To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Citroen C2 1.4 benzin

Tomcat - Pon 05 Lis, 2012
Temat postu: Citroen C2 1.4 benzin
Hej.

Właśnie planuje zakup pojazdu dla mojej rodzicielki i mam na oku C2 VTR z benzynowym 1.4, z rąk prywatnych oczywiście.

Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia z autem w podobnej wersji ? Coś co sie często psuje ? Jakieś szczególnie drogie naprawy ?

No i najważniejsze pytanie, ile to to mniej więcej pali ?

Jako że w temacie tego auta jestem kompletnie zielony, będę wdzięczny za wszelkie porady i opinie.

Pzdr

was79 - Pon 05 Lis, 2012

Jest jeden pewny adres tych pytań: Włodarsky

btw. Czy czasem vtr Lagadula nie objeżdżał vts'a?

Jakarti - Pon 05 Lis, 2012

Tomcat napisał/a:
No i najważniejsze pytanie, ile to to mniej więcej pali ?


Vlodkowi pod butem spali pewnie z 6-7 litrow.
moj but, w wersji vts 1.6 to ok 9.

tez kiedys chcialem kupic 1.4 i kupiłem 1.6 bo z tego co pamietam to po prostu lepiej jedzie a pali tyle samo. przez 2 latka upalania, chyba 3 albo 4 wypady na trzeba bylo wymienic piastę, przelacznik kierunkowskazow i jeszcze pare mniejszych rzeczy - nic specjalnego. generalnie prawie bezawaryjnie.

od razu mowie, ze C2 jest niewiele.. niewiele... prawie nic większe od C1. C1 bedzie nowsze, silink 1.0 spali max 6 litrow.. bagaznik w C2 jest wiekszy o 5 cm wiec w sumie ma pewnie ze 40cm glebokosci w porownaniu do 35 w C1 :)

CHRZANEK - Pon 05 Lis, 2012

Jeżeli ilość miejsca w bagażniku jest istotna to mam do zaoferowania Peugeota 306 kombi z kultowym silnikiem 1,6 (ten sam co w VTS, tyle że na 8 wentylach).

Miejsca w bagarku jest dużo, a cena 5000pln (do negocjacji) wydaje się kusząca.
Peugeot ma LPG więc realnie jazda jest tańsza niż w C2 z silnikiem 1,4.

Jak by co to PW.

Tomcat - Pon 05 Lis, 2012

Kwestia 1 jest taka, że matula chce coś świeżego w miare, od 2006 w góre.