wiesz co, jest taki gostek Element z klubu S2000
on ogarnia te fury ze Stanów
jak chcesz to mogę poszukać namiaru na niego
Tylko nie kupuj auta ze Stanów Jeśli chcesz się nim cieszyć, nie czekać miesiącami na części to nie rób tego!PiTT - Wto 13 Paź, 2009
martin.h napisał/a:
PiTT napisał/a:
wiesz co, jest taki gostek Element z klubu S2000
on ogarnia te fury ze Stanów
jak chcesz to mogę poszukać namiaru na niego
Tylko nie kupuj auta ze Stanów Jeśli chcesz się nim cieszyć, nie czekać miesiącami na części to nie rób tego!
w przypadku s2000 chyba nie wiele się różniły
to jest jeden z niewielu modeli gdzie wersja amerykańska od europejskiej niewiele się różniła, poza kwadratowym miejscem na tablice z tyłu
licznik można sobie przełączyć mile/kmzefir - Wto 13 Paź, 2009 silnikiem
w USA Bylo f24 w europie f20 a moc ta samanox - Wto 13 Paź, 2009 no i w usa były 2.2 w eu 2.0PiTT - Wto 13 Paź, 2009
zefir napisał/a:
silnikiem
w USA Bylo f24 w europie f20 a moc ta sama
serio?
kurde a to nie była faza 1 z 2.0 a potem weszła jednostka 2.2
pamiętam, że po lifcie była zamiana silników i nie wiązała się ona z krajem pochodzeniamartin.h - Wto 13 Paź, 2009
PiTT napisał/a:
martin.h napisał/a:
PiTT napisał/a:
wiesz co, jest taki gostek Element z klubu S2000
on ogarnia te fury ze Stanów
jak chcesz to mogę poszukać namiaru na niego
Tylko nie kupuj auta ze Stanów Jeśli chcesz się nim cieszyć, nie czekać miesiącami na części to nie rób tego!
w przypadku s2000 chyba nie wiele się różniły
to jest jeden z niewielu modeli gdzie wersja amerykańska od europejskiej niewiele się różniła, poza kwadratowym miejscem na tablice z tyłu
licznik można sobie przełączyć mile/km
Chyba, że tak. Ale np. takie STI amerykańskie, niby niczym się nie różni od Europy, a niektóre części te niewidoczne są inne.
I teraz przykład idealnej logistyki: Przychodzi klient do salonu Subaru, potrzebuje część do amerykańskiego STI. Ok, salon zamawia to w SIP'ie, SIP w Niemczech, Niemcy w Ameryce, a Ameryka w Japoni. W między czasie mija kilka tygodni. I teraz najlepsze, część nie jest wysyłana bezpośrednio do Polski, ale według takiego schematu jak zamówienie tylko odwrotnie. Mija kolejne kilka tygodni. To i tak najoptymistyczniejszy wariant. Niektórzy czekają na części nawet rok.ŁukaszS3 - Wto 13 Paź, 2009 Ale EVO np można brać w ciemno z tego co mówiłeś?PiTT - Wto 13 Paź, 2009 w zasadzie to większość fur czymś się różni, zazwyczaj wersje USA mają gorsze hamulce i gorszy zawiasmartin.h - Wto 13 Paź, 2009
ŁukaszS3 napisał/a:
Ale EVO np można brać w ciemno z tego co mówiłeś?
Tak, tutaj nie ma problemu.Mick - Wto 13 Paź, 2009 ale tutaj mówimy o Hondzie S2000, które tak jak mówi PiTT różnią się tylnym zderzakiem...
Adam zmień nazwę tematu na kupie Hondę S2000 zefir - Wto 13 Paź, 2009 tez slyszalem ze z evo nie ma problemu bo do lodzi dwa evo 9 MR zajechaly z usa w stanie roznym i dalo rade do nich w sposob prosty i nieskomplikowany zdobyc czesci.
a w s2000 sa rozne pojemnosci, ale podobno skrzynia,osprzet, sprzeglo, poduszki, mocowania sa takie same dzieki unifikacji czesci jak to u hondy Mick - Czw 15 Paź, 2009 wracając do samochodu:
http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C10079666
srebrna i z czerwonym środkiemMichał - Czw 15 Paź, 2009 jakbym miał taki samochód to pierwsze co bym zrobił to jedził nontoper na jakieś pojedzawki aby samochód wyczuć kiedy jest granica łapania przyczepności
piekny samochódMick - Czw 15 Paź, 2009 hmm... jak by Ci to powiedzieć... na feldze 18 taką S2000 jeździłem i nawet przy skręcaniu delikatnie na światłach odrazu rzuca bokiem, zawraca zawsze tak, że musisz kontrować...
generalnie NON STOP frajda z jazdyPiTT - Czw 15 Paź, 2009 nie ma tam "granicy"
ogólnie zależy od wszystkiego, czy jest mokro, czy jakiś piasek leży, czy skórka od banana
zakładając że masz wszędzie płaski jak decha asfalt to można ogarnąć, poza tym trzeba non stop mega uważać
niby 240KM nie jest ogromną mocą, ale w połączeniu z RWD i zero systemów kontroli trakcji staje się bardzo zdradliwe
mimo wszystko bardzo mi się S2k podoba i chciałbym mieć takie na lato