To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - 206 S16 Turbo peoject

saxorulez - Wto 31 Mar, 2009

dzik napisał/a:
Koszmar.


Pojecie względne bo budują naprawde mocne auta.
Nie znam się na budowie kolektora do Turbo ale właśnei ta firma zrobiła najmocniejsze Saxo ever

Vlodarsky - Wto 31 Mar, 2009

uczeszsie100 napisał/a:
stux, czy skrzynie be4 występowały w każdym ew10j4 ?? niezależnie od rocznika ??
Mój jest z 2001 roku, sugerujesz, że skrzynia wytrzyma +- 320 Nm i dość mocne sprzęgło !?


nawet C3 1,4HDi ma skrzynie BE4... tylko maluchy mają MA. skrzynie BE są w każdym większym silniku...

MoRToN - Wto 31 Mar, 2009

dzik napisał/a:


A z drobiazgow, jak to bedzie wystrojone?


taaa, drobiazg :rotfl: nie warto pisać

lenny - Wto 31 Mar, 2009

uczeszsie100 napisał/a:
czy skrzynie be4 występowały w każdym ew10j4


tak, w każdym... również w moim biało-marchewkowym pugu z 2002 była taka skrzynia.

konkretny projekt, ciekawy jestem jak to będzie wciągało liście jesienią:)

uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009

Silnik narazie bedzie tylko odprężony. Finansowo nie dam rady tego ogarnąć. Euro cholernie drogie, a ja już przekroczyłem zakładany budżet o kilka tysi :)
NArazie bedzie wersja soft, z czasem sie zakuje.

FreeMan - Wto 31 Mar, 2009

OSKAR napisał/a:
Bardzo fajny i profi projekt.


a z czego Ty wnioskujes ze to jest profi projekt ?

Z tego ze kolektor przyszedl z UK a turbina wyglada na nowa ?

brak info, kto to bedzie skladal ? na czym i kto bedzie stroil ? i wreszcie co z bebechami... ??

uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009

strojone na Vemsie...
dzik - Wto 31 Mar, 2009

saxorulez napisał/a:
dzik napisał/a:
Koszmar.


Pojecie względne bo budują naprawde mocne auta.
Nie znam się na budowie kolektora do Turbo ale właśnei ta firma zrobiła najmocniejsze Saxo ever


Przyklad kolektora HKS do evo:


Ja sie nie znam, ale jak dla mnie przerost formy nad trescia, ktos mi kiedys mowil ze rowne na tyle zeby nie utrudniac sobie zycia, wazne zeby byl krotki.

Stf - Wto 31 Mar, 2009

OSKAR napisał/a:
Stf mam nadzieje,ze zazartowales z tym pytaniem ??


Dziku mnie ubiegł. Chciałbym zobaczyć przyrost mocy tego wygibasa w stosunku do zwykłego dobrze skrojonego baranka przez nawet El-tec'a.

uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009

Co do kolektora, to bardziej rozchodzi sie o to, że pod maską jest cholernie ciasno, stąd taki, a nie inny kształt...
Stf - Wto 31 Mar, 2009

ale gdyby puści 3 cylinder pod 4tym to wyglądałoby to jakoś normalnie, a i miejsca by więcej zostało. coś w tym sensie:


M - Wto 31 Mar, 2009

Piotrek wzoruje sie na projektach japonskich hohohohohoh :rotfl:

A dla mnie to wizualnie ten kolektor jest bez znaczenia,
ma działać, ma nie przeszkadzać, ma nie uszkadzac innych elementow w komorze silnika.

Skoro panowie z DP mają duże doświadczenie i budują mocne auta to nie są debilami i wiedzą co robią. Kwestie wizualne to ostatni problem, zważywszy ze kolektor jest pod maską.

Stf - Wto 31 Mar, 2009

eM napisał/a:
Skoro panowie z DP mają duże doświadczenie i budują mocne auta to nie są debilami i wiedzą co robią.


tu na pewno racja. ale nie oznacza to że nie istnieją inne rozwiązania??

uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009

zapewne istnieją, ale skoro dp.engeneering ma "dość" duże doświadczenie w temacie uturbienia tego silnika, to po co kombinować. Zresztą nie wiem czy ktokolwiek chciałby to u nas wyspawać, ile zajeło by czasu i w rezultacie jaki byłby koszt...
dzik - Wto 31 Mar, 2009

Ja nie mowie ze jest zly, tylko ze tutaj chyba nie bedzie robione 600KM i jakies kosmiczne wygibasy potrzebne nie sa. Owin ten kolektor, inaczej bedzie zajebistym grzejnikiem pod maska.
eM, mam wkleic seryjny kolektor z GTT ktory daje 200KM z litra i pozwala latwo przeniesc turbo na bok? ;D



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group