Podobno to opony racingowe produkowane w specjalnej technice VIP o specjalnej mieszance wymagają zachowania dużej ostrożności na mokrym podłożu ze względu na ograniczoną ochronę przed aquaplaningiem. Ogromna przyczepność,wyjątkowo czuła sterowność
To jest czyjaś opinia czy tekst z broszurki reklamowej?Bart - Pon 24 Sie, 2009 hehe, to cytat z tej aukcji na allegro Jacek - Pon 24 Sie, 2009 czytać nie spać , robić Młody Papież - Pon 24 Sie, 2009 ale ja w pełni podzielam tę oponię!!Qukie - Pon 24 Sie, 2009
bart napisał/a:
hehe, to cytat z tej aukcji na allegro
nie czytałem tych głupot
Dżon napisał/a:
oponię
aa z taką oponią to ja też się zgadzam k-mart - Pon 24 Sie, 2009 16/53 R 13
co dokladnie oznacza takie oznakowanie opony oprocz tego ze jest to 13"?Anonymous - Pon 24 Sie, 2009 16 to szerokość opony w centymetrach w rzeczywistości to będzie mniejwiecej 175 mm , 53 to średnica w cm . W GTT i chyba GTE w serii masz 195/55 ,więc tutaj masz trochę węższa gume (175)i trochę mniejszą średnice - 544mm(530)Młody Papież - Pon 24 Sie, 2009 Piter to chyba wszystko wie... On jest taki kochany!strick - Pon 24 Sie, 2009
Dżon napisał/a:
Piter to chyba wszystko wie...
Coraz czesiej zastanawiam sie, czy on czegos nie wiek-mart - Pon 24 Sie, 2009
p106rallye napisał/a:
16 to szerokość opony w centymetrach w rzeczywistości to będzie mniejwiecej 175 mm , 53 to średnica w cm . W GTT i chyba GTE w serii masz 195/55 ,więc tutaj masz trochę węższa gume (175)i trochę mniejszą średnice - 544mm(530)
mistrz, dziekowa!
szperam po oponach sportowych i nie wiedzialem co to oznacza.GeKo - Pon 24 Sie, 2009
Janusz napisał/a:
PiTT napisał/a:
Janusz napisał/a:
PiTT napisał/a:
Conti Sporty mam obecnie i szczerze mówiąc jestem bardzo z nich zadowolony, na suchym super
I generalnie prawie łysa guma nawet na suchym nie trzyma tak dobrze jak z miechem....
hmm... no właśnie wydawało mi się, że "łysa" guma na suchym trzyma bardzo dobrze bo jest większa płaszczyzna styczności z podłożem, natomiast bieżnik ma na celu w głównej mierze spełniać swoje zadanie w gorszych warunkach
oczywiście biorę pod uwagę też, że nowa guma pracuje zupełnie inaczej niż kilkuletnia
tylko pomyśl jak łysa musiała by być taka opona żeby się powierzchnia styku zwiększyła.... przecież musiał by w ogolę nie być widać bieżnika.... bo dopuki masz nawet 0.5 bieżnika.. to dalej on się nie styka z asfaltem bo ta powierzchnia i tak jest 0.5 nad nim. A z kolei jak już będziesz miał kompletnie łysą oponę to to już jest zupełnie inna mieszanka niż ta która jest do robienia bieżnika a na suchym nie ważny jest bieżnik, tylko mieszanka i powierzchnia styku
Niby tak, ale są i wyjątki. Jeśli szybko przytrzesz świeżą gumę to będzie lepiej trzymać, bo nie będzie pływać na boki bieżnik. Cały puchar CC i SC jeździł na łysych vivo, podobnie było w N-1150 w GSMPk-mart - Wto 25 Sie, 2009 na fele 5,5", jaka gume maks mozna wlozyc?
obecnie jest 195 i wydaje mi sie ze szersze raczej odpadaja..
senk w tym, ze trafiaja sie fajne nieskie 205 w 13"nox - Wto 25 Sie, 2009 na 5,5 wejdzie jeszcze 205 będzie nieco taki układ \ / ziomy na Capri ścigali się na felgach 5,5 z oponą 205 i daało to rade jeszczeAnonymous - Wto 25 Sie, 2009
Dżon napisał/a:
Piter to chyba wszystko wie... On jest taki kochany!
Jacek - Śro 26 Sie, 2009
k-mart napisał/a:
na fele 5,5", jaka gume maks mozna wlozyc?
obecnie jest 195 i wydaje mi sie ze szersze raczej odpadaja..
senk w tym, ze trafiaja sie fajne nieskie 205 w 13"
nox na 5,5" 205 to niestety już za dużo!!
6" max 195 z tego co się orientuję.ogarnąłem właśnie temat w aygo 195/45.14 przy 6" A539
a Piter jest taki kochany i chyba wszystko wie