Techniczne - Problem po wymianie głowicy saxo vts 1,616v
acik666 - Śro 20 Cze, 2012 Temat postu: Problem po wymianie głowicy saxo vts 1,616vWymieniłem głowice na A grupową i po złożeniu silnik pracuje na 3 cylindry..
- głowica nowo złożona przez speca który uchodzi za jednego z najlepszych od cytryn i pugów
- głowica z saxo nie z 206
- głowica nie planowana ( tylko podrównana)
- wałki seryjne, liftery ze starej głowicy która chodziła bez zarzutu .
- uszczelka zamontowana z 206ki cieńsza ( wcześniej była ori grubsza)
Generalnie silnik kręci jak by coś nie tak było z rozrządem ale mechanik sprawdzał i zarzeka się że wszystko jest tak jak ma być.
Jutro mierzymy ciśnienie ale silnik był w stanie idealnym i po odpaleniu nie słychać zaworu.
Macie jakieś pomysły?Vlodarsky - Śro 20 Cze, 2012 Może ze złożeniem zbiegła się awaria cewki ?Vlodarsky - Śro 20 Cze, 2012 Hmm nie pamiętam czy tam jest możliwość zamiany wałków miejscami ? pewnie nie, ale takie coś mi wpadło do głowy...michool_vt - Śro 20 Cze, 2012 wtrysk nie ma wytrysku?acik666 - Śro 20 Cze, 2012 \cewka była przekładana z innego dawcy, wtryski hmm myłem koncówki wtrysków nitrem..GeKo - Czw 21 Cze, 2012 acik666, wtryski to się raczej w myjce ultradzwiękowej myje.acik666 - Czw 21 Cze, 2012 Nie ja tylko koncówkę lekko szmatka z nitrem przetarłem z brudu tak że luz
Dziś zmierzymy ciśnienie w cylindrach i bedzie wiadomo co i jak..acik666 - Czw 21 Cze, 2012 Na 2ch pierwszych cylindrach są podparte zawory wydechowe...
Liftery po ściśnięciu tak że wychodzi że zawory za głęboko siedzą...
Trzeba ściągać głowice i szlifować zawory, jak "tuner" nie poczuje sie do odpowiedzialności i potwierdzi się jego wina zareklamuje go pięknie na wszystkich forach
Na 2ch kolejnych cylindrach ciśnienie 14,5... Kuner - Czw 21 Cze, 2012
acik666 napisał/a:
, jak "tuner" nie poczuje sie do odpowiedzialności
Tuner wydał Ci niesprawne auto?acik666 - Czw 21 Cze, 2012 Nie robil mi glowice,gosc zajmuje sie tylko prrzygotowywaniem silnikow i skrzyn do.sportu...kaziu1985pn - Pią 22 Cze, 2012 acik666, co to za firma ??Greg - Pią 22 Cze, 2012 Właśnie?
Jakiś amator albo rzeźbiarz chyba a nie tuner skoro nie dokonuje takich pomiarów...koma600 - Pią 22 Cze, 2012 i leki fraje..... i partacz GeKo - Pią 22 Cze, 2012 spokojnie, każdemu się zdarzają fuckupy. Kwestia jak podchodzi gość do reklamacji.Greg - Pią 22 Cze, 2012 No ale takie? Bez przesady - ktoś kto się zawodowo zajmuje budową silników do sportu nie pozwoli sobie na sytuację w której zawory się tak zachowują.