To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - DOŁADOWANIE SILNIKÓW SPALINOWYCH

rasta - Nie 23 Gru, 2007

carlose, nie no te seryjne to śmiech na sali

W Zetcu seryjne jak sie trzyma w ręku wydają się pancerniejsze od kutych ;)

Seria :>


Kute:


carlose, nie odpowiedziałeś mi jakie masz EGT przy WOT :D

Anonymous - Nie 23 Gru, 2007

carlose,

ja naprawde nei chce udowaniac wyższości forda nad czymś innym. i mam nadzieje że tak nie odebrałeś mojej wypowiedzi.

Robiłem kilka silników serii D jak równiesz B (choć tu mniej) i wcale mnie nei dziwi że korbowód seryjny nie wytrzymuje w tych silnikach dużego momentu. Są stwożone do czegoś zupełnie innego czyli do wysokich obrotów. Ja nigdy nei zakręce silniak fordowskiego nawet do półapu najmniej kręcącej sie Hondy.

zresztą wyjeliśmy kiedyś korbe bokiem w d15 Turbo (na życzenie kolegi bo chciał sprawdzic ile wytrzyma dół silnika i skończył sie przy 0,7 bara z T2).

carlose - Pon 24 Gru, 2007

rasta napisał/a:
carlose, nie odpowiedziałeś mi jakie masz EGT przy WOT


bo nie pamiętam :\

rasta - Pon 24 Gru, 2007

carlose napisał/a:
bo nie pamiętam


No to wypad na miasto i ogień ;)

carlose - Pon 24 Gru, 2007

no teraz nie sezon :) ale powiem Ci tak mam ustawiony budzik na około 900 i jeszcze nigdy mi nie zadzwonił, więc jest coś koło 850 sądze :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group