To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
 
forum.hothatch.org
Witamy na forum Hothatch.Org

MotorSport - [RPP] 3 Rajd Zamkowy - Zawiercie 2010

GeKo - Nie 24 Paź, 2010

Przem_106, Szczegółowe BK2, to raczej chyba standard.
- średnica przepustnicy
- katalizator
- średnica wydechu na całej długości
- kolektory
- średnice tarcz i ich grubość
- średnice stabilizatorów
- rozstaw kół i ET felg
- liczenie przełożeń skrzyni.

Te rzeczy najczęściej są sprawdzane podczas pierwszego BK na jakie się trafia.

Co do Kamila tak jak mówiłem że jak bedzie chciał to zrobi wiatrak z klasy, tam gdzie stałem jako jedyny szedł tak że aż furą niosło.

Żałuje bardzo że nie możecie jechać Cieszynki, bo jako driver lubiący szutry w przypadku zmiennej aury moglibyście mocno zamieszać w generalce.

Z tym że więszość nie jedzie Cieszynki to ja bym specjalnie nie wierzył :)

Janusz - Nie 24 Paź, 2010

Przem może w zimie skup się na szukaniu sponsora ?? Co prawda nie ma pewnosci ze wiecje nie wydasz na szukanie go niz od niego dostaniesz.... Ale może w zimie warto poświecić temu wiecje czasu, Tym bardziej jak będziesz miał tytuł :)
CHRZANEK - Nie 24 Paź, 2010

Janusz na menadżera :D

A tak serio to myśle że Przem cały czas to robi (szuka sponsora), tyle że trudno jest złapać sponsora jak się jest skromnym nikomu nie znanym kierowca z Kwidzyna.

Jak będzie mistrzem RPP w klasie N2 z pewnościa bedzie łatwiej.

qbus - Nie 24 Paź, 2010

To pare slow ode mnie :) w piatek zapoznanie przebieglo bezproblemowo, Przemek ma jasna wizje drogi, w zasadzie na 2 i 3 przejezdzie nie bylo poprawek. Jedyne co ja zmienilbym na jego miejscu to dokladniejsze opisywanie prostych, wyjasnilismy sobie to, przeszkadza to zarowno pilotowi jak i kierowcy uznal to za cenna uwage moze mnie poslucha :) Gdy ruszylismy do pierwszego odcinka specjalnego po ok 3 km bylem pewny tego ze bedzie dobrze, chlopak ma 100% zaufania do tego co zapisal na zapoznaniu, potrafi spiac poslady i miejscami odkrecony 4 bieg na partiach na szerokosc 1 samochodu zrobil na mnie wrazenie. Doskonale kontrolowanie tego co dzieje sie z samochodem, w zasadzie podczas rajdu mielismy chyba tylko 1 sytuacje ktora mogla skonczyc sie zle ale jak to sie mowi szczescie sprzyja lepszym :) W zasadzie od poczatku do konca rajdu jedzie szybkim tempem, nasze czasy na kolejnych petlach nieznacznie sie zmienialy a w 1 przypadku na 3 petli na oesie ogrodzieniec zrobilismy o 2 s gorszy czas niz na 2 petli. Peugeot nie jedzie kompletnie, po zapieciu 5 biegu auto przestaje sie rozpedzac czyli tym wieksze brawa dla Przemka za to ze osiagal takie czasy na odcinkach. Gdyby te oesy byly nieco bardziej krete a mniej faworyzujace mocne samochody wynik w gen napewno bylby ciut lepszy. Chlopak ma naprawde spory talent i szkoda by bylo aby marnowal sie w domu w przyszlym sezonie. Ja ze wspolpracy na tym rajdzie jestem zadowolony i zycze powodzenia w dalszych startach, mam nadzieje ze uda Ci sie znalezc jakis budzet.

Geko jeden z komisarzy przyznal nam ze badanie na tym rajdzie jest wyjatkowo szczegolowe.

106 - Nie 24 Paź, 2010

lukier cukier... az pewnie jakies przytulanie bylo po rajdzie








jak u wlodka i jaca







:hhe:

Mick - Nie 24 Paź, 2010

Przemo i Qbus Gratulacje!
Gratulowałem co prawda już telefonicznie, ale z racji tego, że dojechałem już do domu to mogłem włączyć komputer i coś napisać :)

Dobrze, że BK2 zakończyło się sukcesem, ale tak na prawdę musieli czaić się na samochód Grzybka...

Za sezon to ja bardzo Tobie dziękuję bo sporo się nauczyłem dzięki Tobie, ale też troche wniosłem spokoju w naszej załodze :)
Miejmy nadzieje, że zeson 2011 będzie dla naszej załogi dobrym sezonem i że nie będziemy za dużo dokładać ;)

GeKo - Nie 24 Paź, 2010

Mick napisał/a:
Dobrze, że BK2 zakończyło się sukcesem, ale tak na prawdę musieli czaić się na samochód Grzybka...

Czemu się mieli czaić?
Po prostu tam gdzie startował to zawsze wygrywał N-2, wiec gdy wiedzieli że prowadzi to spodziewali się jego tam spotkać.

Tak samo nie rozumiem, określenia "Dobrze że BK2 zakończyło się sukcesem" A czym się miało zakończyć jak auto jest zwykłą N-ką nawet nie ma szpery.

qbus napisał/a:
Geko jeden z komisarzy przyznal nam ze badanie na tym rajdzie jest wyjatkowo szczegolowe.

tzn? Robili coś więcej oprócz tego co wymieniłem?

Mick - Nie 24 Paź, 2010

GeKo,
Dokładnie to miałem na myśli co napisałeś, czaili się na niego bo wygrywał i tyle... do samochodu przema raczej nigdy nic nie mieli, bo widać było, że są szybsze samochody od tego...

Co do komentarza do sukcsu z BK2... mogło nie być wesoło gdyby np śruba nie chciała się wykręcić od skrzyni biegów i tylko o tym tutaj chciałem napisać.

i przestań się czepiać, masz zły humorek to idź sie przewietrzyć :)

Przem_106 - Nie 24 Paź, 2010

106 napisał/a:
lukier cukier... az pewnie jakies przytulanie bylo po rajdzie
Przytulanie było, ale przed rajdem. Spalismy w jednym pokoju z Patrycją i Klaudią. A kto z kim się przytulał, niech pozostanie tajemnicą ;D

Zmartwiony jestem nagłym spadkiem mocy w aucie i nie potrafię znalezc przyczyny. Jedyne co przychodzi mi do głowy, to sprawa oleju, ale o szczegołach napisze w moim Pimpie.
Qbus i Mick, postaram się wam wysłac Paczki we wtorek, bo jutro bede zalatany.

Geko - sprawdzili dokładnie to co wymieniłes, czyli standart, ale jak dla mnie BK2 to nowosc i myslę, ze większosc ma stresa nawet gdy jest pewna na 100% ze ma czyte auto. Przykład - Ingram na Wisle. Dalej w moim przypadku sędziowie w pierwszej chwili zle policzyli przełozenia i było bardzo nerwowo i dopiero drugi pomiar potwierdził moją rację. Co do sprawdzania skrzyni i przepustnicy, to np byłem tych podzespołow pewny na 99% dlatego, bo np to nie ja składałem silnik i skrzynię więc nigdy nie ma pewnosci 100%.

Bardzo szkoda mi Badiego, bo ja bym się naprawdę załamał po takich awariach. Jedyne co mogę powiedziec to to, ze N-ka jest mniej awaryjna

qbus - Nie 24 Paź, 2010

Cytat:
Robili coś więcej oprócz tego co wymieniłem?


Nam nie choc na poczatku padlo pytanie w ile czasu sciagniemy skrzynie poniewaz chca zwazyc kolo zamachowe. Hondy Chuchały i Zawady miały pościągane głowice.

Cytat:
Tak samo nie rozumiem, określenia "Dobrze że BK2 zakończyło się sukcesem" A czym się miało zakończyć jak auto jest zwykłą N-ką nawet nie ma szpery.
a

Dobrze jest miec zaufanie do ludzi ktorzy skladaja Ci auto ale nigdy niczego nie mozna byc pewnym, pamietasz wylotke Kapłana za zbyt długą bodajże 5?

Na osłode małe oszustwo Janika http://www.youtube.com/watch?v=7di5Zzh_kpg dla mnie mocno niesmaczne.

GeKo - Nie 24 Paź, 2010

Mick napisał/a:
okładnie to miałem na myśli co napisałeś, czaili się na niego bo wygrywał i tyle... do samochodu przema raczej nigdy nic nie mieli, bo widać było, że są szybsze samochody od tego...
Nie mam złego humorku :) Tak samo jak nie od dziś wiadomo że VTI miażdzy 106 i saxo :]
Przem_106, Na pierwszym BK przeważnie tak jest że oglądają Cię na wszystie strony, na każdym następnym wybierają sobie już tylko poszczególne pierdoły.
Natomiast to że chcieli wam ważyć zamach a Chuchale i Zawadzie zrzucili głowicę, to tak to jest szczegółowe badanie. Zastanawiam się tylko kurwa co oni chcieli w A grupach tam poznajdować.

qbus - Nie 24 Paź, 2010

Cytat:
Tak samo jak nie od dziś wiadomo że VTI miażdzy 106 i saxo


Z tym się nie zgodze, są warunki w których 106/saxo ma przewage nad VTI. :)

Zamkowy do takich rajdow nie nalezal.

GeKo - Nie 24 Paź, 2010

qbus, mnie chodziło o przyspieszenie. :)
qbus - Nie 24 Paź, 2010

A to to tak w 106 w porownaniu z Honda nic sie nie dzieje, dobrze ze Przemek ogarnial bo zanudzil bym sie na smierc :)





Jaco - Pon 25 Paź, 2010

106 napisał/a:


jak u wlodka i jaca





Przyganiał kocioł garnkowi...






:hhe:











Chciałem jeszcze Pogratulować Przemkowi zwycięstwa w klasie, którego brakowało mu do kompletu kolorowych pucharków :) jak i wyjęcia generalki w N2. Widać, że dobrze radzisz sobie ze 106, a to podobno jedno z lepszych samochodów do nauki rajdowej jazdy :) więc teraz może być już tylko lepiej.. Jeszcze raz Gratuluję i życzę pełnego budżetu na 2011.


Jeśli chodzi o Bartka to myślę, ze limit pecha wyczerpał już w tym sezonie no bo ile można... Wielka szkoda sytuacji na Zamkowym, widać było, że Bartkom się świetnie jechało i nawet wynik na 1 os był dobry... ale takie są rajdy.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group