'krzyczy' za niego 20tys.. ale ci$nienie jest wysokie
zrobiłem tym autem pierdząco 1.19 po mokrym na rozecie Wróbla
Cytat:
Auto było budowane od gołej blachy w firmie Promotor z myślą o 1/4 mili jak i ściganiu się na wszelkich pojeżdzawkach.
Auto jest bardzo dobrze utrzymane i zadbane. W zeszłym roku auto miało zrobioną całkowicie zmianę lakieru na odcień
brązu z jakiegoś nowego Accorda. Nie ma nigdzie grama rdzy, niema żadnych rys, itp. Co roku auto nie jeździło w zimę.
Generalnie z racji iż mam drugie auto Civic stał sobie i jeździł czasami w weekendy jak miałem ochotę się przejechać...
Szybki opis: Honda civic 4 generacji.
Silnik: B18C6 z Integry Type R
Silnik jest na częściach OEM hondy i na innych znanych takich jak
SKUNK, ITB TWM, MSD, itp.
Skrzynia S80 ze szperą itp.
Zawieszenie: bardzo sztywne, głównie na tor, 1/4mili, itp.
Moc silnika: 225koni
Waga: 910 KG
Czas na 1/4 mili: 13.4s
Czas na bemowie u "Wróbla" 1.19
zefir - Śro 08 Sie, 2012 szkoda ze Olaf sprzedaje autko, dosyć fajna zabawkaroj - Śro 08 Sie, 2012 ale wieś.. r1r na czerwonej feldze Bonczek - Śro 08 Sie, 2012 Ile chce za silnik ze skrzynią kompletny? Mick - Czw 09 Sie, 2012
Bonczek napisał/a:
Ile chce za silnik ze skrzynią kompletny?
podobno 20 k PLN i resztę Ci dorzuci w gratisiewas79 - Czw 09 Sie, 2012
M - Czw 09 Sie, 2012 +1 Za rembertowskie blachy Miniac - Sob 11 Sie, 2012 ...i "Kadrową" krew
bez ITB i zegarów JDM chodziło tak rasta - Sob 11 Sie, 2012 Szypkie ałuto - polecam. Mick - Śro 29 Sie, 2012 chyba do zamknięcia