mocwiatru - Czw 03 Kwi, 2014 Co do rasartu, to wysłałem właśnie głowice, wałki i tłoki.
Głowica z jp4, tłoki bedą frezowane i wałki saxo challenge.
Macie może jakieś info ile wychodzi po wystrojeniu na tych wałkach?
Mam jeszcze kolektor 4 2 1, ciekawe czy podejdzie ssak z j4 bez problemów.NBL - Czw 03 Kwi, 2014 musisz wywiercić nowe otwory w głowicy aby dopasować ssący z j4
frezowane tłoki które? z j4 czy jp4 ?mocwiatru - Czw 03 Kwi, 2014 Frezowane będą tłoki z J4NBL - Czw 03 Kwi, 2014 będzie ciekawie, ssaka szukaj od razu z c2Barejka - Czw 03 Kwi, 2014 NBL, se moze szukac jak conajmniej 5 osob chciloby taki kupic tylko brak mocwiatru - Czw 03 Kwi, 2014 Na razie stroimy na plastiku, zobaczymy jak to mocowo wyjdzie.Marek23 - Sob 05 Kwi, 2014 Co jeszcze poza walkami, glowica,wydechem i kompem mozna dosc tanim kosztem zrobic zeby z moca podzialac? Czy potem juz sie zaczynaja inwestycje?
Taki wydech od razu ze sportowym katem jest cos warty? Ma ktos jakies doswiadczenia?
Bardzo to glosne?
http://allegro.pl/kadex-c...4113243364.htmlolek - Sob 05 Kwi, 2014 https://www.youtube.com/watch?v=iu_VGtXdvOM - brzmi tak. rezonuje jak depniesz, glucho buczy przy odjeciu - jak honda. dwa dni przejezdzilem z takim wydechem, na moje sie drze jape za bardzo.Marek23 - Sob 05 Kwi, 2014 Ok, dzieki.mocwiatru - Nie 06 Kwi, 2014 Kolega ma w 106 i wg mnie jest bardzo znośnie, no chyba że do jazdy na co dzień.Marek23 - Nie 06 Kwi, 2014 A o co chodzi z kolektorem ssaxym z c2? Coś daje i rozumiem,że ciężko kupić?matt - Wto 15 Kwi, 2014 moja 106tka tez trafiła do rasartu na zmiane rozrządu i przy okazji identyfikacje co tak naprawdę mam w silniku z oznaczeń na wałkach da się wyczytać "sport cam mb", ktoś kojarzy co to za wałki są? Artur mówi, że na oko mogą być 290 ... ale bez wyciągania i dokładnego mierzenia trudno określić na 100%106 - Wto 15 Kwi, 2014 na oko to mi wygladaja na 317' z 14 mm wzniosem anjas - Śro 16 Kwi, 2014