w morde bobra, przeplacilem Tomcat - Sob 01 Lis, 2008 Męczę dalej...
Znawcy 106/Saxo Ile powinien mniej więcej kosztować komplet części do regeneracji belki co wchodzi w skład takiego kompletu ? Zakładając że nie trzeba wymieniać wahaczy...CHRZANEK - Nie 02 Lis, 2008 http://www.antalex.pl/
To jest dobry punkt odniesienia - w Kraku dodaj do tego z 15% i masz ceny...Tomcat - Nie 09 Lis, 2008 Zregenerowałem... a właściwie to chyba tylko zapłaciłem za regeneracje. Wygląda na to, że próbowali mnie przyciąć i to mocno.
Po dwóch dniach i zrobionych 500 km, belka zaczęła stukać (czego nie było nawet przed), negatyw jest większy niż był (teraz większy na lewym kole, wcześniej na prawym), są spore luzy... Ręce opadają na takich fachowców, a było to robione w znanej i polecanej podkrakowskiej firmie. Jutro jadę zrobić im z dupy jesień średniowiecza.
Ktoś ma jakieś przemyślenia, sugestie co do wersji zdarzeń ? Co mogli zrobić, a czego nie ? Nie znam się na tym na tyle, żeby wysunąć jakieś mocno fachowe argumenty, a przydałyby się, bo będą mieli mniejsze możliwości wymigiwania się...
HELP !! HILFE !! AJUTO !!Loko - Nie 09 Lis, 2008 Hmm po tym co opisujesz i tej akcji ze stabilizatorem to jedyne co się pcha do głowy, to że zmienili Ci całą belke na inną.
Napisz od razu co to za firma, żeby ją z daleka omijać.Tomcat - Nie 09 Lis, 2008 Napiszę co to za firma i jak się potoczyła sprawa dalej jutro, jak już im zobrazuje moje wkurwienie.
Z tą zmianą belki to w sumie jest jakaś myśl... Tylko jak to teraz udowodnić... Że jest źle zregenerowana to nie problem.martin.h - Nie 09 Lis, 2008 Teraz ciężko będzie Ci udowodnić, że podmienili belkę (choć wątpię w to bo takie sprawy podchodzą już pod kryminał). A jak kupowałeś auto to nie zaglądałeś pod spód, może zwróciłeś uwagę na belkę, stabilizator powinien być czerwony.Tomcat - Nie 09 Lis, 2008 Znawcą nie jestem, ale warsztat mówił o stabilizatorze w belce... Jeśli chodzi o kolorowe elementy w okolicach tylnego zawiasu to jest coś żółtego...
Wybaczcie moją niekompetencje, dopiero się uczę martin.h - Nie 09 Lis, 2008 Żółta jest belka (w VTS'ie), a pod belką powinien być widoczny czerwony stabilizator, widać go patrząc pod auto.Tomcat - Nie 09 Lis, 2008 jutro z rańca biegnę sprawdzić
czy po takiej regeneracji, solidnie wykonanej, mogą być jakiekolwiek luzy na belce ?Loko - Nie 09 Lis, 2008
martin.h napisał/a:
Żółta jest belka (w VTS'ie), a pod belką powinien być widoczny czerwony stabilizator, widać go patrząc pod auto.
To nie jest stabilizator, to co widać, to są drązki skrętne, są dwa i są czerwone, stabilizator jest tak jak mówi tomcat w belce.CHRZANEK - Nie 09 Lis, 2008
Tomcat napisał/a:
czy po takiej regeneracji, solidnie wykonanej, mogą być jakiekolwiek luzy na belce ?
Mnie regenarację (połączoną z obniżeniem) robił Kolega Vlodarski -
NIE MA PRAWA BYĆ LUZÓW !!
Negatyw tez jest wykluczony !!Tomcat - Nie 09 Lis, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Mnie regenarację (połączoną z obniżeniem) robił Kolega Vlodarski -
NIE MA PRAWA BYĆ LUZÓW !!
Negatyw tez jest wykluczony !!
Obetnę im jajca... Lepiej, żeby poczuli się winni, wszystko poprawili i jeszcze ładne zadośćuczynienie zapodali, bo inaczej już nie poruchają...