HydePark - EVO X z DSG
Marek23 - Nie 27 Sie, 2006 Temat postu: EVO X z DSG http://www.topspeed.com/c...ox-ar12736.html
Panowie, skrzynia z dwoma sprzeglami jak VW. Ale wiadomo,ze mozna jezdzic z lewa, nie ma gejowskiej elektroniki jak w VAG. Wyglad ogien, zawias i ukl. kierowniczy tez pewno bedzie ogien. Generalnie prawa noga zostaje na gazie, nie wyobrazam sobie tego, przeciez to bedzie jak jazda Wurcem! Nie ma bata, trzeba sie zmobilizowac, pieniadze jakos zarobic i takiego kupic. Dla mnie nr.1 jesli chodzi o sportowy samochod
lenny - Pon 28 Sie, 2006
rozwiązanie takie miały już audi, z tego co pamietam najmocniejsza TTtka...
dzik - Pon 28 Sie, 2006
zobaczymy jak z trwaloscia, te skrzynki z vw nie wytrzymuja duzo wiecej momentu niz seria
saxorulez - Pon 28 Sie, 2006
i zapewne są tanie w serwisowaniu
dzik - Pon 28 Sie, 2006
mnie jedna sprawa w tym przeraza, strach kupic taki samochod inny niz nowy, jak nowy to liczymy na gwarancje, bo inaczej to worek pieniedzy na naprawy
oby nie zrobili z napedu evo czegos takiego jak gti-r'ki, fajne samochody z 4x4 tylko strach z tego napedu skorzystac
z tego co kiedys sobie patrzylem na ceny, dobra sekwencja podwajala wartosc samochodu, ciekawe jak bedzie teraz
Marek23 - Śro 30 Sie, 2006
dzik napisał/a: | mnie jedna sprawa w tym przeraza, strach kupic taki samochod inny niz nowy, jak nowy to liczymy na gwarancje, bo inaczej to worek pieniedzy na naprawy
oby nie zrobili z napedu evo czegos takiego jak gti-r'ki, fajne samochody z 4x4 tylko strach z tego napedu skorzystac
z tego co kiedys sobie patrzylem na ceny, dobra sekwencja podwajala wartosc samochodu, ciekawe jak bedzie teraz |
Jak na razie to w evo 7-9 podobno co model auta sie mniej psuly, chyba,ze debil jezdzil.
Mysle, ze X bedzie ok, mimo wszystko baza do n-ki, nie moga tego wszystkiego ze styropianu zrobic. Stawiam, ze nie bedzie sie psulo, ale napisze posta gdzies za 3 lata... jak takiego bede mial
PS. Dzik, dzisiaj widzialem gti-r w idealnym stanie, przynajmniej tak wygladal. A, ze akurat przejechala 15 km szutrowej,kretej drogi to chyba zle z nia nie bylo. Ale fakt, te Mazdy sie psuja.
Loko - Śro 30 Sie, 2006
Heh jedno małe ale gti-r to jest nissan a nie mazda , ale tak to wszystko ok
Mazda z 4wd to jest GTR.
dzik - Śro 30 Sie, 2006
Owszem, naped evo jest mocny mimo nienormalnego ulozenia silnika, ale dziala.
Zobczymy jak z nowa skrzynka.
Co do mazy GTR to wystarczy raz strzelic na suchym i tyle zabawy z 4x4.
Marek23 - Czw 31 Sie, 2006
Loko napisał/a: | Heh jedno małe ale gti-r to jest nissan a nie mazda , ale tak to wszystko ok
Mazda z 4wd to jest GTR. |
Ups, pomylka... Loko, a jakie to byly Nissany, Sunny ? Jakies dane techniczne? Bo ja jestem w Nowej Zelandii i widzialem pare takich jak odchodzily niemilosiernie syczac turbawka. Chyba gdzies kiedys czytalem, ze robili jakiegos mocnego Sunny, ale juz nie pamietam.
[ Dodano: Czw 31 Sie, 2006 ]
dzik napisał/a: | Owszem, naped evo jest mocny mimo nienormalnego ulozenia silnika, ale dziala.
Zobczymy jak z nowa skrzynka.
Co do mazy GTR to wystarczy raz strzelic na suchym i tyle zabawy z 4x4. |
Moglbys rozwinac watek nienormalnrgo ulozenia silnika? Wiem tylko tyle od kumpla co dlubal przy STI i Evo, ze Subarak ma o wiele prostsza budowe niz Lancer. Tyczy sie to skrzyni, zawiasu, itd...
Ale te Mazdy bosko wygladaja. Z tym,ze jak czasem mialem mozliwosc na jakiejs pojezdzawce z taka sie poscigac,to generalnie na kretym slabe czasy one robily. Moze to wina kierownikow...
Loko - Czw 31 Sie, 2006
To były Nissany Sunny, na niektórych rynkach pulsar, nie znam zadnych dokłądnych info o tym aucie, ale wkłądali tam 2 litrowy silnik na turbinie 220 km i napęd na wszystkie koła.
[ Dodano: Czw 31 Sie, 2006 ]
No i z zewnątrz wielki wlot na masce
[ Dodano: Czw 31 Sie, 2006 ]
O znalazłęm dokłądniejsze dane tego nissana
http://www.carfolio.com/s...ar=25025&Nissan
Marek23 - Czw 31 Sie, 2006
Dokladnie, teraz sobie przypomnialem. Piekny wynalazek... Ja tu codziennie widze z 10 skylinow i sama mlodziez nimi jezdzi. Paliwo tansze niz w Polsce.
|
|
|