsce gdzie "zła" sruba mi pływa. Mam nadzieje ze to jest tylko gwint w srubie zjebany, a nie gwint w dystansie ....
Vlodarsky - Śro 16 Sie, 2006

Kune, gwint jest albo w dystansie albo w piaście ( w tarczy nie )
śrube nową ale niech ktoś Ci sprawdzi czy jest w co ją wkręcić

Michał - Śro 16 Sie, 2006

gdzie moge to sprawdzić ??
do ciebie vłodi troche za daleko, moze adamant ??

Peter - Śro 16 Sie, 2006

jak gwint w piascie to znam kolesi co Ci to zrobia za przyzwoita kaske.wykrec plywajaca srube, sprawdz gwint i sproboj wkrecic inna srube z kola w to miejsce.jak sie bedzie krecic to gwint a jak nie to wystarczy srube nabyc :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group