MotorSport - [?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106
Greg - Nie 29 Lip, 2012 Temat postu: [?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106Jak w temacie - poszukuję takowego, albo chociaż zdjęcia, skanu strony z homo, czegokolwiek. Mick - Nie 29 Lip, 2012 Badi ma homo z Saxo i tam możesz sobie obejrzeć.
Homo ze 106 na pewno ma Bartek 106 albo Przem 106.
Jak nie to pozostaje Ci się odezwać do Opała - to jest kompendium wiedzy w temacie Pugów 106 CHRZANEK - Pon 30 Lip, 2012 Ma być zgodnie z N czy A grupą ???
Jezeli N to układ na dwóch pompach bo musisz zachować krzyzowy układ obwodów.
W praktyce zostaje jedynie to co zaproponował Peugeot Sport - a nie mam pewności czy w 106 był homolowany hydro-reczny w N grupie? W Saxo po lifcie był na pewno.
W grupie A masz zapis że układ hamulcowy jest DOWOLNY - to oznacza ża układ krzyżowy możesz zmienić na przód - tył, ale w zgodzie z przepisami wyglad hamulaca ręcznego, pompy hamulca recznego czy tez korektora siły hamowania powinny być takie same jak w homo.
W RPP dopuszcza się że wajcha i pompa nie musza być identyczne ale musza pochodzić od renomowanego (znanego) producenta akcesoriów (tilton, AP Racing, RRS, itp).
W grupie N lokalizacja dzwigni musi pozostać bez zmian.
W grupie A możesz zamienić wajche pozioma na pionową - ponoć tak jest wygodniej
Pozdr.Mick - Pon 30 Lip, 2012 demyt... zapomniałem napisać, że Opał to pikuś jesli chodzi o wiedze Chrzanka w temacie 106 Tomcat - Pon 30 Lip, 2012 Mam hydrauliczny na stanie wyciągnięty z A grupowego 106, przechodził wszystkie BK w GSMP. Mogę Ci machnąć foty i dopytać jak był dokładnie zamontowany.Bad-i - Pon 30 Lip, 2012 Ja tylko powiem ze do saxo kupiliśmy coś na styl homologowanego i jest to słabe. Przynajmniej w porównaniu tego do clioVlodarsky - Pon 30 Lip, 2012
Bad-i napisał/a:
Ja tylko powiem ze do saxo kupiliśmy coś na styl homologowanego i jest to słabe.
TiltonBad-i - Pon 30 Lip, 2012
Vlodarsky napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Ja tylko powiem ze do saxo kupiliśmy coś na styl homologowanego i jest to słabe.
Tilton
Oj ręczny to chyba nie jest Tiltona, bo tutaj nie mówimy o kolektorzeMick - Pon 30 Lip, 2012 ręczny masz w saxo RRS, bo potrzebny był "na szybko". Wtedy była akcja przed rajdem składanie i tylko to było na stanie. Generalnie nawet jak będziesz ciągnął mocno to nie urwiesz, ale fakt jakościowo ciut gorzej niż to co z Clio...Bad-i - Pon 30 Lip, 2012 Napisze jak Rasta; jeczy jak stara KOORWA.
Trzeba go jakoś wzmocnić bo lata tez jak wyżej wymienionaqbus - Pon 30 Lip, 2012
Cytat:
W Saxo po lifcie był na pewno
Nie był, VO do A gr a nie do N, duzo samochodów miało zamontowane (np. nasz) ale jest to niezgodne z homo i załącznikiem. Kwestnia błednej (nad) interpretacji załącznika.
Cytat:
W grupie N lokalizacja dzwigni musi pozostać bez zmian.
U nas w Hondzie byla taka sytuacja że Klaudia nie byla w stanie dosiegnac recznego (fotel z przodu reczny z tylu). Wojciech Nowak powiedzial ze nie ma problemu abysmy zmienili miejsce montazu dźwigni oraz jej położenie, byle by mechanizm został taki sam. Teraz mamy pionowy ręczny z przodu tunelu. Autko to eNka.Vlodarsky - Pon 30 Lip, 2012
Bad-i napisał/a:
Oj ręczny to chyba nie jest Tiltona, bo tutaj nie mówimy o kolektorze
A tak ! Masz rację Bartek. Wybieraliśmy też to co wzrokowo było najbardziej podobne do zdjęć z homo Greg - Pon 30 Lip, 2012 Dzięki Panowie
Teraz już jaśniej - pozostaje zdobycie foto/skan łapy z homo 106, w mojej niestety tego nie znalazłem.
Korektor mam z pokrętłem Compbrake - to samo co Tilton.Mick - Pon 30 Lip, 2012 compbrake to to samo co RRS
Tilton to jeszcze inna bajka CHRZANEK - Pon 30 Lip, 2012
qbus napisał/a:
Nie był, VO do A gr a nie do N,
Bardzo możliwe - nie kłóce się bo nie znam na pamięć homo od saxo
Wiem że poliftowe w stosunku do przedliftowego miało:
-koła 15"
-szpere citro sport.
qbus napisał/a:
U nas w Hondzie byla taka sytuacja że Klaudia nie byla w stanie dosiegnac recznego (fotel z przodu reczny z tylu). Wojciech Nowak powiedzial ze nie ma problemu abysmy zmienili miejsce montazu dźwigni oraz jej położenie, byle by mechanizm został taki sam. Teraz mamy pionowy ręczny z przodu tunelu. Autko to eNka.
Formalnie jest zapis że musi być zachowana lokalizacja (na tunelu środkowym), pozostaje kwestia interpretacji.
Z kolei inny przepis mówi że wszelkiego rodzaju przedłużenia seryjnej dzwigni które służą jedynie wygodzie obsługi sa również dozwolone...
O przeniesieniu miejsca mocowania nie wiem, ale skoro można to chyba dobrze