To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

HydePark - Hamownia

kubas - Pon 28 Gru, 2009

ŁukaszS3 napisał/a:
Dodam że moje domysły pojawiły się stąd że saxorulez, kiedy nie miałeś VEMS'a miałeś bodajże 142 km. Kiedy wystroiłeś to na VEMS'ie masz 161 dlatego że SA może podać wyższe parametry niż seryjne ECU


dwa różne silniki, pierwszy z seryjnym ecu chyba nigdy nie strojony, drugi odrazu na vemsie.

Bad-i na seryjnym ecu ma podobną moc, tyle że ze strojeniem było dużo babrania i chyba jeszcze nie do końca jest ok.

PiTT - Pon 28 Gru, 2009

wątpię żeby gość nie kręcił do odcinki
nie patrzy raczej na obrotomierz mimo wszystko tylko kręci aż odetnie
nie sądzę też że gość celowo za nisko kręcił, wydaje mi się że tak jest
pytanie zasadnicze, przy ilu masz odcinkę, tak w czasie jazdy?

saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

ŁukaszS3,

lepiej wytłumaczy Ci to eM na temat SA. To zależy od seryjnego ECU na co nam pozwala itd.. To co Pan z Godula powiedział to idealny świat, a takiego nie ma :)

zapytaj Pana z Godula Motorsport czy potrafi na ECU z Clio Sport Ph II wystroić wałki o czasie otwarcia rzaędu 280 stopni dla wzniosu 1mm przy wyłączeniu zmiennych faz. Założę się ze polegnie i auto nie uzyska pożądanej mocy.

jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

No tak była krytyka wkładania całego JP4 z puga które miało w serii 110Ps, dlatego idąc za potrzebą włożenia koniecznie czegoś innego padło na JP4S (C2 VTS), przynajmniej było w serii wiecej kunia :lol2: a wracając do tematu...

...trzeba zrobić to tak aby zacząc od jeszcze jednego pomiaru NA INNEJ hamowni.. jesli tam wyjdzie to samo to wtedy zaczne próć pół auta, bo nie ma sesnu tego robic jeśli pan się po prostu pomylił w jakiś ustawieniach w komputerze swoim... Jak się coś ruszy (przede wszystkim odcinka w góre :lol2: ) napisze...

saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

no dobra ale skoro zszedłeś do garażu, zakręciłeś i auto odcieło na 6400 nie dochodząc do czerwonego pola to raczej pan się nie pomylił.
106 - Pon 28 Gru, 2009

nie ja jeden sie tam hamowalem i odcinka wyszla dokladnie tak jak pokazuje
obrotomierz i byc powinno w rzeczywistosci

z drugiej strony 125 KM na seryjnym dolocie i wydechu to chyba dobra baza do
dalszego strugania...

kubas - Pon 28 Gru, 2009

ja czegos nie rozumiem chyba, wkladales caly silnik z c2vts ? to powinien chyba miec 125km w serii co ?
GeKo - Pon 28 Gru, 2009

2 rzeczy. Pan z de techu nie zrobił na mnie dobrego wrażenia z 3 powodów.
1. Całe hamowanie auta to trwało mega krótko.
2. nawiew w ogóle z dupy strony auta ustawiony
3. moc mnie nie zadowalała ;) hahaha

W Projekcie jakoś bardziej mi się podoba podejście chłopaków do tematu.

Teraz pytanie czy silnik z C2 nie ma w ecu czegoś takiego jak clio np. Że jak jest za zimny to odcina wcześniej?

saxorulez - Pon 28 Gru, 2009

GeKo,

może i ma, ale to nie w silniku tylko w ECU jest. A ECU jest z Saxo VTS

106,

moc pasuje do C2 VTS ale ten silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie, ma kolektor ssący z Saxo VTS (chyba) - wykres wygląda jak dla mnie ok. Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm

GeKo - Pon 28 Gru, 2009

Cytat:
Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm

Poszło na spacer, może na tylnej osi ? :rotfl:

jarek-malopolska - Pon 28 Gru, 2009

saxorulez napisał/a:
moc pasuje do C2 VTS ale ten silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie, ma kolektor ssący z Saxo VTS (chyba) - wykres wygląda jak dla mnie ok. Tylko gdzie do cholery jet 800 rpm


Moc pasuje do C2, silnik nie wiadomo na jakich wałkach jedzie ale na 95% saxo, kolektor ssacy jest z C2 (dorobiona flansza żeby pasowała przepustnica seryjna - czyli z saxo 16v - lekko stoczona i przepolerowana co by się smielej otwierała :lol2: ) oraz wtryski są z C2 (chciałem przełożyć te z saxo ale są krótsze i po włożeniu w kolektor z C2 nie wystawały na tyle ile trzeba przez co auto nie działało jak powinno, myśle, że kwestia do ogarnięcia, pobawienia się troche z kolektorem i powinno być git), reszta to moje poczciwe saxo, a wiec wszelkiego rodzaju instalacje (silnika, środka), komputer ten co był wczesniej i wszystki inne graty...

ade - Pon 28 Gru, 2009

w detechu na wykresie odcina koncowe 400 obr o ile pamietam...

gosc ustawia 3000 czy jakas tam inna wartosc i ta wartosc potwierdza w kompie..

w pxs wg mnie jest lepiej, ale trudniej sie umowic itp... ja zawsze wolalem w pxs bo sobie sam hamowalem, po znajomosci, itp, itd:d

ale do pxs mam w 2 strony okolo 60km obwodnica:D wiec 50 na paliwo idzie:D:P a do de techu 1km:D

ale trzeba sobie pomiar przypilnowac, wlasnie kwestia obrotow, czy auto sie nie poslizglo na rolkach (to raczej w mocniejszych furach:P) i czy nawiew jest w dobrym miejscu postawiony...

Anonymous - Wto 29 Gru, 2009

Jarek a nie bliżej miałeś na hamownie do Tarnowa?
jarek-malopolska - Wto 29 Gru, 2009

A gdzie wy w tarnowe macie hamownie ?? o_O

http://www.youtube.com/watch?v=sSvzEfWxhto :> ??

ade - Wto 29 Gru, 2009

jarek-malopolsk napisał/a:
A gdzie wy w tarnowe macie hamownie ?? o_O

http://www.youtube.com/watch?v=sSvzEfWxhto :> ??


swego czasu miala byc w czakramie... ale nie wiem cyz w koncu zainstalowali



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group