To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

Techniczne - Jaki olej do silnika?

S2WED - Wto 02 Kwi, 2013

roj napisał/a:
lej Pan millersa :]
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach? o_O

Te "mody" to jest fabryka :faja:
Zero tjuningu, tak wyszło 3000szt. w serii. Dodatkowo była
-skrzynia biegów (F-23, ze skróconymi przełożeniami);
-zawieszenie (niższe o 20/10 mm i twardsze);
-hamulce (średnica tarcz przód 308/ tył 240mm);
-masa (-50 kg);
-felgi 17 calowe BBS;
-opony 215/40R17 Dulnlop SP 9000;
-spojler, inna listwa pod przednim zderzakiem,
-lusterka OPC;
-obrotomierz wyskalowany do 8000 obr/min (odcięcie obrotów przy 7000);
-tapicerka "Sky Line" (w części egzemplarzy fotele Recaro);
-kolor niebieski Arden Blue
Moc z katalogu, nie hamowany ale w mega dobrej kondycji, i jedzie "swoje" więc patrząc po innych egzemplarzach prawdopodobnie trzyma serie...

M - Wto 02 Kwi, 2013

Millers od racing-oils.pl
nie wiem czy już to tu pisałem czy nie ale jest to jedyny olej który w mojej hondzie:
1.Nie ściemniał po upalaniu,
2.Nie było ubytku oleju po upalaniu (w hondzie xD )

Anonymous - Wto 02 Kwi, 2013

roj napisał/a:
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
S2WED napisał/a:
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.


To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev

S2WED - Wto 02 Kwi, 2013

Czesio napisał/a:
roj napisał/a:
a swoją drogą ta moc i moment to "katalogowa" czy po tych wszystkich modach?
S2WED napisał/a:
Auto to Astra OPC, silnik to N/A 2.0 benzyna o oznaczeniu x20xer, "ostre" wałki rozrządu, inny kolektor wydechowy, inny komputer, usunięty wałek wyrównoważający, dodana chłodnica oleju, pływające sworznie tłokowe, koło zamachowe z 8 otworami, kute tłoki, itd, itd... moc to 160KM przy 6500 obr/min. Moment obrotowy 188 Nm przy 4300 obr/min. Przebieg w chwili obecnej to 195700km.


To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev

Dokładnie tak, dziękuję za sprostowanie 8) Zresztą napisałem powyżej, że "fabryka"...

roj - Wto 02 Kwi, 2013

M napisał/a:
.Nie ściemniał po upalaniu,



inne oleje ściemniają:
M - hej, olej.. jesteś tam jeszcze?
Olej - jestem, jestem!

a millers nie ściemnia po upalaniu:
M - jest tam jeszcze olej?
millers - ni chu ja!


Czesio napisał/a:

To seryjny silnik w OPC , S2wed wymienił ró znće pomiędzy x20xer a x20xev

dzięki, nie miałem pojęcia, myślałem, że to mody w tym silniku :)
bez szydery - gratulacje Czesio merytorycznego postu! :jupi:

was79 - Wto 02 Kwi, 2013

:rotfl:

olej jak spełnia swoje zadanie to ciemnieje

M - Wto 02 Kwi, 2013

Jest różnica pomiędzy czarną smołą po upalaniu a przejrzystym olejem o barwie bym powiedział bursztynowej. Wiem co się działo z VR1 Valvo np.
Do tego ubytek oleju - jak hondziarz nie widzi ubytku po dawaniu w pizdę to wiedz że coś się dzieje.

S2WED - Wto 02 Kwi, 2013

M napisał/a:
Jest różnica pomiędzy czarną smołą po upalaniu a przejrzystym olejem o barwie bym powiedział bursztynowej. Wiem co się działo z VR1 Valvo np.
Do tego ubytek oleju - jak hondziarz nie widzi ubytku po dawaniu w pizdę to wiedz że coś się dzieje.

A co działo się z Valvo? :>

Hmm, a gdybym jednak uparł się na ten Motul, to co radzicie ?

Pozatym biorąc pod uwage to co napisałem powyżej, czyli przebieg, rodzaj oliwy dotychczas itd. co zalewać, 5W40 czy 10W40 ?

A przy okazji czy ktoś zna LIQUI MOLY MoS2-Leichtluf 10W-40 z dwusiarczkiem molibdenu?
Jakieś opinie?

PiTT - Wto 02 Kwi, 2013

właśnie, widzieliście olej po frytkach
jakby nie ciemniał to by zaczął wzbudzać moje zaniepokojenie :rotfl:

a już tak serio, sam leję Millersa od 2 ostatnich wymian
zero dolewania między wymianami, nie wiem czy to kwestia tego że ten silnik nie bierze czy po prostu olej jest dobry :)
szczególnie aktualna cena jest atrakcyjniejsza niż dawno temu ;)

Millersa mamy 100% pewnego i oryginalnego - bo z pewnego źródła
Motula kiedyś też lałem, ale obecnie już nie ma pewności czy to oryginał czy ktoś nie chciał sobie dorobić na boku :/
tak samo jest z Mobilami, Castrolami itd. wszystko podrabiają na potęgę

kamil - Wto 02 Kwi, 2013

dokładnie, a przewaga Millersa jest taka, ze jest zajebisty :) Nie wiem ile w tym prawdy, ale Total i Millers o takich samych parametrach, a jednak na Millersie silnik lepiej trzymał temperaturę.
roj - Wto 02 Kwi, 2013

S2WED napisał/a:

Hmm, a gdybym jednak uparł się na ten Motul, to co radzicie ?

lekarza..
:D

a tak poważnie - spytaj Vlodka jaki najlepiej olej i czemu taki - da Ci propozycje, da Ci uzasadnienie - będziesz mógł poszukać w necie faktów czy opinii żeby się z tym zgodzić lub nie.

jak lałem millersa w clio to musiałem dolewać po trochu ciągle :(




ale jak został uszczelniony wyciek przy skrzyni to od razu przestało ubywać :D

jak będę miał okazję się zobaczyć z Markiem to i e30 dostanie jakąś oliwę millersową.
ja się na tym nie znam ale olej dobry, z pewnego źródła, w dobrych cenach, gama szeroka i jakoś nikt kto używał nie pisał, że cokolwiek się pogorszyło :faja:

Rasputin - Śro 03 Kwi, 2013

Czy Marek wam coś płaci :rotfl: ?
Jakarti - Śro 03 Kwi, 2013

Sukces Marka polega na tym, ze wlasnie nic nie placi :D
GeKo - Śro 03 Kwi, 2013

Ja mogę jeszcze dodać od siebie, że Nanodrive z serii motorsport pokazał 2,5KM więcej niż na 8100 X-cess z Motula. Oba 5W40
Sprawdziłem sam bo nie wierzę w marketingowy bełkot :]

S2WED - Śro 03 Kwi, 2013

GeKo napisał/a:
Ja mogę jeszcze dodać od siebie, że Nanodrive z serii motorsport pokazał 2,5KM więcej niż na 8100 X-cess z Motula. Oba 5W40
Sprawdziłem sam bo nie wierzę w marketingowy bełkot :]

To będę miał w razie czego 162,5KM.... ja jebie!!!!!!! :rotfl:



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group