Cartoon - Pon 14 Sty, 2013 Temat postu: Słuchawki nauszneMamy tu ekspertów od słuchawek? Przedział cenowy - powiedzmy do 300plnBart - Pon 14 Sty, 2013 Nie znam się na tym, ale używam Superlux HD661, polecił mi brat, który się zna.Chloru - Pon 14 Sty, 2013 Cartoon, w mojej poprzedniej fabryce chłopaki też sie jarali tymi Superluxami.Cartoon - Pon 14 Sty, 2013
Bart napisał/a:
Nie znam się na tym, ale używam Superlux HD661, polecił mi brat, który się zna.
Dzięki - pierwszy przeczytany test całkiem pozytywny, cenowo też ok. Temat do przemyślenia...Michał - Pon 14 Sty, 2013 lol, ja właśnie szukam do kompa bezprzewodowych.
Może ktoś coś polecić ?
najlepiej z nadajnikiem usb, nie z bluetoothemAnonymous - Pon 14 Sty, 2013
Michał napisał/a:
lol, ja właśnie szukam do kompa bezprzewodowych.
Może ktoś coś polecić ?
najlepiej z nadajnikiem usb, nie z bluetoothem
Jak bezprzewodowe to tylko w technologii mikrofalowej. Ciepło w uszy.martin.h - Pon 14 Sty, 2013 Ja mam Sennheisery HD202 i mogę polecić, jestem mega z nich zadowolony, grają przyjemnie, na początku trochę niskie tony były zbyt mocne, ale później wszystko się ustabilizowało
Tylko mają dosć specyficzną budowę, więc warto wcześniej przetestować czy nasze ucho z nimi współpracuje
Napewno w tej cenie nie polecił żadnych bezprzewodowych Bartli - Pon 14 Sty, 2013 Temat postu: Re: Słuchawki nauszne
Cartoon napisał/a:
Mamy tu ekspertów od słuchawek? Przedział cenowy - powiedzmy do 300pln
To kompa te słuchawki, czy do słuchania muzy przez telefon?Yarko - Pon 14 Sty, 2013 z nausznych polecam AKG K450/451, bardzo muzykalne z dobrym, ale nie przesadzonym basem, z dokanałowych natomiast mój najnowszy nabytek soundmagic E10
a najlepiej jak wybierzesz się do sklepu stacjonarnego mp3store na Woli i odsłuchasz kilka różnych modeli, bo to co podoba się nam, niekoniecznie może spodobać się Tobie
ŻKPirania - Pon 14 Sty, 2013
martin.h napisał/a: