lej Pan millersa
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
Te "mody" to jest fabryka
Zero tjuningu, tak wyszło 3000szt. w serii. Dodatkowo była
-skrzynia biegów (F-23, ze skróconymi przełożeniami);
-zawieszenie (niższe o 20/10 mm i twardsze);
-hamulce (średnica tarcz przód 308/ tył 240mm);
-masa (-50 kg);
-felgi 17 calowe BBS;
-opony 215/40R17 Dulnlop SP 9000;
-spojler, inna listwa pod przednim zderzakiem,
-lusterka OPC;
-obrotomierz wyskalowany do 8000 obr/min (odcięcie obrotów przy 7000);
-tapicerka "Sky Line" (w części egzemplarzy fotele Recaro);
-kolor niebieski Arden Blue
Moc z katalogu, nie hamowany ale w mega dobrej kondycji, i jedzie "swoje" więc patrząc po innych egzemplarzach prawdopodobnie trzyma serie...M - Wto 02 Kwi, 2013 Millers od racing-oils.pl
nie wiem czy już to tu pisałem czy nie ale jest to jedyny olej który w mojej hondzie:
1.Nie ściemniał po upalaniu,
2.Nie było ubytku oleju po upalaniu (w hondzie )Anonymous - Wto 02 Kwi, 2013
roj napisał/a:
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
S2WED napisał/a:
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.
To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xevS2WED - Wto 02 Kwi, 2013
Czesio napisał/a:
roj napisał/a:
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
S2WED napisał/a:
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.
To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev
Dokładnie tak, dziękuję za sprostowanie Zresztą napisałem powyżej, że "fabryka"...roj - Wto 02 Kwi, 2013
M napisał/a:
.Nie ściemniał po upalaniu,
inne oleje ściemniają:
M - hej, olej.. jesteś tam jeszcze?
Olej - jestem, jestem!
a millers nie ściemnia po upalaniu:
M - jest tam jeszcze olej?
millers - ni chu ja!
Czesio napisał/a:
To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev
dzięki, nie miałem pojęcia, myślałem, że to mody w tym silniku
bez szydery - gratulacje Czesio merytorycznego postu! was79 - Wto 02 Kwi, 2013
olej jak spełnia swoje zadanie to ciemniejeM - Wto 02 Kwi, 2013 Jest różnica pomiędzy czarną smołą po upalaniu a przejrzystym olejem o barwie bym powiedział bursztynowej. Wiem co się działo z VR1 Valvo np.
Do tego ubytek oleju - jak hondziarz nie widzi ubytku po dawaniu w pizdę to wiedz że coś się dzieje.S2WED - Wto 02 Kwi, 2013
M napisał/a:
Jest różnica pomiędzy czarną smołą po upalaniu a przejrzystym olejem o barwie bym powiedział bursztynowej. Wiem co się działo z VR1 Valvo np.
Do tego ubytek oleju - jak hondziarz nie widzi ubytku po dawaniu w pizdę to wiedz że coś się dzieje.
A co działo się z Valvo?
Hmm, a gdybym jednak uparł się na ten Motul, to co radzicie ?
Pozatym biorąc pod uwage to co napisałem powyżej, czyli przebieg, rodzaj oliwy dotychczas itd. co zalewać, 5W40 czy 10W40 ?
A przy okazji czy ktoś zna LIQUI MOLY MoS2-Leichtluf 10W-40 z dwusiarczkiem molibdenu?
Jakieś opinie?PiTT - Wto 02 Kwi, 2013 właśnie, widzieliście olej po frytkach
jakby nie ciemniał to by zaczął wzbudzać moje zaniepokojenie
a już tak serio, sam leję Millersa od 2 ostatnich wymian
zero dolewania między wymianami, nie wiem czy to kwestia tego że ten silnik nie bierze czy po prostu olej jest dobry
szczególnie aktualna cena jest atrakcyjniejsza niż dawno temu
Millersa mamy 100% pewnego i oryginalnego - bo z pewnego źródła
Motula kiedyś też lałem, ale obecnie już nie ma pewności czy to oryginał czy ktoś nie chciał sobie dorobić na boku
tak samo jest z Mobilami, Castrolami itd. wszystko podrabiają na potęgękamil - Wto 02 Kwi, 2013 dokładnie, a przewaga Millersa jest taka, ze jest zajebisty Nie wiem ile w tym prawdy, ale Total i Millers o takich samych parametrach, a jednak na Millersie silnik lepiej trzymał temperaturę.roj - Wto 02 Kwi, 2013
S2WED napisał/a:
Hmm, a gdybym jednak uparł się na ten Motul, to co radzicie ?
lekarza..
a tak poważnie - spytaj Vlodka jaki najlepiej olej i czemu taki - da Ci propozycje, da Ci uzasadnienie - będziesz mógł poszukać w necie faktów czy opinii żeby się z tym zgodzić lub nie.
jak lałem millersa w clio to musiałem dolewać po trochu ciągle
ale jak został uszczelniony wyciek przy skrzyni to od razu przestało ubywać
jak będę miał okazję się zobaczyć z Markiem to i e30 dostanie jakąś oliwę millersową.
ja się na tym nie znam ale olej dobry, z pewnego źródła, w dobrych cenach, gama szeroka i jakoś nikt kto używał nie pisał, że cokolwiek się pogorszyło Rasputin - Śro 03 Kwi, 2013 Czy Marek wam coś płaci ?Jakarti - Śro 03 Kwi, 2013 Sukces Marka polega na tym, ze wlasnie nic nie placi GeKo - Śro 03 Kwi, 2013 Ja mogę jeszcze dodać od siebie, że Nanodrive z serii motorsport pokazał 2,5KM więcej niż na 8100 X-cess z Motula. Oba 5W40
Sprawdziłem sam bo nie wierzę w marketingowy bełkot S2WED - Śro 03 Kwi, 2013
GeKo napisał/a:
Ja mogę jeszcze dodać od siebie, że Nanodrive z serii motorsport pokazał 2,5KM więcej niż na 8100 X-cess z Motula. Oba 5W40
Sprawdziłem sam bo nie wierzę w marketingowy bełkot
To będę miał w razie czego 162,5KM.... ja jebie!!!!!!!