Pojecie względne bo budują naprawde mocne auta.
Nie znam się na budowie kolektora do Turbo ale właśnei ta firma zrobiła najmocniejsze Saxo everVlodarsky - Wto 31 Mar, 2009
uczeszsie100 napisał/a:
stux, czy skrzynie be4 występowały w każdym ew10j4 ?? niezależnie od rocznika ??
Mój jest z 2001 roku, sugerujesz, że skrzynia wytrzyma +- 320 Nm i dość mocne sprzęgło !?
nawet C3 1,4HDi ma skrzynie BE4... tylko maluchy mają MA. skrzynie BE są w każdym większym silniku...MoRToN - Wto 31 Mar, 2009
dzik napisał/a:
A z drobiazgow, jak to bedzie wystrojone?
taaa, drobiazg nie warto pisaćlenny - Wto 31 Mar, 2009
uczeszsie100 napisał/a:
czy skrzynie be4 występowały w każdym ew10j4
tak, w każdym... również w moim biało-marchewkowym pugu z 2002 była taka skrzynia.
konkretny projekt, ciekawy jestem jak to będzie wciągało liście jesienią:)uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009 Silnik narazie bedzie tylko odprężony. Finansowo nie dam rady tego ogarnąć. Euro cholernie drogie, a ja już przekroczyłem zakładany budżet o kilka tysi
NArazie bedzie wersja soft, z czasem sie zakuje.FreeMan - Wto 31 Mar, 2009
OSKAR napisał/a:
Bardzo fajny i profi projekt.
a z czego Ty wnioskujes ze to jest profi projekt ?
Z tego ze kolektor przyszedl z UK a turbina wyglada na nowa ?
brak info, kto to bedzie skladal ? na czym i kto bedzie stroil ? i wreszcie co z bebechami... ??uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009 strojone na Vemsie...dzik - Wto 31 Mar, 2009
saxorulez napisał/a:
dzik napisał/a:
Koszmar.
Pojecie względne bo budują naprawde mocne auta.
Nie znam się na budowie kolektora do Turbo ale właśnei ta firma zrobiła najmocniejsze Saxo ever
Przyklad kolektora HKS do evo:
Ja sie nie znam, ale jak dla mnie przerost formy nad trescia, ktos mi kiedys mowil ze rowne na tyle zeby nie utrudniac sobie zycia, wazne zeby byl krotki.Stf - Wto 31 Mar, 2009
OSKAR napisał/a:
Stf mam nadzieje,ze zazartowales z tym pytaniem ??
Dziku mnie ubiegł. Chciałbym zobaczyć przyrost mocy tego wygibasa w stosunku do zwykłego dobrze skrojonego baranka przez nawet El-tec'a.uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009 Co do kolektora, to bardziej rozchodzi sie o to, że pod maską jest cholernie ciasno, stąd taki, a nie inny kształt...Stf - Wto 31 Mar, 2009 ale gdyby puści 3 cylinder pod 4tym to wyglądałoby to jakoś normalnie, a i miejsca by więcej zostało. coś w tym sensie:
M - Wto 31 Mar, 2009 Piotrek wzoruje sie na projektach japonskich hohohohohoh
A dla mnie to wizualnie ten kolektor jest bez znaczenia,
ma działać, ma nie przeszkadzać, ma nie uszkadzac innych elementow w komorze silnika.
Skoro panowie z DP mają duże doświadczenie i budują mocne auta to nie są debilami i wiedzą co robią. Kwestie wizualne to ostatni problem, zważywszy ze kolektor jest pod maską.Stf - Wto 31 Mar, 2009
eM napisał/a:
Skoro panowie z DP mają duże doświadczenie i budują mocne auta to nie są debilami i wiedzą co robią.
tu na pewno racja. ale nie oznacza to że nie istnieją inne rozwiązania??uczeszsie100 - Wto 31 Mar, 2009 zapewne istnieją, ale skoro dp.engeneering ma "dość" duże doświadczenie w temacie uturbienia tego silnika, to po co kombinować. Zresztą nie wiem czy ktokolwiek chciałby to u nas wyspawać, ile zajeło by czasu i w rezultacie jaki byłby koszt...dzik - Wto 31 Mar, 2009 Ja nie mowie ze jest zly, tylko ze tutaj chyba nie bedzie robione 600KM i jakies kosmiczne wygibasy potrzebne nie sa. Owin ten kolektor, inaczej bedzie zajebistym grzejnikiem pod maska.
eM, mam wkleic seryjny kolektor z GTT ktory daje 200KM z litra i pozwala latwo przeniesc turbo na bok?