Mnie się nowe WRC (1600) bardzo podoba.
Rajdy zaczynają być znowu widowiskowe.GeKo - Nie 13 Lut, 2011 A ja po tym filmiku mam wrażenie że ta auta sie nie prowadzą idą przodem po bandach ryją dziobem po hopach, ma się wrażenie jakby goście ich nie ogarniali. Chyba że takie specyficzne warunki były, generalnie bardzo wąsko.CHRZANEK - Nie 13 Lut, 2011
GeKo napisał/a:
mam wrażenie że ta auta sie nie prowadzą idą przodem po bandach ryją dziobem po hopach, ma się wrażenie jakby goście ich nie ogarniali
No sam fakt że są dużo bardziej wymagające także mi się podoba.
Dla mnie ideałem były ostatnie A grupy A8 przed wprowadzeniem WRC np Celica, Subaru 555 itp. Tamto też jak nie rzuciłeś to nie skręciło jarek-malopolska - Pon 14 Lut, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Dla mnie ideałem były ostatnie A grupy A8 przed wprowadzeniem WRC np Celica, Subaru 555 itp. Tamto też jak nie rzuciłeś to nie skręciło
ojj to to +1
było baaardzo dobre, skrecało się gazem i "tyłem auta" Jaco - Pon 14 Lut, 2011 +1 A8 były bardzo widowiskowe.. Mi się podoba, że w nowych WRC jest mniej elektroniki w napędach po filmikach widać, że wymagają trochę więcej od kierowy i będzie ciekawie podczas sezonu...Jaco - Pon 14 Lut, 2011
rallyonline.pl napisał/a:
Chris Patterson został podwójnym bohaterem ostatniego odcinka specjalnego Rajdu Szwecji. Pilot zaliczył oes za kierownicą w zastępstwie Pettera Solberga - a potem pomógł odpalić Citroena DS3 Sebastiena Loeba.
Loeb po udzieleniu wywiadów po Power Stage chciał udać się na metę, ale jego DS3 WRC nie chciał zapalić. Załoga starała się odpalić Citroena na pych, lecz trudno było poruszyć auto.
Pomogło dopiero popchnięcie w tył przez samochód Pattersona. Fińskie media zastanawiają się, czy taka pomoc nie powinna zakończyć się interwencją ZSS-u. Zespół Citroena uważa jednak, że nie była to niedozwolona pomoc, a usunięcie samochodu, który blokował drogę.
GeKo - Pon 14 Lut, 2011
CHRZANEK napisał/a:
Dla mnie ideałem były ostatnie A grupy A8 przed wprowadzeniem WRC np Celica, Subaru 555 itp. Tamto też jak nie rzuciłeś to nie skręciło
Tak tak dużo boków, ale tutaj w napędach poza sterowaniem skrzyni raczej nic się nie zmieniło. Dlatego mnie to tak dziwi.qbus - Pon 14 Lut, 2011
Przem_106 napisał/a:
A czy nie jest tak, że pilot nie moze prowadzić auta podczas rajdu?
Cytat:
2.4. ZAŁOGA
Załoga składa się z dwóch osób w każdym samochodzie określanych jako kierowca
i pilot. Obydwaj członkowie załogi mogą prowadzić samochód podczas rajdu, prócz
innych postanowień. Każdy z nich musi posiadać licencję FIA kierowcy na dany rok,
która jest ważna w danych zawodach. Kierowca ponosi odpowiedzialność zawodnika,
gdy ten ostatni nie znajduje się w samochodzie podczas rajdu.
z http://www.pzm.pl/userfil...ne_zal_2011.pdf
Tak samo jest w reg RSMŚ na 2010 wiec watpie zeby sie cos w tej kwesti zmienilo.GeKo - Pon 14 Lut, 2011 czyli sprawa jasna o ile Patterson ma licencję kierowcy. W RPP gdy obowiązywało stare RII nie byłoby z tym problemu, ale w RSMP gdzie było R1 dla kierowcy i RII dla pilota już byłoby.Bad-i - Pon 14 Lut, 2011 zaraz zaraz, czy to oznacza ze 106 moze prowadzic mojego puga na odcinkach ?? qbus - Śro 16 Lut, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=56wIMIAae5Q dobre video z rajdu, kozackie ujecia.Przem_106 - Śro 16 Lut, 2011 Ujęcia przepiękne, warunki bajeczneGeKo - Śro 16 Lut, 2011
Bad-i napisał/a:
zaraz zaraz, czy to oznacza ze 106 moze prowadzic mojego puga na odcinkach ??
Jak najbardziej
Niejaki Kołdej z Malińskim kiedyś tak jeździli rajdy w RPP106 - Śro 16 Lut, 2011 ja pamietam ze majka szpotanska jechala tak z jagna stankiewicz rajd mazowiecki
odp na pytanie to 106 nie moze prowadzic puga na odcinkach bo ledwo
dostaje nogami do podlogi Jaco - Śro 16 Lut, 2011
106 napisał/a:
odp na pytanie to 106 nie moze prowadzic puga na odcinkach bo ledwo
dostaje nogami do podlogi