Michał - Śro 17 Cze, 2009 skasowałem bicz, przecież się nie znamy Jacek - Śro 17 Cze, 2009
Michał napisał/a:
skasowałem bicz, przecież się nie znamy
LOL Vlodarsky - Śro 17 Cze, 2009 Greg jak jedziesz oglądać AXa to oglądaj podłogę progi i nadkola po pięć razy !! no i przednie części podłużnic też lubią rdzewieć. Po lewej stronie tam gdzie są przewody paliwowe przy siedzeniu kierowcy - jak są nieszczelne to tam podłoga gnije.Greg - Śro 17 Cze, 2009
Vlodarsky napisał/a:
Greg jak jedziesz oglądać AXa to oglądaj podłogę progi i nadkola po pięć razy !! no i przednie części podłużnic też lubią rdzewieć. Po lewej stronie tam gdzie są przewody paliwowe przy siedzeniu kierowcy - jak są nieszczelne to tam podłoga gnije.
Wielkie dzięki za wskazówki! A reszta budy? Co najbardziej idzie w próchno?
A w ogóle to AX nie miał ocynkowanej blachy?kubas - Śro 17 Cze, 2009 nie bo citroen to taki podrzedny w psa jest... i w tamtych latach cynkowali tylko peugeoty Greg - Śro 17 Cze, 2009 Gdzieś czytałem, że AX był ocynkowany.
Chyba fajne 205 GTI na Hodze, ale drogie...
http://www.rajdy.hoga.pl/...na=2&D=1&Sl=gtiGreg - Czw 18 Cze, 2009 Dzwoniłem w sprawie tego czarnego AX. Ponoć podłoga była niedawno wyczyszczona i zabezpieczona antykorozyjnie, ma jakieś dwie dziurki za światłami z przodu, ale nic się nie dzieje w okolicach kielichów. Wydech jest jakiś zmieniony, na jednym tłumiku. Klatka jest skręcana, jeden kubeł Bimarco, drugi Sparco. Ogólnie ponoć miał sporo rzeczy wymienionych, gość i jego ziom są podobno mechanikami i w nim grzebali. Aha, z przodu ma nieoryginalny zderzak - miał jakąs małą stłuczkę, pas i podłuznice ponoć nieruszone.
Jutro jadę oglądać. Ale nie wiem co o tym myśleć. Anonymous - Czw 18 Cze, 2009
kubas napisał/a:
nie bo citroen to taki podrzedny w psa jest... i w tamtych latach cynkowali tylko peugeoty
Rozumiem ze sobie zartujesz albo wynika to z niewiedzy :-P
Ja bym jednak zdecydowanie wyzej postawil citroena kubas - Czw 18 Cze, 2009
stux napisał/a:
kubas napisał/a:
nie bo citroen to taki podrzedny w psa jest... i w tamtych latach cynkowali tylko peugeoty
Rozumiem ze sobie zartujesz albo wynika to z niewiedzy :-P
Ja bym jednak zdecydowanie wyzej postawil citroena
zartowalem ale chyba cos w tym jest bo citroeny z tamtych lat bardziej rdzewieja niz peugeoty takie mam wrazenie...Greg - Pią 19 Cze, 2009 Można powiedzieć, że wątek częściowo ma kontynuację tutaj: http://forum.hothatch.org...p=238213#238213Michał - Pią 19 Cze, 2009 ja tu nie widze zadnej kontynuacji ...Greg - Pią 19 Cze, 2009
Michał napisał/a:
ja tu nie widze zadnej kontynuacji ...
Wątek trochę zmienił kierunek, a ten drugi jest tego następstwem.
Ale ten się jeszcze przyda. martin.h - Wto 04 Sie, 2009 Panowie nie wiedziałem gdzie to napisać więc piszę tutaj.
Pisaliśmy kiedyć na temat C2R2 i padło pytanie na czym to jest strojone. Dzisiaj rozmawiałem z Gabryszewskim (tym co przygotowuje auto Habaja). Komp to Magnetti Marelli opracowany specjalnie dla C2R2 Max. Nowy komputer to koszt 7,7 tyś. zł, a najlepsze jest to, że każde zalanie cewek, awaria alternatora powoduje, że komp ulega awarii i trzeba zakupić nowego. Także tania zabawa to nie jest dzik - Wto 04 Sie, 2009
martin.h napisał/a:
Panowie nie wiedziałem gdzie to napisać więc piszę tutaj.
Pisaliśmy kiedyć na temat C2R2 i padło pytanie na czym to jest strojone. Dzisiaj rozmawiałem z Gabryszewskim (tym co przygotowuje auto Habaja). Komp to Magnetti Marelli opracowany specjalnie dla C2R2 Max. Nowy komputer to koszt 7,7 tyś. zł, a najlepsze jest to, że każde zalanie cewek, awaria alternatora powoduje, że komp ulega awarii i trzeba zakupić nowego. Także tania zabawa to nie jest
Ale syf. Istnieje 90% prawdpopodobienstwa ze dobry elektronik rtv by takiego kompa przywrocil do zycia, najczesciej padaja elementy sterujace, do kupienia i wymiany.k-mart - Wto 04 Sie, 2009
martin.h napisał/a:
Dzisiaj rozmawiałem z Gabryszewskim (tym co przygotowuje auto Habaja).