Techniczne - Ruda
no name - Śro 03 Paź, 2012 Temat postu: Ruda Witam, potrzebuję podpowiedzi w w/w sprawie.
Jako że cienki ma naloty na budzie to chcę to jakoś zabezpieczyć
przed zimą. Oddanie do lakiernika nie wchodzi w grę więc dzięki za propozycję
Czym zabezpieczyć po usunięciu rdzy ?
Kiedyś były jakieś produkty które zabezpieczały by się nie rozwijała a nawet
ponownie zamieniały to w metal, są takie sprawdzone środki ?
Z góry dzięki za info
mi - Śro 03 Paź, 2012
to dobry temat jest - ma 2 fury z azji, więc jestem żywo zainteresowany! (całkiem poważnie - i ja czekam na info)
faldzip - Śro 03 Paź, 2012
Hammerite prosto na rdze!
no name - Śro 03 Paź, 2012
Ale hamerajd blokuje rozwijanie się jej wgłąb ?
To jest niby polecane ale cholera wie http://fertan.pl
nox - Śro 03 Paź, 2012
Fertan jest bardzo dobry i drogi ale dobry i naprawde działa .
Musisz usunąć jak najwięcej rdzy poczym zalewasz to fertanem (miejsca podczas aplikacji muszą być wilgotne )po pełnym wyschnięciu musisz to prysnąć jakimś podkładem i na koniec lakier (jeżeli mowa o powodoziu to jakiś elastyczny epoksydowy się nada).
Dobrym rozwiązaniem jest podkład reaktywny widziałem u znajomego bude Capri po piaskowaniu , po czym pryśnięta podkładem reaktywnym w takim stanie przestała 2 sezony na zewnątrz i nic nie powychodziło .
Kamill - Śro 03 Paź, 2012
Ja znam brunox. Jest to wytrawiacz plus żywica epoksydowa. Po naniesieniu jednej warstwy miejsce robi sie czarne. Po drugiej masz warstwę żywicy. Teraz ona słabo schnie. Trzeba wygrzac ja opalarka dopiero się utwardza.
Jest też coś takiego jak cortanin. On jest na bazie wody. Malujesz rdze. Zmywasz woda po jakimś czasie. Malujesz farba.
Dla mnie oba te rozwiązania są takie sobie.
Sam zrobił bym to tak ze wytrawil rdze np fosolem. Później pomalował wg technologi novola. Mają cała linie trzeba poczytać.
Profile zamknięte to już grubsza robią i nie pomogę. Powyższe to głównie na karoserie
no name - Śro 03 Paź, 2012
Kamill napisał/a: | Ja znam brunox |
Czytałem o nim ale problem że słabo schnie a cienki stoi na dworze.
Kamill napisał/a: | Sam zrobił bym to tak ze wytrawil rdze np fosolem. Później pomalował wg technologi novola. Mają cała linie trzeba poczytać. |
Muszę zerknąć w takim razie.
nox napisał/a: | Musisz usunąć jak najwięcej rdzy poczym zalewasz to fertanem (miejsca podczas aplikacji muszą być wilgotne )po pełnym wyschnięciu musisz to prysnąć jakimś podkładem i na koniec lakier (jeżeli mowa o powodoziu to jakiś elastyczny epoksydowy się nada). |
Chodzi mi o wnętrze i komorę silnika.
Nie muszę mieć lakieru w sprayu bo nie zależy mi na wyglądzie.
Jakiego podkładu i farby użyć w takim przypadku ?
pit - Śro 03 Paź, 2012
Brunox proxy tylko trzeba go zamalowac bo sie utlenia.
Anonymous - Śro 03 Paź, 2012
tak sie zastanawiam po cholere te odrdzewiacze i inne bajery??
Bart - Śro 03 Paź, 2012
Towar z Czech teraz ryzykowny i chłopaki szukają alternatywy.
Anonymous - Śro 03 Paź, 2012
dykta,ta zawsze nieskażona była
jozekrj - Śro 03 Paź, 2012
zamiast Brunox lepiej kupić Polrust
qbica - Śro 03 Paź, 2012
jozekrj napisał/a: | zamiast Brunox lepiej kupić Polrust |
+1
CHRZANEK - Pią 05 Paź, 2012
Myślałem że to topic o whisky...
A tak to jestem zawiedziony i wkur....y...
|
|
|