Obstawiam, że na seryjnym paliwie nie będzie więcej jak 220-240 KM.106 - Śro 17 Mar, 2010 hmm to moze nie podpiac sie pod dobrego drivera w typerze?qbus - Śro 17 Mar, 2010
Cytat:
qbus cos malo mocy w tej vti?
wg mnie ma skopany dolot... poza tym zrobiony tylko wydech (przelot+kat na koncu jak u nas) no i wlasnie ten dolot ktory wg mnie wiecej zabiera niz daje... ma byc remap i nowy dolot po tym rajdzie to sie okaze co to bedzie.speed555 - Śro 17 Mar, 2010 no to bedzie ciekawie:) czy typery zleją evo -na suchym raczej tak:)CHRZANEK - Śro 17 Mar, 2010
speed555 napisał/a:
czy typery zleją evo -na suchym raczej tak:)
Nie pamietam takiego przypadku - ale kiedys musi być ten pierwszy raz...Bad-i - Śro 17 Mar, 2010
106 napisał/a:
bad-i napisz co planujesz? jest jakas taktyka na rajd?
max atak od poczatku czy od drugiej petli?
Plan jest taki aby ukonczyc - zeby wogole zobaczyc ile odstajemy jadac powiedzmy bezpiecznym tempem.
Niestety ale w tej chwili blizej jestem wycofania sie z Rajdu niz planowania taktyki.
Jutro rano podejme ostateczną decyzje ale jakos nie wierze w cud jednej nocy.CHRZANEK - Śro 17 Mar, 2010
Bad-i napisał/a:
Niestety ale w tej chwili blizej jestem wycofania sie z Rajdu niz planowania taktyki
Bad-i:
1) Dopóki samochód jedzie nie wolno się poddawać
2) Kazdy KM oesowy to bezcenne doświadczenie (nawet jezeli nie nawiazujesz walki z konkurencja)
3) Taki treningowy rajd pozwoli "doszlifować" się z pitolemCHRZANEK - Śro 17 Mar, 2010 Miało być z pilotem.106 - Śro 17 Mar, 2010 oj boszzz... co sie dzieje? nie ma tematow nie do przeskoczenia...
nie ma sie co poddawac... wszystko gotowe to jechac i upalacBad-i - Śro 17 Mar, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Niestety ale w tej chwili blizej jestem wycofania sie z Rajdu niz planowania taktyki
Bad-i:
1) Dopóki samochód jedzie nie wolno się poddawać
2) Kazdy KM oesowy to bezcenne doświadczenie (nawet jezeli nie nawiazujesz walki z konkurencja)
3) Taki treningowy rajd pozwoli "doszlifować" się z pitolem
1) problem w tym ze samochod nie jedzie
2) nie ma mowy zbierac doswiadczenia jak (patrz wyzej)
3) j.w.CHRZANEK - Śro 17 Mar, 2010 Qarwa !!!
Niedobrze - 3maqm kciuki może się uda...
Rok temu też samochód po BK jechał do J.CH i jakoś się udało...Bad-i - Śro 17 Mar, 2010
CHRZANEK napisał/a:
Rok temu też samochód po BK jechał do J.CH i jakoś się udało...
Rok temu miał swiatła, działało wspomaganie, była elektryka, nie jechał bokiem, nie gasł, jechal wiecej niz 40 km/h, mial prosto kierownice itd......
Wiem ze moje slowa nie oddadza tego uczucia, ale uwierzcie mi ze w samochodzie w tym momencie nie działa nic.106 - Śro 17 Mar, 2010 co nie jedzie? ma 110 zamiast 160 KM czy nie skreca, problem z zawieszeniem?
dzis sroda, rajd jest w sobote.. to jeszcze kupa czasu... nie jest to 5 dni ale i tak
wszystko mozna w tym czasie zrobic... walczBad-i - Śro 17 Mar, 2010
106 napisał/a:
co nie jedzie? ma 110 zamiast 160 KM czy nie skreca, problem z zawieszeniem?
... walcz
No nie jedzie, nie jest w stanie podjechac na wiadukt (dzisiaj wlasnie tam utknąłem). Czy ma 110 KM nie mam pojecia bo jezeil mial byc ocenic po tym co czułem to nie ma nawet 25 KM.
Oczywiscie ze bedziemy walczyc i zrobimy wszystko zeby wystartowac.
Edit: własnie dzwonił Barto ktory przewozil auto z folii na szybach do serwisu. Dodatkowo auto juz nie hamuje , ciekawe co jeszcze pyerdolnie.106 - Śro 17 Mar, 2010 nie dobrze.. ale nie pamietam startu zeby wszystko u nas gralo i dzialalo...
zawsze cos jest nie halo i na 5 minut przed gotowe.. za to po rajdzie jest
wielka satysfakcja zwlaszcza z wazonu