martin.h - Wto 27 Kwi, 2010 W zeszły weekend odbył się kolejny rajd z cyklu RallyeCup - IX. Rallye Střela Němčovice - alternatywa dla polskiego RD3L i RPP rozgrywana u naszych czeskich sąsiadów. Jak widać po wynikach Polacy bardzo dobrze sobie tam radzą:
1.Danys Pawel/Borko Tomasz Mitsubishi Lancer Evo IX A4 31:07,7
2.Vajsejtl Jan/Majer David Mitsubishi Lancer Evo VIII A4 + 9,1
3.Šikl Martin/Pecina Martin Mitsubishi Lancer Evo IX A4 + 57,3
4.Kopelent Ladislav /Kopelentová Helena Škoda Felicia Kit Car A2 + 1:14,5
5.Urbanowicz Arkadiusz/Jaros Adam BMW M3 A4 + 1:14,8
6.Pokorný Zdeněk/Kalista Jiří Subaru Impreza Sti N12 A4 + 1:27,2
7.Omelka Pavel/Dopita Jiří Ford Escort RS Cosworth A4 + 1:46,0
8."Králík" Ivan/"Černý" Richard Citroen C2R2 Max A2 + 1:47,9
9.Brousek Stanislav/Sloup Karel Škoda Fabia RS A3 + 1:56,9
10.Lempert Marcin/Calek Michal Mitsubishi Lancer Evo VIII A4 + 2:09,6
Według informacji otrzymanych przez Autosport z FIA, pozostawienie nieobsadzonej, czternastej rundy w kalendarzu WRC 2011 otwiera możliwości dalszych negocjacji pomiędzy promotorem North One Sport i Automobile Club de Monaco na temat powrotu Rajdu Monte Carlo do mistrzostw świata. Gdyby rozmowy nie przyniosły powodzenia, wówczas Rajd Polski otworzy kalendarz jako zimowa runda. Decyzje w tej sprawie muszą zapaść do czerwcowego posiedzenia Światowej Rady Sportu Motorowego.
- Chcemy, żeby WRC było pierwszą światową serią rajdową, która rozpocznie następny sezon - powiedział Autosportowi informator z FIA. - Biorąc to pod uwagę, istnieje możliwość, że Rajd Polski, który jest pierwszą rezerwą w 2011, byłby rozegrany z początkiem stycznia jako zimowa runda, oferując podobne wyzwania do Monte. Zobaczymy w czerwcu...
Według mnie Monte nie powróci do WRC.qbus - Czw 29 Kwi, 2010 Ja wlasnie koncze sie pakowac, drukowac ostatnie rzeczy i jedziemy do Czech. Jest 150 zgloszonych zalog, 3 wrc, my w klasie w Pucharze Łuzyc mamy 6 samochodow lacznie z nami, 4 hondy, saxo i corse. Oprocz tego kilkanascie n2 i a6(glownie s1600, kit cary i c2r2) w 2 lidze czeskiej. Co cyu.qbus - Sob 01 Maj, 2010 Wlasnie wracamy z czech. Udany wyjazd. 7 miejsce w pucharze luzyc, 1 w klasie i bylismy najszybsza polska zaloga.kubas - Sob 01 Maj, 2010 Gratulacje !!qbica - Sob 01 Maj, 2010 qbus, gratulacje martin.h - Nie 02 Maj, 2010
Cytat:
W Poreciu na półwyspie Istria zakończył się pierwszy dzień zawodów Rally All Stars. Rozegrano tylko pierwszą serię biegów eliminacyjnych. Zawodnik ORLEN Team, Krzysztof Hołowczyc pewnie zakwalifikował się do następnej rundy wygrywając 3:0 pojedynek z Chorwatem Nenadem Loncariciem. Swoje pojedynki wygrali też m.in.: Juha Kankkunen, Armin Schwarz, Hermann Gassner, Boris Gadasin i organizator zawodów, Chorwat Daniel Saskin.
Początkowo zawodnicy mieli startować w wylosowanych parach dwukrotnie samochodami Mitsubishi Lancer Gr.N, a następnie dwukrotnie w autocrossowych buggy, ale już dwaj pierwsi zawodnicy: Słoweniec Tomaż Kaucić i Hołowczyc nie byli w stanie zmieścić się do tych niewielkich pojazdów i organizator zdecydował, że we wszystkich dzisiejszych biegach kierowcy wystartują Lancerami przygotowanymi przez Gassner Motorsport.
Jutro Hołowczyc wystartuje w pierwszym pojedynku dnia z Kauciciem, a jeśli wygra to zmierzy się w kolejnej rundzie ze zwycięzcą pojedynku Schwarz - Wiedner. Jeśli Hołowczycowi dopisze szczęście to w półfinale ma szanse trafić na Juhę Kankkunena, co byłoby spełnieniem jego marzeń, jak wielokrotnie podkreśla sam Hołek, którego rajdowym idolem jest właśnie czterokrotny mistrz świata.
Lepiej Robert po włosku niż po angielsku mówi...kamil - Nie 02 Maj, 2010 w końcu pół życia we Włoszech mieszka Stf - Nie 02 Maj, 2010 http://rally.perugiatimin...LL&p_Classe=ALL
grubo...bizon - Nie 02 Maj, 2010
Stf napisał/a:
grubo...
niezle to wyglada, rodzynek w ciescie kamil - Nie 02 Maj, 2010 a na pierwszych OESach miał problemy techniczne i sporo tracił. W szoku jestem z tego 8 miejsca - szacunBad-i - Nie 02 Maj, 2010 kurde jakie auta?? szok
szkoda ze tylko sami włosimartin.h - Nie 02 Maj, 2010 Panowie, wynik bez wątpienia dobry, ale weźcie pod uwagę, że większość tych kierowców to druga lub nawet trzecia liga włoska. Biznesmeni, którzy nie mają co robić z pieniędzmi i wolnym czasem.Bonczek - Pon 03 Maj, 2010 To są czasy na lublinie?