To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Witam i o Saxo pytam...

Niemy - Pią 24 Paź, 2008

Eibach bedzie git

michool_vt napisał/a:
eibach pro kit sie nada -> http://sklep.tuning.pl/pr...d=33&d_id=90187


w morde bobra, przeplacilem xD

Tomcat - Sob 01 Lis, 2008

Męczę dalej... :P

Znawcy 106/Saxo :P Ile powinien mniej więcej kosztować komplet części do regeneracji belki co wchodzi w skład takiego kompletu ? Zakładając że nie trzeba wymieniać wahaczy...

CHRZANEK - Nie 02 Lis, 2008

http://www.antalex.pl/

To jest dobry punkt odniesienia - w Kraku dodaj do tego z 15% i masz ceny...

Tomcat - Nie 09 Lis, 2008

Zregenerowałem... a właściwie to chyba tylko zapłaciłem za regeneracje. Wygląda na to, że próbowali mnie przyciąć i to mocno.
Po dwóch dniach i zrobionych 500 km, belka zaczęła stukać (czego nie było nawet przed), negatyw jest większy niż był (teraz większy na lewym kole, wcześniej na prawym), są spore luzy... Ręce opadają na takich fachowców, a było to robione w znanej i polecanej podkrakowskiej firmie. Jutro jadę zrobić im z dupy jesień średniowiecza.
Ktoś ma jakieś przemyślenia, sugestie co do wersji zdarzeń ? Co mogli zrobić, a czego nie ? Nie znam się na tym na tyle, żeby wysunąć jakieś mocno fachowe argumenty, a przydałyby się, bo będą mieli mniejsze możliwości wymigiwania się...

HELP !! HILFE !! AJUTO !!

Loko - Nie 09 Lis, 2008

Hmm po tym co opisujesz i tej akcji ze stabilizatorem to jedyne co się pcha do głowy, to że zmienili Ci całą belke na inną.
Napisz od razu co to za firma, żeby ją z daleka omijać.

Tomcat - Nie 09 Lis, 2008

Napiszę co to za firma i jak się potoczyła sprawa dalej jutro, jak już im zobrazuje moje wkurwienie.

Z tą zmianą belki to w sumie jest jakaś myśl... Tylko jak to teraz udowodnić... Że jest źle zregenerowana to nie problem.

martin.h - Nie 09 Lis, 2008

Teraz ciężko będzie Ci udowodnić, że podmienili belkę (choć wątpię w to bo takie sprawy podchodzą już pod kryminał). A jak kupowałeś auto to nie zaglądałeś pod spód, może zwróciłeś uwagę na belkę, stabilizator powinien być czerwony.
Tomcat - Nie 09 Lis, 2008

Znawcą nie jestem, ale warsztat mówił o stabilizatorze w belce... Jeśli chodzi o kolorowe elementy w okolicach tylnego zawiasu to jest coś żółtego...

Wybaczcie moją niekompetencje, dopiero się uczę ;D

martin.h - Nie 09 Lis, 2008

Żółta jest belka (w VTS'ie), a pod belką powinien być widoczny czerwony stabilizator, widać go patrząc pod auto.
Tomcat - Nie 09 Lis, 2008

jutro z rańca biegnę sprawdzić :P

czy po takiej regeneracji, solidnie wykonanej, mogą być jakiekolwiek luzy na belce ?

Loko - Nie 09 Lis, 2008

martin.h napisał/a:
Żółta jest belka (w VTS'ie), a pod belką powinien być widoczny czerwony stabilizator, widać go patrząc pod auto.


To nie jest stabilizator, to co widać, to są drązki skrętne, są dwa i są czerwone, stabilizator jest tak jak mówi tomcat w belce.

CHRZANEK - Nie 09 Lis, 2008

Tomcat napisał/a:
czy po takiej regeneracji, solidnie wykonanej, mogą być jakiekolwiek luzy na belce ?


Mnie regenarację (połączoną z obniżeniem) robił Kolega Vlodarski -

NIE MA PRAWA BYĆ LUZÓW !!

Negatyw tez jest wykluczony !!

Tomcat - Nie 09 Lis, 2008

CHRZANEK napisał/a:
Mnie regenarację (połączoną z obniżeniem) robił Kolega Vlodarski -

NIE MA PRAWA BYĆ LUZÓW !!

Negatyw tez jest wykluczony !!


Obetnę im jajca... Lepiej, żeby poczuli się winni, wszystko poprawili i jeszcze ładne zadośćuczynienie zapodali, bo inaczej już nie poruchają...



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group