Dopominasz sie to Ci podpowiem. Przejechalem juz sezon w 2009 roku
To chyba inaczej interpretujemy co to znaczy przejechac sezon.Bad-i - Pią 03 Maj, 2013
Marek23 napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Bad-i, po sezonie pogadamy.
Dopominasz sie to Ci podpowiem. Przejechalem juz sezon w 2009 roku
To chyba inaczej interpretujemy co to znaczy przejechac sezon.
Ja wiem ze dla Ciebie to wygrac wszystkie rundy w ktorych wystartowales.
Dla mnie zeby obliczyc koszty wystarczy pojechac nawet sc. Nie chodzi o wynikM - Pią 03 Maj, 2013 Czuje powoli rosnącą temperaturę w temacie layer - Pią 03 Maj, 2013 Wszystko rozchodzi się o kasę, ale zakładamy że mówimy o rpp i przyziemnych pieniądzach.
Mając bogaty budżet najlepiej i najwygodniej na rajd/sezon sobie wynająć furę + zakupić testy.
Wtedy ma się wszystko gdzieś, tylko reguluje faktury
Ale jak chce się zrobić wynik, ale też żeby było taniej, to własna rajdówka jest jedyną opcją.
Przde wszytskim mamy auto na codzień, testujemy tanio ile chcemy, możemy nawet pojechać szybszego KJSa na odrdzewienie przed rajdem, możemy udostępnić rajdówkę sponsorowi do celów marketingowych za darmo, itd.
Zresztą zdecydowana większość driverów ma swoje auta i ew. korzysta z zewnętrzengo serwisu, zresztą który potrafi załatwić sporo innych spraw logistycznych, jak koledzy wcześniej wspomnieli.Marek23 - Sob 04 Maj, 2013 Być może po części macie racje,ale jak sobie policze ile muszę włożyć w zawiasi klowke to wole może wynająć auto. Mam ku,rwa metlik w głowie. Czasem myśle,żeby kupić vti...106 - Sob 04 Maj, 2013
Marek23 napisał/a:
Czasem myśle,żeby kupić vti...
jechales to wiesz... ja dopoki sie nie przejechalem to nie wiedzialem ze to tak
fajne w prowadzeniu auto. skrzynia 4.9 lub krocej, zawias np. hp jak u michala,
przydalby sie lekko lizniety silnik i robi sie dosc konkurencyjne auto.
na os1 i 2 z cieszynki mozna bylo walczyc z kaspeczykiem w fabii r2.
poczekaj do konca sezonu moze michal znow wystawi... ewenutalnie
w trakcie mysle ze tez mogla by byc opcja sprzedazy layer - Sob 04 Maj, 2013 Marek23: widać, że jesteś fighterem, masz ciśnienie na wynik i to jest normalne, zwłaszcza, że szybkość jest. Dlatego nic dziwnego, że ostatnie niepowdzenia bolą i szukasz moim zdaniem trochę innej opcji na siłę, żeby zmienić stan rzeczy.
Auto może nie jest topowe (VTi też nie jest), ale nie najgorsze i z potencjałem.
Moim zdaniem wrzuć na luz, przede wszystkim znajdź dobrych serwisantów (jeśli takich nie masz) i kogoś do pomocy w sprawach związanych z załatwianiem spraw okołorajdowych.
Potem przejedź kilka rajdów żeby nawinąć trochę kilometrów na ostro, będzie mniejsze ciśnienie z czasem, trochę zimniejsza głowa, wyniki w miedzyczasie same się pojawią, może jakiś się sponsor trafi, pewnie znajdzie się budżet na kłówkę i zawias i będzie GIT GeKo - Nie 05 Maj, 2013 VTI jest super do N2, niestety w A6 nie licząc kłówki lub krótkiego przełożenia, to w silniku naprawdę jest ciężko wykrzesać coś żeby było zgodne z homo. I tu clio będzie szybsze, porównywaliśmy Hondę Piotrka z moim clio i nie ma opcji, na prostej clio odjeżdża. Pojemność robi swoje. Faktem jest jednak że prowadzenie tego modelu jest mistrzowskie oraz jego pancerność i odporność na awarię. Choć niektórzy ponoć i 2-3 przełożenia potrafili zmielić (plotki )106 - Nie 05 Maj, 2013 Wykrzesac sie da kwestia $.
Przykladem honda mlodego... Ona na testach lala c2r2max... Z drugiej strony przy takiej kasie wlozonej w auto I z clio by zrobil topowego upalatora.
Do n2 vti jest kiepskie bo trzeba jezdzic na dluuuugiej skrzyni :(GeKo - Nie 05 Maj, 2013 106, VTI Młodego to EK4 ja mówię o EG6. Poza tym EK4 młodego już tak bezawaryjne nie było.
Skrzynie EG6 ma długą, ale pokaż mi mocniejsze seryjnie auto.qbus - Nie 05 Maj, 2013 W EK4 w gr. N macie 2 krotkie glowne, klowke i szpere plytkowa.
My odkad zbudowalismy auto wymienilismy tylko sprzeglo i 2 gumy w przednim wachaczu.iQ - Nie 05 Maj, 2013 ciekaw jestem ile eg6/ek4 w rajdach ma rzeczywiscie pojemnosc 1.6106 - Nie 05 Maj, 2013 iQ true :d
Geko u mlodego chyba glownie przygody eliminowaly go z walki.
Bez 2 zdan w n2 nic nie ma do tego podejscia. 160 KM w serii to I astra gsi przeciez tyle nie ma.qbus - Nie 05 Maj, 2013 170 KM w serii... homologowany motor to B16A Marek23 - Nie 05 Maj, 2013 Błędy kierowcy to błędy kierowcy,nie ma co zwalać na auto. Ale clio dość awaryjne jest ogólnie. Klowke do tego auta nie będę kupował, bo znowu byłaby przerwa w startach. Chciałbym spróbować innego samochodu, szczególnie,ze clio nie prowadzi się tak jak bym chciał. W sensie dobrze,ale nie pod mój styl. D tego tyle lat mam clio, zmienionym. Tomaszczyk pokazał jak szybkie jest vti, chętnie bym to sprawdził. Przyspieszenie na wprost tez najważniejsze nie jest sprzedam rajdowke to będę myślał. Jakby ktoś widział jakieś daj nie vti to niech da znać. Oczywiście tylko rajdowke, budować mi się nie chce...